Als je als nieuweling de regels niet weet, dan vraag je dat gewoon, je had natuurlijk al lang begrepen door dit topic te lezen dat er een spoilerbeleid gold.quote:
ook dat klopt niet, altijd tot maandag en dinsdag weer vrijuit over het evenement praten.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Gewoon op de zondag nog even spoilers gebruiken zoals we onderling hebben afgesproken.. zo moeilijk is het allemaal niet.
Pas je nou gewoon even aan man, iedereen gebruikt hier spoilers en jij komt even de troll uithangen.quote:
schijnbaar is het zo'n type, "de regels gelden niet voor mij",want ik ben........quote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Pas je nou gewoon even aan man, iedereen gebruikt hier spoilers en jij komt even de troll uithangen.
Nieuweling? Ik postte al in deze reeks toen jij nog niet eens op FOK zat. Verder is die regel gewoon kankerdom. Kom gewoon niet op FOK voordat je t event hebt gezien. Wat de fuck moet je in deze thread als je t event nog niet hebt gezien? Lekker naar alle posts kijken die je niet kan lezen?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als je als nieuweling de regels niet weet, dan vraag je dat gewoon, je had natuurlijk al lang begrepen door dit topic te lezen dat er een spoilerbeleid gold.
maar toch nog even express moedwillig spoileren???
hou je gewoon aan de regels of blijf weg!
Doe normaal vriendquote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nieuweling? Ik postte al in deze reeks toen jij nog niet eens op FOK zat. Verder is die regel gewoon kankerdom. Kom gewoon niet op FOK voordat je t event hebt gezien. Wat de fuck moet je in deze thread als je t event nog niet hebt gezien? Lekker naar alle posts kijken die je niet kan lezen?
Toch gedraag je je als een nieuweling en die regel is wel logisch, alleen vind kutjong de regel kankerdom, dat zegt iig iets van jouw niveau!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nieuweling? Ik postte al in deze reeks toen jij nog niet eens op FOK zat. Verder is die regel gewoon kankerdom. Kom gewoon niet op FOK voordat je t event hebt gezien. Wat de fuck moet je in deze thread als je t event nog niet hebt gezien? Lekker naar alle posts kijken die je niet kan lezen?
Zeg dat lekker tegen jezelf moron. Jij kan mij ook niet vertellen wat ik wel en niet mag posten in dit topic. Het is heel simpel, als je niet gespoiled wil worden, kom je niet op MMA websites en in forums waar over MMA gesproken wordt. Dat is een ongeschreven regel die van toepassing is op ELK MMA Forum waar ik kom, en dan zou dit topic een uitzondering zijn? Je gaat toch ook niet op Sherdog o.i.d. kijken als je een event nog niet hebt gezien. Dus waarom wel in dit topic kijken. Retarded.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toch gedraag je je als een nieuweling en die regel is wel logisch, alleen vind kutjong de regel kankerdom, dat zegt iig iets van jouw niveau!
Verder heb jij niks te bepalen voor anderen of ze wel of niet in dit topic mogen kijken of op fok mogen komen.
typisch een gevallentje, pas jij maar aan mij aan, want ik kan mij nl niet aanpassen!
Dit is geen MMA-forum, het is een MMA-topic in een algemeen forum. Al het MMA-nieuws e.d. posten we hier, zoals Hoogstaande je al vertelde. Vooral deze maand waarin er veel evenementen zijn kunnen de onderwerpen elkaar snel overlappen. Berichten met betrekking tot het afgelopen evenement worden zodoende gespoilerd t/m de zondag na het evenement en daarna post je maar weer wat je wil. Je hoeft je maar 1 dagje in te houden, niet al teveel moeite mag ik hopen?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zeg dat lekker tegen jezelf moron. Jij kan mij ook niet vertellen wat ik wel en niet mag posten in dit topic. Het is heel simpel, als je niet gespoiled wil worden, kom je niet op MMA websites en in forums waar over MMA gesproken wordt. Dat is een ongeschreven regel die van toepassing is op ELK MMA Forum waar ik kom, en dan zou dit topic een uitzondering zijn? Je gaat toch ook niet op Sherdog o.i.d. kijken als je een event nog niet hebt gezien. Dus waarom wel in dit topic kijken. Retarded.
doe toch niet zo kinderachtig man. het is een kleine moeite om net als iedereen spoiler tags te gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zeg dat lekker tegen jezelf moron. Jij kan mij ook niet vertellen wat ik wel en niet mag posten in dit topic. Het is heel simpel, als je niet gespoiled wil worden, kom je niet op MMA websites en in forums waar over MMA gesproken wordt. Dat is een ongeschreven regel die van toepassing is op ELK MMA Forum waar ik kom, en dan zou dit topic een uitzondering zijn? Je gaat toch ook niet op Sherdog o.i.d. kijken als je een event nog niet hebt gezien. Dus waarom wel in dit topic kijken. Retarded.
lol, in je eentje tegen de rest,held!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een beetje coulance is jou al vreemd, he? Mensen vragen je gewoon of je spoilertags wilt gebruiken, omdat dat de gewoonte is hier. In plaats van daar als een debiel tegenin te gaan, zou je dit ook gewoon kunnen doen. Kleine moeite.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat soort reacties lok je een beetje uit als je zelf met woorden als 'moron', 'retarded' en kanker gaat strooien..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:10 schreef Paxlie het volgende:
@ de rest, wat voor nut heeft het om hem gelijk uit te gaan schelden?
don't feed the trollquote:Op maandag 13 juni 2011 11:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat soort reacties lok je een beetje uit als je zelf met woorden als 'moron', 'retarded' en kanker gaat strooien..
Blijkbaar is dit topic hier een uitzondering op, dus hierbij het verzoek je hier ook aan te houden. Kleine moeite toch? Dank.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het soms een vriendje van je?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:10 schreef Paxlie het volgende:
@Jajong, zou je zo vriendelijk willen zijn om er toch spoilertags omheen te plaatsen? Het is een kleine moeite en kan een hoop frustratie schelen voor anderen. Als je het doet is iedereen je zeer dankbaar ook al zie je er zelf het nut niet van in.
Ik kan mij heel erg vinden in jouw argumenten overigens, maar het is zo'n kleine moeite om het even te doen.
@ de rest, wat voor nut heeft het om hem gelijk uit te gaan schelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |