Ik zal mij gedragen Reya.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me wel weer eens mooi geweest, he.
Meer hieraan:quote:
Geef maar aan mij dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:52 schreef mlg het volgende:
Wat is Apple toch een waardeloos kut bedrijf. Niks wat ze hebben kan gewoon normaal werken zonder dat je zelf achter de problemen aan moet. De software is al helemaal waardeloos. Alles functioneert meteen, maar itunes of IOs moet altijd wel weer haperen en doen. Mijn Imac staat ook al een half jaar weg te roesten, dat ding gaat gratis weg. Hoe sneller hoe beter, fucking kut apple!
Je krijgt hem in 1000 stukjes.quote:
Dan mag je hem houdenquote:
Koop z'n producten dan niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:54 schreef mlg het volgende:
Ik wordt zo chagrijnig van die verdomde kut Steve-fucking-Jobs. Laat die lul doodvallen naast zijn rollator.
Stem met je portemonnee ! Aan de andere kant val je als raskapitalist natuurlijk makkelijk voor marketingtrucjes. Moeilijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:52 schreef mlg het volgende:
Wat is Apple toch een waardeloos kut bedrijf. Niks wat ze hebben kan gewoon normaal werken zonder dat je zelf achter de problemen aan moet. De software is al helemaal waardeloos. Alles functioneert meteen, maar itunes of IOs moet altijd wel weer haperen en doen. Mijn Imac staat ook al een half jaar weg te roesten, dat ding gaat gratis weg. Hoe sneller hoe beter, fucking kut apple!
Jonge, wat denk je wat ik in vervolg ga doen? Die troep overnieuw kopen?quote:
Ja, lekker met de stroming mee en jij die autistisch achter een stel hippie's aanloopt te zeiken over het rechtse gevaarte. Je stinkt, bent lelijk en je kunt nog geen eens om de week je bed verschonen, laat staan de tuin onderhouden van jullie kraakpand, stelletje armoedige hippies.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Stem met je portemonnee ! Aan de andere kant val je als raskapitalist natuurlijk makkelijk voor marketingtrucjes. Moeilijk.
Ik voorspel een verschuiving richting het vrijzinnig liberalisme.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:58 schreef Picchia het volgende:
De PvdA gaat wederom haar visie bepalen. Ik voorspel links populisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |