abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98056444
Mijn vriendin en ik zijn net terug van een tripje naar New York. Daar een mooie bruine leren tas gekocht, waar ze uiteraard heel erg blij mee was. Gisteren ontdekten we echter, vanuit het niets, een flinke witte vlek aan de voorkant. Duidelijk een vlek waarvan je kon zien dat er iets op de tas heeft gelekt. Gevraagd bij een tassenwinkel wat het kon zijn en die dacht aan foundation (hebben we niet), iets van remover (hebben we niet) of chloor (hebben we niet). Op aanraden van de verkoopster naar de schonemaker gegaan om met wat schoensmeer de vlek te bedekken, maar dat werkte niet. De vlek pakte de schoenpoets niet, waardoor je er vanuit kunt gaan dat er een bijtende stof over de tas is gegaan. We kregen van de schoenmaker de tip om te proberen de tas bij te tippen met wat verf. Maar is dat echt de enige mogelijkheid? Of kunnen we de tas gewoon afschrijven en gelijk een nieuwe halen?
  zondag 12 juni 2011 @ 10:51:39 #2
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_98056522
Je kan de tas toch gewoon blijven gebruiken? Hert ziet er misschien minder leuk uit zo'n vlek, maar uiteindelijk gebruik je hem om spullen mee te nemen, en dat kan toch nog steeds?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 12 juni 2011 @ 10:53:18 #3
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_98056562
er heeft dus iemand een bijtende stof naar je vriendin gegooid en jij maakt je zorgen over de tas?
knolraap en lof schorseneren en prei
pi_98056634
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:47 schreef Fargo het volgende:
Of kunnen we de tas gewoon afschrijven en gelijk een nieuwe halen?
Hmm, nee. Dan zal waarschijnlijk de auto destruct sequence het overnemen en een gat in de aarde blazen. Denk ook dat een nieuwe niet meer te krjgen is.

Natuurlijk kan je hem afschrijven, wat een vraag.
Maar belangrijker is waarom je een gebruiksvoorwerp om een vlekje al weg zou gooien terwijl de functie niet beschadigd is.
Verf hem of plak er een sticker over maar maak alsjeblieft niet zo'n poeha over een vlekje op een tas. Is jouw wereld echt zo klein en oppervlakkig?
Het is een tas....
  zondag 12 juni 2011 @ 10:58:47 #5
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_98056679
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:56 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Hmm, nee. Dan zal waarschijnlijk de auto destruct sequence het overnemen en een gat in de aarde blazen. Denk ook dat een nieuwe niet meer te krjgen is.

Maar belangrijker is waarom je een gebruiksvoorwerp om een vlekje al weg zou gooien terwijl de functie niet beschadigd is.
Verf hem of plak er een sticker over maar maak alsjeblieft niet zo'n poeha over een vlekje op een tas. Is jouw wereld echt zo klein en oppervlakkig?
Het is een tas....
Idd. Ik heb een ski-jas en die is een beetje verkleurd, nu moet ik van mn moeder een nieuwe kopen terwijl hij nog gewoon goed is, lekker zit !? ik vind het wel een mooi effect! /topickaap
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 12 juni 2011 @ 10:58:56 #6
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_98056681
Heb je een reisverzekering, en de bon nog?
Opgelost!
pi_98056893
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
Je kan de tas toch gewoon blijven gebruiken? Hert ziet er misschien minder leuk uit zo'n vlek, maar uiteindelijk gebruik je hem om spullen mee te nemen, en dat kan toch nog steeds?
De vlek is eigenlijk net groot genoeg om je er aan te storen. Het ziet er gewoon niet zo netjes uit, zo'n grote witte vlek op die bruine tas.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:53 schreef florisje het volgende:
er heeft dus iemand een bijtende stof naar je vriendin gegooid en jij maakt je zorgen over de tas?
Heel eerlijk gezegd denk ik niet dat het een en ander op die manier heeft plaatsgevonden. Bovendien weet ik ook niet zeker of het een bijtende stof is, maar ga ik daar gemakshalve van uit.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:56 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Het is een tas....
Ik vraag hier gewoon of er andere mogelijkheden zijn dan verven of een sticker erop plakken. That's all... We gooien dat ding echt niet zomaar weg, maar voor ' sjiekere' gelegenheden is het wel fijner om een tas te hebben die in elk geval uit 1 kleur bestaat ;)

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:58 schreef Radio-silence het volgende:
Heb je een reisverzekering, en de bon nog?
Opgelost!
Vergoed een reisverzekering ook zoiets dan? Moet daar de voorwaarden dan nog eens over nalezen, maar stel dat er inderdaad een niet behandelbare vlek op is gekomen vanwege een bijtende stof, is er dan een mogelijkheid dat het onder de verzekering valt?
  zondag 12 juni 2011 @ 11:22:58 #8
337417 Gangsterboi
Gangsterder dan gangster.
pi_98057192
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
Rondlopen met een tas met een grote vlek. :')
pi_98057199
Zat er haarlak of spuit deo in de buurt van de tas?
  zondag 12 juni 2011 @ 11:38:59 #10
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_98057567
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:07 schreef Fargo het volgende:
Vergoed een reisverzekering ook zoiets dan? Moet daar de voorwaarden dan nog eens over nalezen, maar stel dat er inderdaad een niet behandelbare vlek op is gekomen vanwege een bijtende stof, is er dan een mogelijkheid dat het onder de verzekering valt?
Dat moet je doen.

Maar iedereen zou eigenlijk standaard een doorlopende reisverzekering moeten hebben. Deze is namelijk niet alleen van toepassing als je naar het buitenland gaat, maar ook als je bijvoorbeeld met de bus,trein,auto,fiets naar een andere stad gaat. Je reist dan namelijk ook.

Zo is mijn MP3 speler eens kapot gegaan in een bus in Nederland en heb ik de schade terug gekregen via mijn reisverzekering.

Veel mensen weten dit niet en dat willen de verzekeringsmaatschappijen graag zo houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')