Hmm, nee. Dan zal waarschijnlijk de auto destruct sequence het overnemen en een gat in de aarde blazen. Denk ook dat een nieuwe niet meer te krjgen is.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:47 schreef Fargo het volgende:
Of kunnen we de tas gewoon afschrijven en gelijk een nieuwe halen?
Idd. Ik heb een ski-jas en die is een beetje verkleurd, nu moet ik van mn moeder een nieuwe kopen terwijl hij nog gewoon goed is, lekker zit !? ik vind het wel een mooi effect! /topickaapquote:Op zondag 12 juni 2011 10:56 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hmm, nee. Dan zal waarschijnlijk de auto destruct sequence het overnemen en een gat in de aarde blazen. Denk ook dat een nieuwe niet meer te krjgen is.
Natuurlijk kan je hem afschrijven, wat een vraag.
Maar belangrijker is waarom je een gebruiksvoorwerp om een vlekje al weg zou gooien terwijl de functie niet beschadigd is.
Verf hem of plak er een sticker over maar maak alsjeblieft niet zo'n poeha over een vlekje op een tas. Is jouw wereld echt zo klein en oppervlakkig?
Het is een tas....
De vlek is eigenlijk net groot genoeg om je er aan te storen. Het ziet er gewoon niet zo netjes uit, zo'n grote witte vlek op die bruine tas.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
Je kan de tas toch gewoon blijven gebruiken? Hert ziet er misschien minder leuk uit zo'n vlek, maar uiteindelijk gebruik je hem om spullen mee te nemen, en dat kan toch nog steeds?
Heel eerlijk gezegd denk ik niet dat het een en ander op die manier heeft plaatsgevonden. Bovendien weet ik ook niet zeker of het een bijtende stof is, maar ga ik daar gemakshalve van uit.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:53 schreef florisje het volgende:
er heeft dus iemand een bijtende stof naar je vriendin gegooid en jij maakt je zorgen over de tas?
Ik vraag hier gewoon of er andere mogelijkheden zijn dan verven of een sticker erop plakken. That's all... We gooien dat ding echt niet zomaar weg, maar voor ' sjiekere' gelegenheden is het wel fijner om een tas te hebben die in elk geval uit 1 kleur bestaatquote:Op zondag 12 juni 2011 10:56 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hmm, nee. Dan zal waarschijnlijk de auto destruct sequence het overnemen en een gat in de aarde blazen. Denk ook dat een nieuwe niet meer te krjgen is.
Natuurlijk kan je hem afschrijven, wat een vraag.
Maar belangrijker is waarom je een gebruiksvoorwerp om een vlekje al weg zou gooien terwijl de functie niet beschadigd is.
Verf hem of plak er een sticker over maar maak alsjeblieft niet zo'n poeha over een vlekje op een tas. Is jouw wereld echt zo klein en oppervlakkig?
Het is een tas....
Vergoed een reisverzekering ook zoiets dan? Moet daar de voorwaarden dan nog eens over nalezen, maar stel dat er inderdaad een niet behandelbare vlek op is gekomen vanwege een bijtende stof, is er dan een mogelijkheid dat het onder de verzekering valt?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:58 schreef Radio-silence het volgende:
Heb je een reisverzekering, en de bon nog?
Opgelost!
Rondlopen met een tas met een grote vlek.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
Je kan de tas toch gewoon blijven gebruiken? Hert ziet er misschien minder leuk uit zo'n vlek, maar uiteindelijk gebruik je hem om spullen mee te nemen, en dat kan toch nog steeds?
Dat moet je doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:07 schreef Fargo het volgende:
Vergoed een reisverzekering ook zoiets dan? Moet daar de voorwaarden dan nog eens over nalezen, maar stel dat er inderdaad een niet behandelbare vlek op is gekomen vanwege een bijtende stof, is er dan een mogelijkheid dat het onder de verzekering valt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |