Is dat gevoel ook nog ergens op gebasseerd?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef nlpronk het volgende:
Heb het gevoel dat hij vannacht weer helemaal in elkaar gaat storten, jammer dat ik alleen nog maar bitcoins heb staan en geen dollars meer!
Ik bedoel eigenlijk meer via jou..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison
http://www.alloscomp.com/bitcoin/calculator.php
Haha zeker, waar financiële potentie is ben ik te vinden.quote:
Bij mij werkt hij in Opera. Moet je via opera:config even websockets aanzetten.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:04 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
please use Google Chrome to view this page
Zou je me een dm kunnen sturen met je msn als je dat hebt?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij mij werkt hij in Opera. Moet je via opera:config even websockets aanzetten.
Heb je rekening gehouden met de belastingdienst? Koerswinst is wellicht belastingvrij, maar als jij geld verdient door "munten te drukken", heb je daar gewoon belasting over te betalen. Anders heet het simpelweg zwart werken.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:43 schreef MaGNeT het volgende:
Mocht dit trouwens een jaar lang wat gaan opleveren, dan betaal ik 10% van m'n huis af
Wie wil dit even quoten?
Jawel hoor, door een newbie, afgedaan als spam: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436985quote:Op maandag 13 juni 2011 10:36 schreef MaGNeT het volgende:
Het valt me op dat er op http://gathering.tweakers.net nog niet 1 topic is over Bitcoin
Thanks! Op die manier werkt het ook in FFquote:Op maandag 13 juni 2011 09:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij mij werkt hij in Opera. Moet je via opera:config even websockets aanzetten.
Alleen niet doen als je achter een proxy zitquote:Op maandag 13 juni 2011 10:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Thanks! Op die manier werkt het ook in FF(about:config -> network.websocket.enabled;true en network.websocket.override-security-block;true)
Ietsjes voordeliger, maar het scheelt vooral het wachten op het verwerken van de overschrijving naar MtGox. Verkoop je ze via bankoverschrijving (of paypal) of op andere wijze?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:52 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn aanbod voor bitcoins voor ¤15 is nu voordelig. Ik heb er nog <20. PM.
Via een Nederlandse ING-rekening. Verder: PMquote:Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef cricket het volgende:
[..]
Ietsjes voordeliger, maar het scheelt vooral het wachten op het verwerken van de overschrijving naar MtGox. Verkoop je ze via bankoverschrijving (of paypal) of op andere wijze?
Één vraag: waarom?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Via een Nederlandse ING-rekening. Verder: PM.
Ik wil(de) mijn geld van MtGox opnemen, maar daar zitten kosten aan verbonden. Daarom kan ik beter bitcoins verkopenquote:
Gast, dat kost hooguit een paar procent. Jij verkoopt ze 7 dollar onder de prijs - dat is niet rationeel.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wil(de) mijn geld van MtGox opnemen, maar daar zitten kosten aan verbonden. Daarom kan ik beter bitcoins verkopen.
Dollar <-> Euro is wat anders héquote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Gast, dat kost hooguit een paar procent. Jij verkoopt ze 7 dollar onder de prijs - dat is niet rationeel.
Policy laat het zeker niet toe in andere topics!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat de policy dat niet toelaat, al zij het wel een leuke test zijn.
De intrinsieke waarde van een valuta is alleen gelegen in de acceptatie als betaalmiddel.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Policy laat het zeker niet toe in andere topics!
In V&A ligt het er aan hoe je het bekijkt: overbodige US dollars of GBP's mag je toch ook aanbieden om provisie te besparen? De vraag is dus of iemand bereid is te betalen voor "1PSEdBbMUK7TaDvSTZPBJ5uqDdD4EgaBqA" (want meer is het niet).
Ik ben serieus benieuwd of bitcoin het gaat redden. En dan bedoel ik of ze de status gaan hebben dat mensen bitcoins willen hebben omdat het bitcoins zijn. Nu willen mensen ze hebben omdat er "echt" geld mee te verdienen valt. Als dat zo blijft, voorzie ik een enorme stijging gebaseerd op de "Greater Fool Theory", gevolgd door een instorting en het verdwijnen ervan. Dat kan alleen veranderen als bitcoins zelf intrinsieke waarde krijgen.
En het vertrouwen wat men er in heeft.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef macondo het volgende:
[..]
De intrinsieke waarde van een valuta is alleen gelegen in de acceptatie als betaalmiddel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |