Stand deel 2238quote:
Bizarquote:
quote:
Stand deel 2238quote:
quote:
Stand deel 2238quote:
slash is imho inderdaad 'of', niet 'en' want daar heb je + al voor.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:02 schreef ScottTracy het volgende:
Maar het is natuurlijk niet geheel duidelijk met die '/'. Dat impliceert een keuzemogelijkheid zodat één van beiden ook goed is.
Gaan we moeilijk doen Scott?!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:02 schreef ScottTracy het volgende:
Maar het is natuurlijk niet geheel duidelijk met die '/'. Dat impliceert een keuzemogelijkheid zodat één van beiden ook goed is.
Je kent me hè.quote:
Het was niet als intikker bedoeld, maar ik herkende de achtergrond dacht ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:02 schreef ScottTracy het volgende:
okay boys, de volgende keer zal ik mijn vraag duidelijker stellen. Mijn welgemeende excusesquote:Op zondag 12 juni 2011 12:03 schreef Bart het volgende:
[..]
slash is imho inderdaad 'of', niet 'en' want daar heb je + al voor.
Ik ben alweer terug verslaafd, dus er wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:05 schreef lubje25 het volgende:
scott je bent hier te weinig, ze herkennen je grappen niet.
Heb zelf sinds deel 1400 niet meer gespeeld maar zit nu al weer de hele ochtendquote:Op zondag 12 juni 2011 12:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug verslaafd, dus er wordt aan gewerkt.
Een echt fossielquote:Op zondag 12 juni 2011 12:07 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Heb zelf sinds deel 1400 niet meer gespeeld maar zit nu al weer de hele ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |