Mijn moeder gaat heel goed met de broer van die man om vandaar dat het haar aangrijpt denk ik.quote:
jezus, leef jij ook nogquote:Op zondag 12 juni 2011 03:03 schreef porsche1 het volgende:
Het zou mij worst wezen of er een leraar die ik 80 jaar geleden heb gehad dood is.
1x met mijn opa meegemaakt dat we er waren gewweest. ik naar huis ging en dat mijn telefoon ging en mijn moeder zei dat hij was overleden. dat vond ik wel heel erg.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:03 schreef Creeg het volgende:
Lol, heb je dit nog nooit meegemaakt ofzo? Bel gewoon haar op, zeg dat je het heel vervelend vindt, maar dat het je eig niet zoveel doet.. Klaar
Ja ok snap ik....quote:
Pas maar op voor je uitglijd over je zeepvloertje en ik je wat spermadoneer!quote:Op zondag 12 juni 2011 03:06 schreef Zeepvloertje het volgende:
Misschien is die leraar je papa (slechte usernamegrap).
Zie aanvullingquote:Op zondag 12 juni 2011 03:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja ok snap ik....
Mijn moeder is zelf ook deprie, en dit zal haar niet echt goed doen...
Dus weer ellende straks en zo
Aanvulling bekeken.quote:
Hoelang deed jij over je username?quote:
Dacht ik alquote:
Vind je het een boeiende username dan?quote:
Ga slapen en denk er als je wakker bent nog eens overnaquote:Op zondag 12 juni 2011 03:04 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar nee weet niet wat ik hiermee aan moetdat midden in de nacht na 6 bier en 4 joints ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |