Troll!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:36 schreef gespierd123 het volgende:
maar ik zou willen dat ik er gewoon normaal uitzag zoals mijn vrienden.
Ik voel me echt buitengesloten soms
Zal wel meevallen, het kan haast niet anders als je dat genoeg gezelschap hebt van stemmen in je hoofd.quote:
mooi gejatquote:
Kerel toch. Zelfde vloerkleed of niet, jij bent niet de jongen die op de foto staatquote:Op zondag 12 juni 2011 18:36 schreef gespierd123 het volgende:
ik zie er zo uit zonder training.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:40 schreef Repeating het volgende:
Waarom zou je in godsnaam je spieren willen afbouwen? Als je zo hard hebt gewerkt om ze op te bouwen.
ah een ziekte afwijking dusquote:
je kan natuurlijk ook fotos op sites zoals sugababes zetten, genoeg meiden die daar op geilen (ondanks dat je blank bent, want veel meiden vallen op minimaal getint).quote:Op zondag 12 juni 2011 18:42 schreef gespierd123 het volgende:
hier nog een foto kun je goed mijn horloge enzo zien waarop ik briefje in me hand heb
[ afbeelding ]
http://imagecdn.bodybuild(...)ZDhfU0CzgRS4403.jpegquote:Op zondag 12 juni 2011 18:42 schreef gespierd123 het volgende:
hier nog een foto kun je goed mijn horloge enzo zien waarop ik briefje in me hand heb
[ afbeelding ]
gluteus maximus, je kont, is een spier daarom is die grootquote:Op zondag 12 juni 2011 18:44 schreef IrCute het volgende:
Ik zou eerder iets doen aan die dikke kont, gatverdamme zeg.
http://img215.imageshack.us/img215/4628/dsc00207pt.jpg (copy/paste deze link)quote:Op zondag 12 juni 2011 18:44 schreef Dhaha het volgende:
[..]
http://imagecdn.bodybuild(...)ZDhfU0CzgRS4403.jpeg
ik geloof je niet
Ik zou even naar het ziekenhuis gaan, je arm hoort zo niet te zitten..quote:Op zondag 12 juni 2011 18:42 schreef gespierd123 het volgende:
[ afbeelding ]
En doet/zou vwo doen :")quote:Op zondag 12 juni 2011 18:45 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
gluteus maximus, je kont, is een spier daarom is die groot
daarmee bedoel ik dat al mijn spieren goed ontwikkeld zijn en ik daarom een grote kont heb.quote:
Niet meer naar de sportschool gaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:52 schreef gespierd123 het volgende:
heeft iemand nu een oplossing voor mij. Ik word vaker door andere jongens uitgemaakt voor freak en beschuldigt van anabolen gebruik
Goed ideequote:Op zondag 12 juni 2011 18:54 schreef gespierd123 het volgende:
de dokter zei dat mijn testosterongehalte te hoog was. Ik ben aan het overwegen om anticonceptiepillen te slikken om oestrogeen in me systeem te krijgen. Dat kan misschien mijn testosterongehalte wat omlaag dringen.
hahah wat ben je een loserquote:Op zondag 12 juni 2011 18:52 schreef gespierd123 het volgende:
heeft iemand nu een oplossing voor mij. Ik word vaker door andere jongens uitgemaakt voor freak en beschuldigt van anabolen gebruik
zegt dezelfde gast die fitness advies vroeg aan mij?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:53 schreef DeRakker. het volgende:
jongen je bent geeneens gespierd![]()
VWO zegt verder weinig over of je later veel gaat verdienen.
Het gaat erom of je een eigen bedrijf begint, dit heeft met de opleiding niks te maken.
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:56 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
zegt dezelfde gast die fitness advies vroeg aan mij?
Zat doosjes, PM me maar, je mag er wel wat overkopen als je wil. 10 euro per strip !quote:Op zondag 12 juni 2011 18:57 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik zie dat jij een meisje bent... heb je misschien wat pillen in voorraad:O
jongen als ik advies nodig heb vraag ik dat aan gasten die een groter fysiek hebben dan ik.... niet kleiner zoals jou.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ga toch weg je weet zelf dat superieur ben vergeleken met jou ... daarom vroeg je advies
maar je deed het wel...quote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jongen als ik advies nodig heb vraag ik dat aan gasten die een groter fysiek hebben dan ik.... niet kleiner zoals jou.
kan ik ook in natura betalen?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zat doosjes, PM me maar, je mag er wel wat overkopen als je wil. 10 euro per strip !
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:36 schreef gespierd123 het volgende:
dankjequote:Op zondag 12 juni 2011 19:01 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
yuuuuuuuuuup zal wel .. succesfull troll iemand om advies vragen is echt trollen
heb ik nietquote:Op zondag 12 juni 2011 19:04 schreef Repeating het volgende:
Waar blijft die pic van je te breed lichaam incl. blaadje met je username?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |