abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98056952
Ik kon geen recent topic vinden over dit onderwerp, dus begon ik er zelf maar een :)

Mijn vrouw is nu 6 maanden zwanger en we hebben al een dochter van 2 jaar. We zoeken een vakantiepark voor deze zomer waar vrouwlief rustig aan kan doen, veel eetgelegenheden en speelgelegenheden op het park zijn en in de BeNeLuxDui.

Nu valt het me op dat veel parken al snel 1000 a 1100 euro vragen voor een weekje terwijl we graag 10 dagen of zo weg willen. Hebben jullie ervaringen met betaalbare parken die kindvriendelijk zijn?
We zijn zelf in een Hoogenboom vakantiepark geweest genaamd Mooi Zuutendaal. Dat was niet heel verkeerd en niet de hoofdprijs.

Iemand suggesties? Hebben jullie goede ervaringen?
Ben al aan het zoeken geweest op de sites van Centre Parcs, Hoogenboom, Landall, Roompot e.d.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_98057289
tsja je wilt in het hoogseizoen een weekje vakantiepark... Dan betaal je dus de hoofdprijs.

Ik ben ook 6mnd zwanger nu, en ga in juli met mijn zoontje van dan net 4, 5dagen naar een b&b op texel. Bleek in ons geval een stuk goedkoper dan welk vakantiehuisje dan ook. Midden in het centrum van het dorpje, dus speelgelegenheden en eetgelegenheden zat.

overigens, min of meer recente topics

Op vakantie met (kleine) kinderen deel 5

(Zomer)vakantie 2011 met kind(eren) #3
pi_98057361
Ponypark slagharen? Of eventueel dat park wat erbij hoort? Volgens mij heel goed betaalbaar
pi_98057405
Ik zou het zelf meer zoeken bij campings, stacaravans ofzo, og misschien zijn er campings met kleine huisjes. De meeste campings hebben veel en leuke speeltuinen, en vaak is er ook wel een dorpje of iets in de buurt.
't Is wat minder all-in dan van die centerparcs achtige parken, maar naar mijn mening veel gevarieerder en goedkoper.
  zondag 12 juni 2011 @ 11:53:13 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98057948
Vakantie met kinderen is toch eigenlijk geen vakantie omdat je toch wel de hele dag moet karweien met dat grut? Of zie ik het verkeerd?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_98062994
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:53 schreef Id_do_her het volgende:
Vakantie met kinderen is toch eigenlijk geen vakantie omdat je toch wel de hele dag moet karweien met dat grut? Of zie ik het verkeerd?
Dat.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98086958
Park Molenheide in Belgie is heel erg leuk, maar ook in de zomervakantie behoorlijk aan de prijs.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 juni 2011 @ 22:50:18 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98138109
Waarom willen jullie in de zomervakantie gaan? Als je nu nog gaat, zijn de prijzen volgens mij prima te doen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:21:58 #9
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98147397
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef bitterend het volgende:

[..]

Dat.
Ah.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_98179661
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:50 schreef Sjeen het volgende:
Waarom willen jullie in de zomervakantie gaan? Als je nu nog gaat, zijn de prijzen volgens mij prima te doen.
Beide werkend in het onderwijs
pi_98195074
Ik denk niet dat je het goedkoper krijgt in het hoogseizoen, of je moet al tot het allerlaatst gokken op een last minute. Al op de ANWB site gekeken?
pi_98206918
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:53 schreef Id_do_her het volgende:
er is nogal een verschil tussen samen (mijn man en ik) spelen met de kinders op vakantie en ik alleen die thuis in een spagaat eentje van 1 en eentje van 2 bezig probeer te houden terwijl ik ondertussen ook de was wegwerk, ff stofzuig, de omgevallen beker opruim, weer de omgevallen beker opruim, weer de omgevallen beker opruim, de huilende peuter die geen beker meer mag troost en ondertussen nog zelf wat probeer te fokken ;)

om de gemiddelde dag er maar eens bij te halen :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98207659
ontopic; probeer het anders eens via

bungalowS.nl of vakantieveilingen ofzo. ik heb afgelopen winter op die manier voor een midweekje een huisje voor 19 euro weten te ritselen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98212836
Dank allen! Gaan we mee aan de slag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')