wou 't net zeggen, staat gewoon op de fotoquote:
Die blonde? Die is daar heengestuurd als wat leuks om naar te kijken. De vragen die ze stelt in gebrekkig Engels voegden niet echt veel toe.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Die pitreporter van Eurosport mag er trouwens best zijn
Die is inderdaad ingehuurd voor haar andere orale kwaliteietenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die blonde? Die is daar heengestuurd als wat leuks om naar te kijken. De vragen die ze stelt in gebrekkig Engels voegden niet echt veel toe.
Dat was hij in de F1 al.quote:
Volgens mij zat haar vriend in een auto als ik het van de week goed zag.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is inderdaad ingehuurd voor haar andere orale kwaliteieten
Die jaquote:Op zondag 12 juni 2011 15:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die blonde? Die is daar heengestuurd als wat leuks om naar te kijken. De vragen die ze stelt in gebrekkig Engels voegden niet echt veel toe.
Dan moet hij op de weg lettenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij zat haar vriend in een auto als ik het van de week goed zag.
Heel erg vet. Alle lof naar Audi én Peugeot voor een spannende race. Boeiend gevecht en dat 24 uur lang.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Red_85 het volgende:
Na 24 uur en 4.838 kilometer en 295 is het verschil 13,854 seconden tussen 1 en 2. Hoe 'close' kun je het noemen?
Mooie mooie mooie race.
Ik heb ook echt maar van 2 tot 7 geslapen ofso.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heel erg vet. Alle lof naar Audi én Peugeot voor een spannende race. Boeiend gevecht en dat 24 uur lang.
Die pitstop heb ik idd ook gemist. Ga zeker nog een samenvatting terug kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt maar van 2 tot 7 geslapen ofso.
Viel me trouwens best vaak op dat eurosport er bij beslissende momenten uit schoot voor de reclame. Zo ook bij de laatste pit van Audi en Peugeot waar de beslissing viel lagen ze eruit.
En dat met redelijke 'onervaren' coureurs. Petje af hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Le Mans is en blijft het hoogtepunt van het autosportseizoen.
Ik had graag Peugeot als winnaar gezien maar Audi heeft het verdiend. Ze waren gewoon net dat beetje beter.
Understatement van het jaar. Op 24 uur is 13 seconden geen 'beetje' meer. Dat is fuckin' weinig.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Le Mans is en blijft het hoogtepunt van het autosportseizoen.
Ik had graag Peugeot als winnaar gezien maar Audi heeft het verdiend. Ze waren gewoon net dat beetje beter.
Inderdaad, maar ik denk meer dat hij doelde op het kleine beetje meer snelheid dat de Audi consequent had. Zelfs toen de Peugeots met zachte banden sneller gingen had de Audi daar een antwoord op.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Understatement van het jaar. Op 24 uur is 13 seconden geen 'beetje' meer. Dat is fuckin' weinig.
Om het tastbaar te maken. Dit schoot me gisteravond nog even te binnen. Dit maakt het eigenlijk nog ongelofelijker.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Beetje meer snelheid, beetje snellere pitstops, etcetera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |