quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:42 schreef Pharkus het volgende:
Ik denk dat het draagvlak om überhaupt nog af te dragen voor deze farce bij de huidige 'jongere' generatie en toekomstige jongeren generaties zal verdwijnen. Ik ga in ieder geval er alles aan doen om te stoppen met betalen aan een bodemloze put waar ik niks van terug zie.
Gewoon erfenisje cashenquote:
Ja, want de kapitaalmarkt zal de komende 50 jaar hetzelfde rentepercentage kennenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja zelf je pensioen sparen, tegen een rente van 2.5%, schiet lekker op wel
Dus dan zeg je eigenlijk dat we 50 jaar in crisis blijven?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, want de kapitaalmarkt zal de komende 50 jaar hetzelfde rentepercentage kennen
Sarcasme?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus dan zeg je eigenlijk dat we 50 jaar in crisis blijven?
Nou als je Europa bekijkt op het moment, maar 50 is wel erg lang jaquote:
Ook al blijft Europa 50 jaar in crisis, de rente is nu kunstmatig laag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou als je Europa bekijkt op het moment, maar 50 is wel erg lang ja
Over 50 jaar is de EU al lang en breed failliet en opgeheven en zijn de noordelijke, rijke landen waarschijnlijk half in oorlog met de zuidelijke landen die godsgruwelijk laks waren met hun boekhouding en regelgeving, ondertussen lekker profiteerden van de eindeloze geldstroom vanuit de overige landen met hun wanhopige reddingspogingen en uiteindelijk de complete Europese economie aan gort geholpen hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou als je Europa bekijkt op het moment, maar 50 is wel erg lang ja
In een heleboel andere werelddelen niet en daar hebben ze nog beter weer ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:52 schreef monkyyy het volgende:
Trouwens wel vertiefd dat pensioen verplicht is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |