quote:Op zondag 12 juni 2011 16:39 schreef Dastan het volgende:
O het is half vijf geweest. Tijd voor wat alcohol. Dag allen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:39 schreef Dastan het volgende:
O het is half vijf geweest. Tijd voor wat alcohol. Dag allen.
Ik deed het gisteren op het werk, ik ging niet dood.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:43 schreef Etsu het volgende:
Klink, op dat doosje staat "om de 2 à 3 uur 1 tablet langzaam opzuigen."
Wat gebeurt er als je te snel opzuigt, of om de uur een tablet inneemt?
Oké, maar het werkt dus wel?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik deed het gisteren op het werk, ik ging niet dood.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk hem naar z'n kloten grijpen dan. Zou ik wel willen doen dit dat.
Leer lezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom dan verdomme naar Rotterdam en niet lopen janken dat het ver is.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien reageerde ik op wat jij zei op msn.Kneus.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja, jij bent zo'n nieuweling.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:54 schreef Etsu het volgende:
Dastan, dingen bijhalen die totaal niet relevant zijn en zelfs tot het verleden behoren, is behoorlijk triest. Niet meer doen dus.
Je hoeft je er niet voor te schamen, je bent ook maar een mens. Kusjequote:Op zondag 12 juni 2011 16:54 schreef Etsu het volgende:
Dastan, dingen bijhalen die totaal niet relevant zijn en zelfs tot het verleden behoren, is behoorlijk triest. Niet meer doen dus.
Impliceren dat ik me schaam.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen, je bent ook maar een mens. Kusje
Wat vunzig.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft een onderkin
Wat is daar mis mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, bah ze houdt hem vast bij zn kin.
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:54 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon aan zijn haren trekken dit dat.
quote:
Ok.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tevens deze is voor Etsu en Jordy:
[ afbeelding ]
watquote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg zowat spontaan een stijve bij het zien van dat plaatje. Is dat wat je wilde horen?
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tevens deze is voor Etsu en Jordy:
[ afbeelding ]
Ja, klopt.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel?
En een algemene vraag aan jullie: hij is toch leuker dan hij?
Hehe.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:26 schreef Dastan het volgende:
Twee maar, hoor. 't Was met m'n moeder dus ja.
Eerste is leuker.
Heerlijke muziek.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:32 schreef Dastan het volgende:
Wat luisteren wij toch leuke muziek, Klinker.
wtfquote:Op zondag 12 juni 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.mailamac.nl/uitverkoop/apple-ipad-64gb-wi-fi
Wat is dezen?
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die van 2 euro is niet leverbaar meer
Jordy doet hatelijk op msn.quote:
haat dit datquote:jordy zegt (19:22):
*ja
*ik doe ook wel eens andere dingen
Oscar zegt (19:22):
*ok
jordy zegt (19:24):
*ja
*hjb
Oscar zegt (19:24):s
jordy zegt (19:26):
*wat jonh
Oscar zegt (19:27):
*8-)
jordy zegt (19:29):
*ZOEK JE RUZIE HE
*GROTE MOND
*STEEDS
*GVD
Oscar zegt (19:30):
*jankbal
jordy zegt (19:30):
*hjb
*dramaqueen
*:{w
quote:
Ik had hem allang geblokt en verwijderd.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy doet hatelijk op msn.
Ik zal even citeren:
[..]
haat dit dat
Ja, ik kan dit bevestigen.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:37 schreef Etsu het volgende:
Maar gelukkig ben jij wel altijd aardig he, KB?
Wie dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:49 schreef Ezell het volgende:
De date is een meeting tussen een paar SCers. Toch?
Oscar zegt:quote:Op zondag 12 juni 2011 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy doet hatelijk op msn.
Ik zal even citeren:
[..]
haat dit dat
NIET DINGEN WEGLATEN DIT DAT.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oscar zegt:
ga eens fatsoenlijke msn downloaden, pauper
Ik zeg:
dat deed ik
errors alles
Oscar zegt:
dan doe je t niet goed
sucker
Ik zeg:
ja jij ja
Oscar zegt:
ok
Ik zeg:
sukk0l
Oscar zegt:
hjb
Ik zeg:
grapjusorriej sgath
sgatj*
Oscar zegt:
okeu
Jij gaat toekijken.quote:
xoxoquote:Op zondag 12 juni 2011 19:57 schreef jordyqwerty het volgende:
met hjb bedoel ik overigens duidelijk hartje justin bieber
goed zo jongquote:Op zondag 12 juni 2011 19:57 schreef jordyqwerty het volgende:
met hjb bedoel ik overigens duidelijk hartje justin bieber
Weet niet eens of het Amsterdam wordt joh.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:58 schreef Ezell het volgende:
Waar wil je in het centrum van Amsterdam aardbeien kopen?
Edit: Laat maar.
ja voor mij ookquote:Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Amsterdam wel lekker dichtbij voor mij gr gr.
AH to go dit dat. Aardbeien. KB's doel bereikt.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet niet eens of het Amsterdam wordt joh.KB zei eens Amsterdam dit dat.
NEE VERDOMME IK WIL DAT HELEMAAL NIET ZIEN AL DIE VIEZE MANNETJES BAHBBAHquote:
LONDONNNNN.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Gezellig met jullie drietjes naar Londen
is duur mattiequote:Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
AH to go dit dat. Aardbeien. KB's doel bereikt.
He watwat?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
AH to go dit dat. Aardbeien. KB's doel bereikt.
Die zin klopt niet vriend.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
Maar voor Dastan en KB heb ik alles voor over.
Oh ja dat is wel grappig denk ikquote:Op zondag 12 juni 2011 20:01 schreef Dastan het volgende:
en voor aardbeien gewoon naar de Dappermarkt toch
inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel grappig denk ikDan denkt Etsu vast: waar ben ik nu weer beland!
Is hij rechts ja?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
inderdaadmet z'n rechtse ideetjes en marokkanenafkeer
ik zie wat je daar doetquote:Op zondag 12 juni 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NoesDan wil ik hem niet meer meeten
[..]
Hee hallo Goedeavond!
een paar?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
Ik ben in principe voor GroenLinks, mét paar rechtse trekjes.
Nee, het is DIT of DAT. Niet DIT DAT.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
Ik ben in principe voor GroenLinks, mét paar rechtse trekjes.
eens het is zus of zo, niet zus zoquote:Op zondag 12 juni 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, het is DIT of DAT. Niet DIT DAT.
Dat is toch een frappuccino ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
Toen ik dat woord op school een keer gebruikte dacht iemand dat ik iets van Starbucks bedoelde of zo?![]()
![]()
![]()
Frappucino ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
Toen ik dat woord op school een keer gebruikte dacht iemand dat ik iets van Starbucks bedoelde of zo?![]()
![]()
![]()
Pics van jequote:Op zondag 12 juni 2011 20:07 schreef Dastan het volgende:
O, weet ik niet. Kom nooit in die zaak.
Maar ik keek precies zo:
En zij:
En ik:![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
Starbucks.Belachelijk duur voor een beetje koffie.
Daar gaan altijd vet veel mensen heen die koffie eigenlijk niet eens lekker vinden, maar wel iets willen kopen omdat het Starbucks is. Sukkels.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
InderdaadAl die hipsters die daar koffie gaan halen omdat het o zo stoer is om met zo'n bekertje rond te lopen
Oh?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:08 schreef Dastan het volgende:
Tegenwoordig is het al te mainstream voor hipsters.
Eckte hipsters gaan naar de Lebkov.
Foto's van mensen met een starbucksbekertje hun hand.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
InderdaadAl die hipsters die daar koffie gaan halen omdat het o zo stoer is om met zo'n bekertje rond te lopen
Inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar gaan altijd vet veel mensen heen die koffie eigenlijk niet eens lekker vinden, maar wel iets willen kopen omdat het Starbucks is. Sukkels.
Subway is niet zo speciaal, maar wel lekker.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Overigens denk ik hetzelfde over Subway
Aardbeien?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ken een lekker smoothie winkeltje in Amsterdam, aan de achterkant van de Dam. Op een hoekje, zo lekkerZullen we daar een smoothie halen te zijner tijd?
![]()
Toch gaan mensen erheen omdat het 'Subway' is, alsof ze het gaan uitkotsen bij een veel goedkopere broodjeszaak ernaastquote:Op zondag 12 juni 2011 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Subway is niet zo speciaal, maar wel lekker.
puik planquote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht we gaan ons het leplazerus blowen en bezatten in een goot achter het cs.
IK ben schijterig wel hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht we gaan ons het leplazerus blowen en bezatten in een goot achter het cs.
Doen we daarna.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
Dat is dan weer wel eenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Toch gaan mensen erheen omdat het 'Subway' is, alsof ze het gaan uitkotsen bij een veel goedkopere broodjeszaak ernaast
Aardbeien =/= suiker = goedquote:Op zondag 12 juni 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
O ja, even een bodempje leggen van aardbeien.
Bodempje van vet is beter, alcohol blijft drijven allesquote:Op zondag 12 juni 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
O ja, even een bodempje leggen van aardbeien.
Dat mag niet, he, bij wiskunde. Gelijkheden en ongelijkheden achter elkaar opschrijven.quote:
OH sorry ik gebruikte de =/= verkeerd snapje ik bedoelde eigenlijk in aardbeien zit veel suiker en suiker is goed als je gaat blowen dit datquote:Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat mag niet, he, bij wiskunde. Gelijkheden en ongelijkheden achter elkaar opschrijven.
Maar in aardbeien zit suiker hoor.
O, oké, mooi.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OH sorry ik gebruikte de =/= verkeerd snapje ik bedoelde eigenlijk in aardbeien zit veel suiker en suiker is goed als je gaat blowen dit dat
Ik zei 'nieuwe', niet oude.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort inderdaad eens met een bejaarde vrouw van 't werk doen ja.
Impliceren dat ik wel eens seks met een oud verrimpeld dametje heb gehad.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zei 'nieuwe', niet oude.___!!!!!
Welnee.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar soms voel ik me wel de domste hier.
Waar zie jij dat staan dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Overigens, mensen die denken dat je totaal verslaafd bent en naar een ontwenningskliniek moet als je wiet ook maar aanraakt.
IK BEN HEEL GEVOELIG VOOR VERSLAVINGEN DIT DAT.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Overigens, mensen die denken dat je totaal verslaafd bent en naar een ontwenningskliniek moet als je wiet ook maar aanraakt.
Ik vind wiet ook totaal niet verslavend.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Dommer zijn dan mij kan niet hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar soms voel ik me wel de domste hier.
Ik doelde met 'oude' op de leeftijd van mevrouw.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat ik wel eens seks met een oud verrimpeld dametje heb gehad.
Goh.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik doelde met 'oude' op de leeftijd van mevrouw.
Vaak zat gehoord.quote:
Vast.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK BEN HEEL GEVOELIG VOOR VERSLAVINGEN DIT DAT.![]()
![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind wiet ook totaal niet verslavend.
Ja toch.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Impliceren dat je dommer bent dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |