mij ook niet, daarom zit hij op het magneetbord hier ipv op mijn autoquote:Op zondag 12 juni 2011 12:47 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Grappig, maar mij zie je er niet mee rijden.
Je worst laten meten bij het benzine station, als ie langer is dan een bifi worstje dan krijg je zo'n stickerquote:
Langer dan het kleine worstje van BIFI of het grote worstje van BIFI?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je worst laten meten bij het benzine station, als ie langer is dan een bifi worstje dan krijg je zo'n sticker
Zal zelf ook geen sticker op mijn auto plakken.quote:
Zoals 'de mijne is 4 meter lang'? of Geen ster op mijn auto, ik ben geen taxi' ?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:48 schreef trovey het volgende:
Geen stickers op mijn auto en zeker geen semi-lollige.
Ziet die er van jou zo uit? mss ffe naar de dokterquote:
Die al helemaal niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoals 'de mijne is 4 meter lang'? of Geen ster op mijn auto, ik ben geen taxi' ?
Of die bordjes die ze aan het raam plakken met "Mijn porsche staat in de garage" of "Afblijven, deze auto is al gejat "quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:23 schreef Symphonic het volgende:
Stickers op auto's, ik vind het altijd wel iets sneus hebben...
dat heb ik me ook al afgevraagd... hadden ze beter statische stickers kunnen maken ofzo...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef Makrolon het volgende:
Ik vind t sowieso achterlijk, een magneet bumpersticker. 99 % van de bumpers is van kunstof. Faal
Aaahquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef TWP het volgende:
Mensen met een hond met zo'n losse kop bij de achterruit
Heb er zelf 1 staanquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef TWP het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef TWP het volgende:
En dat je daar dan mee over de camping loopt, maar ze zien het heus wel hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Of mensen met een rol toiletpapier onder een gehaakt mutsje op de hoedenplank.
Het is al heel erg triest als je met een ernstige ziekte aandacht vraagt, dus hier heb je het.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef boskameel het volgende:
hoe kankertriest is ditmoet dit grappig zijn
Wat een kankerkickquote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef Muppet-Show het volgende:
[..]
Het is al heel erg triest als je met een ernstige ziekte aandacht vraagt, dus hier heb je het.
Kanker is een ziekte die je echt niet wilt hebben, maar speciaal voor jou als je het krijgt.... veel sterkte aan de familie.
Youp van 't Hek fan ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat je daar dan mee over de camping loopt, maar ze zien het heus wel hoor!
Mensen die je zien lopen: "Hey, hij gaat schijten."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |