Nee want dan blijft hij fappen. Hij is nog altijd 21 en maagd.quote:
oh dan hebben we een probleem inderdaad. Ok TS ga gewoon zelf ook roken, dan hoor je bij de andere partij.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:38 schreef Sperma het volgende:
[..]
Nee want dan blijft hij fappen. Hij is nog altijd 21 en maagd.
Dat dus...quote:Op zondag 12 juni 2011 10:41 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Ts hou je adem in zo lang je kunt! En zeg je ook wat over fabrieken, vrachtwagens en scooters op de weg? Of nee dat is geen sigarettenrook dus dat is wel lekker gezond.....
Wanneer doe je eens wat aan je kennis van de Nederlandse taal?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:31 schreef Sperma het volgende:
Wanneer doe je is wat aan die maagdelijkheid van je?
zegt iemand waarvan ze username sperma isquote:Op zondag 12 juni 2011 10:31 schreef Sperma het volgende:
Wanneer doe je is wat aan die maagdelijkheid van je?
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar overal wordt er gerooktquote:Op zondag 12 juni 2011 10:51 schreef BasOne het volgende:
TS moet niet miepen, je mag bijna nergens meer roken![]()
Als TS naar rook ruikt na het uitgaan zoekt TS de rokers op.
Ga naar een andere kroeg, probleem opgelost.
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:39 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
oh dan hebben we een probleem inderdaad. Ok TS ga gewoon zelf ook roken, dan hoor je bij de andere partij.
Zegt iemand waarvan ze username tjawatdan isquote:Op zondag 12 juni 2011 10:56 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
zegt iemand waarvan ze username sperma is
Noob13quote:Op zondag 12 juni 2011 10:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zegt iemand waarvan ze username tjawatdan is
Serieus. Ik kon gewoon niks beters verzinnenquote:Op zondag 12 juni 2011 10:59 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Noob13ben je nerd ofzo..
Iets geven om een username
Wat deed jij zojuist zelf?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:59 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Noob13ben je nerd ofzo..
Iets geven om een username
tja ik ook niet vriendquote:Op zondag 12 juni 2011 11:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Serieus. Ik kon gewoon niks beters verzinnen
quote:
Juist! jij begon zelf! Ha!quote:
Oke noobquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop