115.000 Euro, hoekwoning, 3 slaapkamers, 272m2 perceelquote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef sciter het volgende:
[..]
Nu is de vraag wat de prijs van je huis is.
En ben je er nog niet zeker van dat dit iets gaat opleveren?
Lekker in 10-12 jaar van je hypotheek af danquote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
115.000 Euro, hoekwoning, 3 slaapkamers, 272m2 perceelIk woon in Friesland
Mwah, als die Bitcoin nog ff z'n best doetquote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Lekker in 10-12 jaar van je hypotheek af dan
Ik kijk altijd vanuit het negatieve, dan valt het altijd mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef Blinker het volgende:
Je toch niet werkelijk dat Bitcoin zo lang stand gaat houden
Ah, het hoeft niet negatief te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik kijk altijd vanuit het negatieve, dan valt het altijd mee.
Of het bordje Crossfire heeft is niet van invloed.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb via/via een HD5770 weten te fixen waarschijnlijk
Moet nu nog eens kijken of ik een Crossfire moederbordje kan vinden, kan ik er twee in hangen
Zou het een groot verschil zijn tussen ze Crossfire hangen of "los" laat werken?
Bedoelde ook vooral een bord met 2x PCI-equote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of het bordje Crossfire heeft is niet van invloed.
En je moet ze per kaart gebruiken, niet in Crossfire.
Ik heb ze hier op een Asus P5K bord zitten (S775) met 2x grote PCIe sloten.
Werkt perfect.
Ongetwijfeld... Ik werk vanaf de CMD prompt dus weet het niet...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bedoelde ook vooral een bord met 2x PCI-e
Niet in crossfire, oké. Werkt GUIminer dan met beide kaarten?
Stroomverbruik wel en dan is zo'n P4 nogal een grootverbruiker.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef MaGNeT het volgende:
Op m'n Pentium 4 bordje draait het overigens ook perfect.
CPU is niet van belang...
Doe ik ook altijd! Het is elke ochtend weer een verrassing.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga zo slapen... Heb een kooporder ingesteld op 12 en 13 Dollar dus als de boel weer instort terwijl ik slaap dan weten jullie hoe het morgen met mij gaat
Wel als je 'm op volle snelheid laat draaien...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stroomverbruik wel en dan is zo'n P4 nogal een grootverbruiker.
Dan zit je inderdaad nog maar net boven een moderne laag geclockte dualcore, die je ook wel zuiniger kan krijgen maar wat maakt 10W nog uit op een videokaart die 24/7 200W doet.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wel als je 'm op volle snelheid laat draaien...
Heb 'm teruggeklokt naar 1.5Ghz en voltage maximaal naar beneden... Neemt nu nog ongeveer 70Watt voor systeem... Dus netjes...
http://mtgoxlive.com/orders?ratesoff vind ik de beste.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd! Het is elke ochtend weer een verrassing.
Vandaag voor het eerst een beetje gespeculeerd. Toch zo'n 20 dollar verdiend door telkens 3 coins goedkoop te kopen en voor een dollar meer te verkopen. Dankzij deze site uit het vorige topic: http://www.livebitcointicker.com/
please use Google Chrome to view this pagequote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://mtgoxlive.com/orders?ratesoff vind ik de beste.
Bij amount gewoon het aantal bitcoins invullen. Als je dan op send klikt krijg je het adres te zien waar je het naar moet overmaken.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:15 schreef Asgard het volgende:
Hoe stuur ik nou een bitcoin naar mn mtgox account?
Ik heb op "Add funds" geklikt en daar kan ik dollars en Bitcoins toevoegen. Maar bij Bitcoins staat alleen een vakje met "Amount". Moet ik daar een code oid invullen?
Oo ok thanks, ik vulde 1.00 in en kreeg toen telkens een foutmeldingquote:Op maandag 13 juni 2011 01:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Bij amount gewoon het aantal bitcoins invullen. Als je dan op send klikt krijg je het adres te zien waar je het naar moet overmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |