Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Serieus of sarcastisch?quote:Op zondag 12 juni 2011 09:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, iedereen heeft wel facebook hiero
Serieusquote:
Aah, okay.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Serieus
Als ik sarcastisch was dan merk je dat snel genoeg
Ik zit de hele tijd maar Doe Maar te verzoeken in Guppy..quote:Op zondag 12 juni 2011 09:02 schreef Samzz het volgende:
Meh, 100%NL staat eropZe draaien een slechte cover van Hazes
Haal de sarcasme bordjes maar tevoorschijnquote:Op zondag 12 juni 2011 09:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, okay.Ik ben niet zo goed in sarcasme herkennen, dus als ik te serieus op iets in ga moet je er maar gewoon wat van zeggen.
Dat is veel beter dan een Glennis Grace die 'Zij gelooft in mij' verkrachtquote:Op zondag 12 juni 2011 09:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd maar Doe Maar te verzoeken in Guppy..
Mjah, Guppy heeft niet veel van wat ik nu wil horen merk ik.. en tis vervelend zoeken.. Maar goed, Guppy moet nog groeien en verbeterenquote:Op zondag 12 juni 2011 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is veel beter dan een Glennis Grace die 'Zij gelooft in mij' verkracht
Beestjesquote:Op zondag 12 juni 2011 09:07 schreef Lutte het volgende:
Zo.. De eerste drie uur van de huiswerkmarathon gaan beginnen. Natuurkunde, wiskunde en Duits op het programma.
Gaat vast lekker zo, er ligt een kat op mijn boeken en een cavia in mijn nek.
Je kan tenminste verzoekenquote:Op zondag 12 juni 2011 09:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, Guppy heeft niet veel van wat ik nu wil horen merk ik.. en tis vervelend zoeken.. Maar goed, Guppy moet nog groeien en verbeteren
Truequote:
Jaah, ik zei het al.. Maar niemand die luistert natuurlijk.. Dan gaan we maar gewoon verder tellenquote:Op zondag 12 juni 2011 09:10 schreef Melting het volgende:
Trouwens Jofu..... ik heb het gezien. Topic nummer 99 is overgeslagen.![]()
Dat betekend dat dit topic #100 is!
Ik luisterde wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, ik zei het al.. Maar niemand die luistert natuurlijk.. Dan gaan we maar gewoon verder tellen
Huiswerkmarathon op zondag? Pfff... blij dat ik niet meer op school zit.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:07 schreef Lutte het volgende:
Zo.. De eerste drie uur van de huiswerkmarathon gaan beginnen. Natuurkunde, wiskunde en Duits op het programma.
Ik heb een leermarathon.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:07 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 09:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij stopt je pink in andermans ster?
Ik ben gisteren ook al de hele dag bezig geweest.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Huiswerkmarathon op zondag? Pfff... blij dat ik niet meer op school zit.
Doe ze alleen maar om te pesten!quote:Op zondag 12 juni 2011 09:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook al de hele dag bezig geweest.Leraren die slecht plannen, alle praktisch opdrachten aan het einde van het jaar, grr.
quote:Op zondag 12 juni 2011 09:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook al de hele dag bezig geweest.Leraren die slecht plannen, alle praktisch opdrachten aan het einde van het jaar, grr.
Amish Paradise op X-rayquote:Op zondag 12 juni 2011 09:19 schreef Samzz het volgende:
En nu een kutlied van Nick en SimonHet maakt je wijzeeer dan je waaaas
daarom luister ik in de ochtend Sky-Radio.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:19 schreef Samzz het volgende:
En nu een kutlied van Nick en SimonHet maakt je wijzeeer dan je waaaas
3FM als ik in de auto/bus zitquote:Op zondag 12 juni 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom luister ik in de ochtend Sky-Radio.
Ik luister City of Sky idd. Maar ik heb nu geen keuze.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom luister ik in de ochtend Sky-Radio.
3FM is heerlijk, vooral toen Erik Corton nog in de nacht zat met 3 voor 12 Radio.. Die draaide veel rock en ook wat metalquote:Op zondag 12 juni 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
Overigens ook Radio 2 en 3FM. Ligt er maar net aan wie de mooie muziek heeft
X-Raydio.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
Overigens ook Radio 2 en 3FM. Ligt er maar net aan wie de mooie muziek heeft
Geschiedenisquote:Op zondag 12 juni 2011 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PWW komende week. Geschiedenis kutvak telt 6x mee.
Ik heb pas 3 voldoendesquote:Op zondag 12 juni 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
GeschiedenisHeerlijk vak, ik was er enorm goed in
Dus ik kan jou wel uitnodigen oude Ruines te gaan bekijken in Europa?quote:Op zondag 12 juni 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geschiedenis..... vooral erg interessant.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit in de auto, jaquote:Op zondag 12 juni 2011 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
X-Raydio.![]()
Maar ben je onderweg dan, omdat je niet kan luisteren?
Ik haalde altijd 8-en of hogerquote:
Oohw, lekker dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PWW komende week. Geschiedenis kutvak telt 6x mee.
Datte, ik ook, kijk veel Nat Geo en History Channel ook..quote:Op zondag 12 juni 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haalde altijd 8-en of hogerMijn leraar kon ook heel boeiend vertellen, dat helpt ook. En ik houd gewoon van geschiedenis
Ga jij eens huiswerk maken.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oohw, lekker dan.Je gaat het vast goed maken!
Niet alleen ruinesquote:Op zondag 12 juni 2011 09:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus ik kan jou wel uitnodigen oude Ruines te gaan bekijken in Europa?
Of ligt je interesse anders?
Toevallig ook al wat concentratiekampen bezocht?quote:Op zondag 12 juni 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen ruinesKerken
Pompeii was ook mooi.
De Dom in Keulen. Rome zou je dan ook wel interessant vinden..quote:Op zondag 12 juni 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen ruinesKerken
Pompeii was ook mooi.
Heel goed! Met afwisseling kun je het langste doorgaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Multitasken.Paar opdrachten, even op FOK!, paar opdrachten.
quote:Op zondag 12 juni 2011 09:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie is mee aan het doen met Weird Al requesten? Melting?
Auschwitzquote:Op zondag 12 juni 2011 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Toevallig ook al wat concentratiekampen bezocht?
Ik had eerder zoiets..... Auschwitzquote:
Beide gezienquote:Op zondag 12 juni 2011 09:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De Dom in Keulen. Rome zou je dan ook wel interessant vinden..
Nou, ik ga niet huilen omdat ik 't gezien heb hoor. Vind 't juist een essentieel onderdeel van de ontwikkeling en geschiedenis.quote:
Jup.quote:
Noem eens wat dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.Bijna heel Europa. Maar er zijn genoeg plaatsen die ik nog een keer wil zien, ivm leeftijd.
Ik vind Pompeii een aanrader, sowieso Rome en toch ook wel Parijs, Londen, Polen (Auschwitz), Berlijn. Er is zoveel te zien... Praag is ook geweldig!quote:Op zondag 12 juni 2011 09:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Noem eens wat dan?
Er is zoveel dat ik nog wil zien van Europa eigenlijk.. Bretagne wil ik sowieso nog eens terug naartoe..
En voor wat zou ik jou gek kunnen krijgen mee te gaan? Aangezien jij dus dingen al kent en aan kan wijzen etc..quote:Op zondag 12 juni 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Pompeii een aanrader, sowieso Rome en toch ook wel Parijs, Londen, Polen (Auschwitz), Berlijn. Er is zoveel te zien... Praag is ook geweldig!
Niksquote:Op zondag 12 juni 2011 09:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En voor wat zou ik jou gek kunnen krijgen mee te gaan? Aangezien jij dus dingen al kent en aan kan wijzen etc..
Jamaar huu.. Je mist m'n punt.. (of doet het expres, natuurlijk..)quote:Op zondag 12 juni 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
NiksNou ja, Rome. Maar daar ga ik al met een vriend naar toe, dit of volgend jaar.
Zelf kan je met Google prima dingen opzoeken
Dit is nummer 100!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is nummer 100!Ze zijn #99 overgeslagen.
maar hoe gebeurd zoiets danquote:Op zondag 12 juni 2011 09:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stiekem niet.. Kijk maar goed in je MyAT
oke wie zorgt ervoor dat guppie om 11 uur uit gaatquote:
ik hoop Viro of Outpost. Zijn de enigste 2 die dat kunnen.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke wie zorgt ervoor dat guppie om 11 uur uit gaat
Niemand, want OUtpost slaaptquote:Op zondag 12 juni 2011 10:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke wie zorgt ervoor dat guppie om 11 uur uit gaat
Die gene die nummer "100" geopend heeft was een nieuwe, die weet vast nog niet dat je het nummer niet meer met de hand omhoog moet doen..quote:
o want ik zou draaien om 11 uurquote:
dat heb ik gemerkt, het is echt superwarm in de slaapkamer, ik drijf me bed uit, vandaar dat ik al wakker benquote:Op zondag 12 juni 2011 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wakker worden het zonnetje is al uren op!
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die gene die nummer "100" geopend heeft was een nieuwe, die weet vast nog niet dat je het nummer niet meer met de hand omhoog moet doen..
Even kijken of Viro wakker is dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
o want ik zou draaien om 11 uur
Dan wachten tot Outpost wakker isquote:Op zondag 12 juni 2011 10:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
o want ik zou draaien om 11 uur
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan wachten tot Outpost wakker is
Viro hoef je niet te verwachten, die ging pas om 8 uur z'n bed in ofzo..
Niemand altijd. Sommigen wel veel.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga eens de bus opzoeken en even een uurtje of 2 werken.. vanmiddag bij tante langs, dus tot in de avond!
Bye bye! Werk ze!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga eens de bus opzoeken en even een uurtje of 2 werken.. vanmiddag bij tante langs, dus tot in de avond!
En nu? Mag je nu gratis met de trein?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
Alle automaten op 't station kapot en geen oplaad punt voor de OV-chip. Goed geregeld
Neequote:
Dat is toch ook een schande! Zij moeten maar zorgen dat die chipdingen werken.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk heb heel ouderwets in de rij voor de balie gestaan voor een kaartje
Jupquote:Op zondag 12 juni 2011 10:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is toch ook een schande! Zij moeten maar zorgen dat die chipdingen werken.
Zij wilden toch zo nodig naar de chip?
Leuke eerste Pinksterdag, Samzz!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
JupIk had een eerste klas kaartje moeten kopen, de trein zit vol met naar zweet stinkende... Polen of zo
Dat wordt 't wel, zodra ik op plaats van bestemming benquote:
okequote:Op zondag 12 juni 2011 10:47 schreef Melting het volgende:
Ik word zo opgehaald om naar de jaarmarkt te gaan.
Wordt waarschijnlijk weer meer van hetzelfde, maar ach.... dan zijn we ook weer eens buiten geweest.
alles staat het zelfde als gister ik heb nu guns n roses aan kan iemand viro of outpost bereikenquote:
Welcome to the jungle toevallig?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
alles staat het zelfde als gister ik heb nu guns n roses aan kan iemand viro of outpost bereiken
jaquote:
Die zie ik wel in winamp staan. Maar ik hoor maiden.quote:
vreemdquote:Op zondag 12 juni 2011 11:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zie ik wel in winamp staan. Maar ik hoor maiden.
Ik niet. Ik kan Viro alleen via msn bereiken, maar daar is ie offline.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
alles staat het zelfde als gister ik heb nu guns n roses aan kan iemand viro of outpost bereiken
oke kut heeft iemand viro zijn nummer of die van outpost zo dat iemand die kan bellen ofzoquote:Op zondag 12 juni 2011 11:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan Viro alleen via msn bereiken, maar daar is ie offline.
Leuke kleren jaquote:Op zondag 12 juni 2011 11:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
jij had toch wat leuks uitgezocht voor vandaag
okequote:Op zondag 12 juni 2011 11:05 schreef Melting het volgende:
@ Brother.... als het straks opgelost is, draai je gewoon wat langer door.
Morph staat pas om 14.00 uur ingepland.
Wat is er achter de Aldi?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:01 schreef 129383 het volgende:
[..]
ACHTER de Aldi met een deur met kapot slot![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
guppie draait nu want ik ben ingelogt maar doet het niet omdat guppie aanstaat en nu maar hopen dat viro of outpost hem uit kan zetten als ze online komen
ja dusquote:
beiden een sms gestuurd, meer kan ik niet doenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
guppie draait nu
want ik ben ingelogt maar doet het niet omdat guppie aanstaat , en nu maar hopen dat viro of outpost hem uit kan zetten als ze online komen
kan jij viro of outpost bereiken en zeggen dat guppie uit moetquote:
okequote:Op zondag 12 juni 2011 11:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
beiden een sms gestuurd, meer kan ik niet doen
ja dat weet ikquote:Op zondag 12 juni 2011 11:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je kunt eventueel uitloop nemen tot 1 uur hedat scheelt
okequote:Op zondag 12 juni 2011 11:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost is gelijk bam voicemail.. viro neemt niet op
sorry schat heb mijn best gedaan
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost heeft als hij wakker wordt echt veel gemiste oproepen![]()
quote:
hoor je al watquote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh verrek ik hoor ook niksdan kan broertje erin
1 van de 2 heeft guppy uitgezet denk ikhandig dat ze het ook ff zeiden
nee dan ben ik bij mijn pa en die heeft een vet slome pc dus daar kan niet op draaienquote:Op zondag 12 juni 2011 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Broertje wil je na morp nog een uurtje
quote:
weet ik niet , niet lang in ieder gevalquote:Op zondag 12 juni 2011 12:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoe lang was er al stilteje had miss al eerder in kunnen loggen
wat was er nou met je laptopquote:Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb lappie weer terugik hou van mijn irritante, slechte slome, crappy lappie
Hij was heetquote:Op zondag 12 juni 2011 12:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat was er nou met je laptop
okequote:Op zondag 12 juni 2011 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij was heetwhehehe.. uhmm geen idee precies.. maatje van me heeft hem uit elkaar gesloopt en iets gesoldeerd ofzo en een alles opnieuw geinstalleerd, ook heb ik nu een soort beveiliging voor bepaalde sites
Hij wou het me niet allemaal uitleggen omdat ik dat toch niet snap en het volgens hem dan geen nut heeft om uit te leggen
quote:
oke dankjequote:Op zondag 12 juni 2011 12:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het klinkt lekker broertje, ken dit nr niet, maar tof
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga julie verlaten
G anaar voetbaltoernooi
Dikke doei!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga julie verlaten
G anaar voetbaltoernooi
Deal!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morph ik roep we even ''Go" als ik klaar ben
Nu mis je mijn showquote:Op zondag 12 juni 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga julie verlaten
G anaar voetbaltoernooi
dank uquote:
quote:
quote:
derde keer alweerquote:Op zondag 12 juni 2011 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zo denk ik maar voor de derde keer douchen deze dag
ben ziekjes, dan is douchen zoquote:Op zondag 12 juni 2011 13:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
derde keer alweer![]()
waarom zo vaak
Ik moet nog aan de 1ste keer douchen beginnenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zo denk ik maar voor de derde keer douchen deze dag
normaal zou ik zeggen: samenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik moet nog aan de 1ste keer douchen beginnen
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
normaal zou ik zeggen: samen
maar wil je niet aansteken
okequote:Op zondag 12 juni 2011 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben ziekjes, dan is douchen zo![]()
![]()
hoiquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zomers
ik wil op een terrasje zitten met een wijntje
Zekerquote:Op zondag 12 juni 2011 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
morph laat subtiel iets weten met zijn muziek?![]()
Alweer?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh ja ff bij de weg...
Mijn verzoek om pics! pics van een deel van je lichaam : neus, oor, billen , (piemols voor mijn privécollectie)
Ik ben ze nodig voor de volgende Knetter Spel Showmet prijzen.
Nog steedsquote:
Ervaring?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Alleen wel op een handdoek oid want zand schuurt
Geen ervaring daarmee maar kan het me zo voorstellenquote:
Gewoon standaard een kleedje in je auto leggenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen ervaring daarmee maar kan het me zo voorstellen
Ja een tak in je reet lijkt me niet fijnquote:Op zondag 12 juni 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gewoon standaard een kleedje in je auto leggen
in het bos kan het ook handig zijn
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja een tak in je reet lijkt me niet fijn
Klinkt ook niet fijnquote:Op zondag 12 juni 2011 13:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]wat dacht je van een rode mieren nest
hoiquote:
geloof me.. is het ook nietquote:
quote:
De examens zijn toch al geweest?quote:
Ow dan is het schooljaar bijna voorbij toch?quote:
Dat wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow dan is het schooljaar bijna voorbij toch?
Goed vooruitzichtquote:Op zondag 12 juni 2011 13:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wel.Komende week nog les, week daarna half les/half toetsweek, dan een week toetsweek, de week daarna rapport ophalen enzo.. En dan vakantie!
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:44 schreef Redskillz het volgende:
Dat bier voor 90% uit water bestaat merk ik niks van atm.
Leuke vakantie gehad ?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:49 schreef Karzai het volgende:
ik ben wakker en ga naar buiten, bedankt voor de muziek morp
quote:
Doen!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil er wel ff wat muziek ingooien?
hmmmm hmmm hmmmquote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben ff met knopjes aan het spelen heur
Ik dacht dat samzz je al had terug gepmt.. je staat er nl al opquote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb mij gemeld om te willen draaien voor komende nacht. Heb alleen nog geen PM terug.
Tof!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik dacht dat samzz je al had terug gepmt.. je staat er nl al op
ik pm je de gegevens nog wel ff vandaag
Iddquote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We hebben de grolsch brouwerij in ieder geval genoeg werk bezorgt.
quote:
quote:
Hoort er toch ook bij als je show de Knettereske Faalshow heetquote:Op zondag 12 juni 2011 14:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ach ja dat is mijn charme.. elke show iig 1 faaltje
Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik heb maar gewoon wat muziekjes klaar gezet. Hoop dat het bevalt
Het zijn als t goed wel allemaal beetje zomerse muziekjes.quote:
Dank uquote:Op zondag 12 juni 2011 14:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit klinkt errug lekker stiffler
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:39 schreef mr-green het volgende:
Hoi schattepatatjes
Faye hier, zoals mss al duidelijk was. Nu nog nuchter, straks niett meer. Leeft alles nog? En samzz, hoe gaat het met je oog?
Goed, toen guppy eenmaal uit wasquote:Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef Melting het volgende:
Stiffler @ the turningtables?![]()
Hoe was het met The Brother of Uzuzuki gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |