Je username doet anders vermoeden...quote:Op zondag 12 juni 2011 18:18 schreef gespierd123 het volgende:
Ik vind mezelf helemaal niet zo gespierd.
ik zie er beter uit dan hemquote:Op zondag 12 juni 2011 18:22 schreef Repeating het volgende:
[..]
Das niet breed. Das gewoon gespierd.
[ afbeelding ]
Hijs is breed.
Kijk. Een lijf zonder hoofd...quote:
Ik heb geen idee wat dat zou moeten bewijzen?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:23 schreef gespierd123 het volgende:
ik zie er beter uit dan hem
voor mensen die denken dat ik niet diegene ben op de pic
[ http://img215.imageshack.us/img215/4628/dsc00207pt.jpg (copy/paste deze link) ]
ik doe vwo komt goedquote:Op zondag 12 juni 2011 18:24 schreef Monco10 het volgende:
TS die denkt dat hij heel wat is
In het leven tel je pas mee als je geld hebt
Daar oordeel ik niet over. Maar gespierd is niet gelijk aan breed.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:23 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
[ http://img215.imageshack.us/img215/4628/dsc00207pt.jpg (copy/paste deze link) ]
Wou ik net posten.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef P8 het volgende:
Verkapt zie-mij-een-nice-vmbo-lichaam-hebben-topic.
ik doe vwo 4 ga over na vwo 5quote:Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef P8 het volgende:
Dat.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef P8 het volgende:
Ik niet. Zou een achteruitgang weze.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat.![]()
Maar ik zou wel willen ruilen, dat dan weer wel.
De eerste keer doe je het wel goed qua image-host en nu ineens niet meer...vaag. Of is die eerste niet van jou en heb je die gewoon ergens gevonden?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:23 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
Goedzo knul, vandaar ook je gebruikersnaam.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik doe vwo 4 ga over na vwo 5
blijkbaar denk jij dat alleen gespierd of slim kunt zijn.
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat.![]()
Maar ik zou wel willen ruilen, dat dan weer wel.
Dat bewsijt dus helemaal niks. Op foto 2 kunnen we helemaal niet zien of je gespierd bent. Maar foto 1 ziet er prima uit. Kan me niet voorstellen dat iemand daar iets op te zeiken zou hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:23 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
nee eerste image-host is van mijn bodybuilding.com profiel. Ik ga daarop geen foto plaatsen met een briefjequote:Op zondag 12 juni 2011 18:29 schreef bas-beest het volgende:
[..]
De eerste keer doe je het wel goed qua image-host en nu ineens niet meer...vaag. Of is die eerste niet van jou en heb je die gewoon ergens gevonden?
zelfde horloge, kasten , vloerkleedquote:Op zondag 12 juni 2011 18:29 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat bewsijt dus helemaal niks. Op foto 2 kunnen we helemaal niet zien of je gespierd bent. Maar foto 1 ziet er prima uit. Kan me niet voorstellen dat iemand daar iets op te zeiken zou hebben.
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:29 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
nee eerste image-host is van mijn bodybuilding.com profiel. Ik ga daarop geen foto plaatsen met een briefje
quote:hallo,
ik ben 16 jaar en al mijn vrienden zeggen dat ik te gespierd ben enzo.
Ik vind mezelf helemaal niet zo gespierd.
Dit moet wel een troll zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 18:32 schreef gespierd123 het volgende:
Maar even weer ontopic. Ik doe niet eens fitnessen. Ik doe wel voetbal.
Ik dacht dat iedereen er ongeveer zo uitzag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:32 schreef Repeating het volgende:
Deze gast lacht jou zo hard uit.hij is ouder en heeft anabole steroiden gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke dan. Dan zal ik je voor nu maar gelovenquote:Op zondag 12 juni 2011 18:30 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
zelfde horloge, kasten , vloerkleed
Troll!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:36 schreef gespierd123 het volgende:
maar ik zou willen dat ik er gewoon normaal uitzag zoals mijn vrienden.
Ik voel me echt buitengesloten soms
Zal wel meevallen, het kan haast niet anders als je dat genoeg gezelschap hebt van stemmen in je hoofd.quote:
mooi gejatquote:
Kerel toch. Zelfde vloerkleed of niet, jij bent niet de jongen die op de foto staatquote:Op zondag 12 juni 2011 18:36 schreef gespierd123 het volgende:
ik zie er zo uit zonder training.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:40 schreef Repeating het volgende:
Waarom zou je in godsnaam je spieren willen afbouwen? Als je zo hard hebt gewerkt om ze op te bouwen.
ah een ziekte afwijking dusquote:
je kan natuurlijk ook fotos op sites zoals sugababes zetten, genoeg meiden die daar op geilen (ondanks dat je blank bent, want veel meiden vallen op minimaal getint).quote:Op zondag 12 juni 2011 18:42 schreef gespierd123 het volgende:
hier nog een foto kun je goed mijn horloge enzo zien waarop ik briefje in me hand heb
[ afbeelding ]
http://imagecdn.bodybuild(...)ZDhfU0CzgRS4403.jpegquote:Op zondag 12 juni 2011 18:42 schreef gespierd123 het volgende:
hier nog een foto kun je goed mijn horloge enzo zien waarop ik briefje in me hand heb
[ afbeelding ]
gluteus maximus, je kont, is een spier daarom is die grootquote:Op zondag 12 juni 2011 18:44 schreef IrCute het volgende:
Ik zou eerder iets doen aan die dikke kont, gatverdamme zeg.
http://img215.imageshack.us/img215/4628/dsc00207pt.jpg (copy/paste deze link)quote:Op zondag 12 juni 2011 18:44 schreef Dhaha het volgende:
[..]
http://imagecdn.bodybuild(...)ZDhfU0CzgRS4403.jpeg
ik geloof je niet
Ik zou even naar het ziekenhuis gaan, je arm hoort zo niet te zitten..quote:Op zondag 12 juni 2011 18:42 schreef gespierd123 het volgende:
[ afbeelding ]
En doet/zou vwo doen :")quote:Op zondag 12 juni 2011 18:45 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
gluteus maximus, je kont, is een spier daarom is die groot
daarmee bedoel ik dat al mijn spieren goed ontwikkeld zijn en ik daarom een grote kont heb.quote:
Niet meer naar de sportschool gaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:52 schreef gespierd123 het volgende:
heeft iemand nu een oplossing voor mij. Ik word vaker door andere jongens uitgemaakt voor freak en beschuldigt van anabolen gebruik
Goed ideequote:Op zondag 12 juni 2011 18:54 schreef gespierd123 het volgende:
de dokter zei dat mijn testosterongehalte te hoog was. Ik ben aan het overwegen om anticonceptiepillen te slikken om oestrogeen in me systeem te krijgen. Dat kan misschien mijn testosterongehalte wat omlaag dringen.
hahah wat ben je een loserquote:Op zondag 12 juni 2011 18:52 schreef gespierd123 het volgende:
heeft iemand nu een oplossing voor mij. Ik word vaker door andere jongens uitgemaakt voor freak en beschuldigt van anabolen gebruik
zegt dezelfde gast die fitness advies vroeg aan mij?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:53 schreef DeRakker. het volgende:
jongen je bent geeneens gespierd![]()
VWO zegt verder weinig over of je later veel gaat verdienen.
Het gaat erom of je een eigen bedrijf begint, dit heeft met de opleiding niks te maken.
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:56 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
zegt dezelfde gast die fitness advies vroeg aan mij?
Zat doosjes, PM me maar, je mag er wel wat overkopen als je wil. 10 euro per strip !quote:Op zondag 12 juni 2011 18:57 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik zie dat jij een meisje bent... heb je misschien wat pillen in voorraad:O
jongen als ik advies nodig heb vraag ik dat aan gasten die een groter fysiek hebben dan ik.... niet kleiner zoals jou.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ga toch weg je weet zelf dat superieur ben vergeleken met jou ... daarom vroeg je advies
maar je deed het wel...quote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jongen als ik advies nodig heb vraag ik dat aan gasten die een groter fysiek hebben dan ik.... niet kleiner zoals jou.
kan ik ook in natura betalen?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zat doosjes, PM me maar, je mag er wel wat overkopen als je wil. 10 euro per strip !
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:36 schreef gespierd123 het volgende:
dankjequote:Op zondag 12 juni 2011 19:01 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
yuuuuuuuuuup zal wel .. succesfull troll iemand om advies vragen is echt trollen
heb ik nietquote:Op zondag 12 juni 2011 19:04 schreef Repeating het volgende:
Waar blijft die pic van je te breed lichaam incl. blaadje met je username?
ik heb al bewezen dat ik die persoon ben ... zelfs als ik voor die haters sta met een naakte bovenlichaam gaan ze me niet gelovenquote:
jawel hoor.. dan wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:07 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik heb al bewezen dat ik die persoon ben ... zelfs als ik voor die haters sta met een naakte bovenlichaam gaan ze me niet geloven
haah wat een sukkel ben jij.. in de sport sectie was al aangetoond dat ik die persoon ben. Wat ben jij aan het lullenquote:
kheb geen controle op mn lulquote:Op zondag 12 juni 2011 19:08 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
haah wat een sukkel ben jij.. in de sport sectie was al aangetoond dat ik die persoon ben. Wat ben jij aan het lullen
dit is mijn topic ... niemand dwingt jou dit te lezen?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:10 schreef Panzermaus het volgende:
TS, nu weten we wel dat jij inderdaad die figuur op die foto's bent, Daniel heet en in Limburg woont. En dat je erg veel geluk hebt met aanleg en heel snel spiermassa aankomt. En daar trots op bent, verder wil groeien en overal om aandacht en bevestiging zoekt. Maar je wordt fucking irritant nu.
limburg is het enige stukje nederland wat wel goed isquote:Op zondag 12 juni 2011 19:11 schreef ukga het volgende:
Daniel uit limburg. Heb je een kutnaam, kom je ook nog eens uit Limburg
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef gespierd123 het volgende:
Ik ben eigenlijk een stakker die topics probeert te vergallen.
Ik heb namelijk het bordeline-syndroom. Het zou te maken kunnen hebben dat mijn vader tevens mijn halfbroer is. De afwijking in mijn genen hebben er tevens voor gezorgd dat ik een aandoening aan m'n buik hebt, en m'n borst onder-ontwikkeld is.
Ik snap niet waarom je zo aandachtgeil bent en overal bevestiging zoekt. Is het niet hier dan is het wel op de Misc.quote:
waarom maak je nou een nieuw topic?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:12 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
dit is mijn topic heb me pics al verwijderd in de bb topic
ik vraag me nog steeds af hoe en waarom jullie mijn real life gegevens hebben gevonden..?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo aandachtgeil bent en overal bevestiging zoekt. Is het niet hier dan is het wel op de Misc.
Vraag het aan Alfred.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:13 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af hoe en waarom jullie mijn real life gegevens hebben gevonden..?
hackers jwzquote:Op zondag 12 juni 2011 19:13 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik vraag me nog steeds af hoe en waarom jullie mijn real life gegevens hebben gevonden..?
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:15 schreef gespierd123 het volgende:
kunnen jullie wannabe 'bodybuilders' nu uit mijn topic gaan enzo en ophouden jaloers te zijn
Hij doet alleen aan Hyves. grquote:Op zondag 12 juni 2011 19:15 schreef ukga het volgende:
post ff zn facebook.
ben benieuwd naar deze scooterboyy
Nee, ik wil je met de volle negen centimeter in me.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef gespierd123 het volgende:
zo grappig dat ik alleen haat ontvang van jongens ... zo jaloers
zul je nooit vinde ahaaquote:Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij doet alleen aan Hyves. gr
[..]
Nee, ik wil je met de volle negen centimeter in me.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
doe maar wat je wilt .. post pics die je vindt enzo ... hou toch van aandacht
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
lol je zit gewoon me misc posts aan het lezen
quote:
limburg is kut, blij dat ik er weg ben.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:11 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
limburg is het enige stukje nederland wat wel goed is
niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:26 schreef gespierd123 het volgende:
hoe verwijder ik een topic heb me lol gehad hier
Tja...quote:Op zondag 12 juni 2011 19:26 schreef gespierd123 het volgende:
hoe verwijder ik een topic heb me lol gehad hier
Dan had je toch niet zoveel aandacht gehad als je zou hebben gewild.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:27 schreef gespierd123 het volgende:
maarja geef toe dat jullie jaloers zijn ofzo
niemand van jullie 'bodybuilders' hoefde hier te posten
yuuuup man daarom zie jij er nog niet zo uitquote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
denken dat dat gespierd is![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt alleen laag BF, iedereen kan er met 1 a 2 maand zo uit zien![]()
jonguhhhhhhhhhhhhhh hij squat wel 115kgquote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
denken dat dat gespierd is![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt alleen laag BF, iedereen kan er met 1 a 2 maand zo uit zien![]()
jij deed 125 ? en bent 18 ..?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:34 schreef Agentperry het volgende:
[..]
jonguhhhhhhhhhhhhhh hij squat wel 115kg
klopt, ik ben wel breed (met 10% bf dat dan weer wel). Durf overigens wel te wedden dat je totaal geen lats/traps hebtquote:Op zondag 12 juni 2011 19:34 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
yuuuup man daarom zie jij er nog niet zo uit
jawelquote:Op zondag 12 juni 2011 19:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
klopt, ik ben wel breed (met 10% bf dat dan weer wel). Durf overigens wel te wedden dat je totaal geen lats/traps hebt
5*125/1*140quote:
alsof dat iets zegt over de grootte van je traps...quote:
inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef alexmeijer het volgende:
anyway, mensen die "bodybuilding" doen zijn gewoon zo onzeker over zichzelf dat ze proberen spieren te krijgen om dan wel meiden aandacht te krijgen.
iets met onzekerheid.
Als de TS niet traint en er niks aan kan doen is het dus een afwijking en dan moet je naar de dokter.
sinds het relevant isquote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
alsof dat iets zegt over de grootte van je traps...
ik doe 65 behind nek
sinds wanneer vraagt men naar gewichten van isolatie oefeningen lol...
dan had je wat eerder in bb topic moeten posten. er zijn er genoeg voorbij gekomenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:45 schreef gespierd123 het volgende:
heb nog geen foto's van anderen gezien
ik zit sinds gister op FOKquote:Op zondag 12 juni 2011 19:46 schreef ukga het volgende:
[..]
dan had je wat eerder in bb topic moeten posten. er zijn er genoeg voorbij gekomen
idd incl die van mij. heb nu geen zin om ze te zoekenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:46 schreef ukga het volgende:
[..]
dan had je wat eerder in bb topic moeten posten. er zijn er genoeg voorbij gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |