Moet je sneller rijden.. meer wind op je borst minder druk op je polsenquote:Op zondag 12 juni 2011 02:12 schreef Merlijn het volgende:
Ah, hier verder...
Nou ja, ik heb tot nog toe alleen een R6 gehad, maar niet geschikt voor mijn polsen :|
Nu het eeuwige probleem: verhuisd, waar gaan we een nieuwe motor stallen. Buurman (56!) heeft gewoon een R1 (geel) in de schuur staan....
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die is het komende halfuur nog aan het F5'n of ze komt nog een uur online met dr foon..
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:15 schreef Merlijn het volgende:
jaagt SP22 logeerbed in en kapt netwerk van telefoon af...![]()
![]()
ook weer gelijk in.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je sneller rijden.. meer wind op je borst minder druk op je polsen.
Ach, als je gewend bent om fietstochten weken/maanden daarna nog te voelen..quote:Op zondag 12 juni 2011 02:17 schreef Isdatzo het volgende:
Nee maar serieus, als ik 200km snelweg op de motor gedaan heb dan heb ik overal last van (polsen, rug, benen, nek).. maar een dag binnendoor 'doorrijden' in de Eifel en dan 1000km maken zonder een centje pijn.
Circuitdagen idem.. alhoewel ik dat wel de dagen daarna voel.
Lijkt me een heerlijke fiets om rustig mee te toeren... en 't nodigt vast wat minder uit dan zo'n R6quote:Op zondag 12 juni 2011 02:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ook weer gelijk in.
plus dat ik hem gewoon niet plat kreeg
Momenteel aan het kijken voor een FJR1300
Nog even en het is een jaar geleden.. helaas nog wel last van ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ach, als je gewend bent om fietstochten weken/maanden daarna nog te voelen..
Zwaartepunt ligt compleet anders he....quote:Op zondag 12 juni 2011 02:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lijkt me een heerlijke fiets om rustig mee te toeren... en 't nodigt vast wat minder uit dan zo'n R6.
Die waren trouwens prima plat te krijgen, op 't circuit de stepjes aan de grond (slijtbouten al eraf gehaald op straat). Dan weet je wel dat je op moet gaan passen
.
jammer, was toch van plan om te gaan, maar alleen is ook maar zo...quote:
Whehe, daar moest ik ook aan denken. Hoeveel flits heb je daarbij nodig?quote:
Flitsen is overratedquote:Op zondag 12 juni 2011 08:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Whehe, daar moest ik ook aan denken. Hoeveel flits heb je daarbij nodig?
heb je een goed punt, om over de kwaliteit maar niet te beginnenquote:Op zondag 12 juni 2011 08:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Niet met een 18-200 in je knuistjes...
Dan reken je een hoger tarief dan normaal neem ik aan?quote:Op zondag 12 juni 2011 09:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh zucht, spreekt iemand me aan op Facebook dat mijn foto's ergens in een beach club hangen.
Even een factuurtje sturen
Ohja tuurlijk, maar ik moet wel even bewijs hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan reken je een hoger tarief dan normaal neem ik aan?
Misluktquote:Op zondag 12 juni 2011 02:07 schreef Timmos het volgende:
9 uur op, opfrissen, eten, tegen 09:45 vertrekken.. Zal dat lukken?
* Dark_Angelus zal even een mooie voor je maken zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:12 schreef Merlijn het volgende:
* doet bestelling voor extra sterk bij D_A *
ik word te oud voor deze shit....
Geen idee, zal straks eens gaan kijkenquote:
Maar goed ik verwacht er niet zoveel van, het is overdag, het is op de javakade, het is de TMF Awards.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:19 schreef Merlijn het volgende:
oh crap, ik zie het. ben een dag te vroeg.
grapjas... (heb overigens geen idee hoe laat mn pa uiteindelijk naar bed is gegaan..quote:
Nouuuuu, wat denk je zelfquote:blabla@msn.com stuurt u de volgende reactie via Speurders.nl:
Hallo Isdatzo ,
Ik had een bod van 2250,- euro gedaan maar nog geen reactie
ontvangen .
Had u het bod nog niet gezien of vind u het niet interessant ?
Groeten Arjan
Succes! Hopelijk is het idd iets stoms! Zal voor je duimen..quote:Op zondag 12 juni 2011 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
Zo maar eens die motorfiets uit elkaar trekken.
Same here.. ben nog zo duf als een konijn..quote:Op zondag 12 juni 2011 12:35 schreef Isdatzo het volgende:
Ja thanks.. nouja, eerst maar eten denk ik.
Ja, de tijd doden vind ik hier niet erg..quote:
Whehe, goed bezigquote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef Timmos het volgende:
Ik zit nog steeds heerlijk aan het water.. Eigenaar is ruzie aan het maken met zijn milf
, ehhhhh vrouw, over de temperatuur van het frietvet en het dichtschroeien van de snacks
..
Zeg dat, al is het wel 5 minuutjes fietsenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:54 schreef tubacloud het volgende:
Hopelijk van de week de 17-40 L in the pocket! en dan eens gaan kijken voor de 28 1.8
Ik vond het wel praktisch.quote:
Een flinke externe flitser.quote:Op zondag 12 juni 2011 08:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Whehe, daar moest ik ook aan denken. Hoeveel flits heb je daarbij nodig?
Uberhaupt is flitsen in een discotheek aan te raden, je redt het namelijk nooit om gelijktijdig met de strobescoopflits af te drukken.quote:
Ach, verkleind naar 800 x 531 zie je daar niet veel meer vanquote:Op zondag 12 juni 2011 08:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
heb je een goed punt, om over de kwaliteit maar niet te beginnen
omdat 1300 euroquote:
Nee is ook zo, maar goed ik mag graag in 2.8 dingen denken of lager. Betaal je wel wat voor iddquote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
omdat 1300 euro
kan dat nu niet betalen, en voor landschappen en architectuur heb ik die 2.8 toch niet nodig
Daarom zit ik er ook over te denken om de 28 mm 1.8 erbij te kopenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee is ook zo, maar goed ik mag graag in 2.8 dingen denken of lager. Betaal je wel wat voor idd
Klinkt als een prima doordachte aankoopquote:Op zondag 12 juni 2011 14:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Daarom zit ik er ook over te denken om de 28 mm 1.8 erbij te kopen. en dan vooral voor gebruik bij omgevingsportretten, of low-light situaties...
ja toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Klinkt als een prima doordachte aankoop
Ohja dat heb je dan wel inderdaad, je kan eventueel ook de 17-55 nog overwegenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ja toch?als ik later wat meer geld heb investeer ik nog wel in betere lenzen... eerst maar eens zorgen dat ik aan de slag kan met fotografie, met materiaal dat toch al wat beter is dan dat wat de standaard hobby-fotograaf heeft
ja, dat is zo... Heb nu de 17-85 3.5-5.6, en hik er al een beetje tegenaan dat dat een EF-s lens is. Die 17-40 wordt dan ook ter vervanging van mijn 10-20. Op aps-c formaat geeft dat natuurlijk niet hetzelfde bereik, maar als ik overstap op FF wel (niet dat ik dat binnen nu en een jaar zie gebeuren, maar het moet er toch een keer van komen)... daarbij heb ik ook nog een analoge canon, en daarbij geeft dat dan wel weer hetzelfde bereikquote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja dat heb je dan wel inderdaad, je kan eventueel ook de 17-55 nog overwegen
Hoe dan ook, het blijft telkens een enorm investering en je moet maar afwachten of je dat er ook uit kan krijgen. Heb ik ook hoor!
Mag het hopen dat het is omdat er nog geen prijsindicatie is.. Maar leuke lens.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:23 schreef tubacloud het volgende:
zozo, duur lensjehttp://www.fotokonijnenbe(...)-is-14-extender.html
zal vast zijn omdat die nog niet op voorraad is
Ja ik twijfelde. Maar die col bleef niet zitten zonder bril dus maar zo gedaan haha.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat ie zonder bril pakkender was geweest. Maar vind het idee tof![]()
Thanks!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:37 schreef Merlijn het volgende:
Zo. ff uurtje slaap getankt, nu in de auto naar Antwerpen.
Gaaf Mexicaantje!
STaat er niets in je stats erover?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:58 schreef DitIsFloor het volgende:
Echt, hoe komt het dat op een normale zondag ineens één foto zoveel views krijgt in een paar uurZoveel (62) heb ik er normaal nooit.
Om welke foto gaat het?quote:
Ik wilde juist kijken of je behalve haar beugelbek nog iets moois had weten vast te leggen, vond het juist wel een interessante foto.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:26 schreef DitIsFloor het volgende:
Deze. Ook geen idee waarom iedereen hem zo interessant vind (uch beugelbek ugh)
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:37 schreef Timmos het volgende:
Gespot..
[ afbeelding ]
Was gewoon nog iemand die ruim een kop groter was dan mij.. Dat was bijna eng gewoon![]()
..
quote:
Ja, mn rug begon weer te irriteren tegen het einde (dit was bij de finish), dus zal niet helemaal rechtop gestaan hebben want dat kan ik dan nietquote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef Puala het volgende:
Tim, je bent niet eens veruit de langste![]()
![]()
Enneuh, pssst, je kaartje staat omhoog![]()
Kijk is naar mn tas, ik heb er 2..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
Wacht eens even.
Jij hebt een:
Fluorescerendgeelfotovest. Eindbaas van FOT dus.
* Puala masseert je rugquote:Op zondag 12 juni 2011 21:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, mn rug begon weer te irriteren tegen het einde (dit was bij de finish), dus zal niet helemaal rechtop gestaan hebben want dat kan ik dan niet.. Van deze groep was ik wel de langste, die in het blauw lijkt net zo lang maar die staat dichterbij
..
En dat etiketje zie ik nu pas..
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala masseert je rug
Zo, nu is het vast weer beter
Vette fotoquote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kijk is naar mn tas, ik heb er 2..![]()
Die zonnebrillen blijven leuk trouwens..
[ afbeelding ]
Dat jij niet naar een fysio gaat om het eens een keer allemaal goed los te laten masserenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb er serieus 1 nodig.. Krijg ook steken in mn schouder
.. Van de week maar is een turks stoombad pakken bij de sportschool
..
Mag ik er 1?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kijk is naar mn tas, ik heb er 2..![]()
Die zonnebrillen blijven leuk trouwens..
[ afbeelding ]
Ja, maar het is mijn beugelbek ^^ Nou ja, verder is hij ook wel leuk...quote:Op zondag 12 juni 2011 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wilde juist kijken of je behalve haar beugelbek nog iets moois had weten vast te leggen, vond het juist wel een interessante foto.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:34 schreef Puala het volgende:
Ik heb een idee voor een foto en nu is verdorie mijn camera leegen de oplader is in de bende hier niet meer te vinden
lang leve verhuizen
NIET DUS
![]()
Je hebt geen twitter volgens mij, dus jaquote:
Wel hoor!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt geen twitter volgens mij, dus ja![]()
Ah vet! Hoe groot is dat appartement?quote:En het is nog wel een hele soap ook![]()
De overbuurjongen is uit zijn appartement gezet wegens een reeks achterstallige betalingen. En toen mocht ik van de huurbaas naar de overkant van de gang. Veel groter en wauw, gewoon en echte woonkamer en niet meer een kamertje van 2x4 incl. keuken + schuine wanden![]()
En toen hadden we in het weekend al de keuken schoon gemaakt. Die was zo goor en ranzig dat er er met zijn 2-en wel 4 uur op hebben gestaan. En we hadden de woonkamer al gesaust (op kosten van de huurbaas)
En toen zei op maandag het buurmeisje op (ja die herrie maakster). En dat appartement pas gewoon een vaatwasser (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) in! En grotere slaapkamer dan in beide appartementen. Dus toen hebben we de hele boel omgegooid en ga ik eind van de maand naar haar appartement over
Dat weet ik niet exact. Enige wat ik weet is dat er op de slaapkamer ruimte genoeg is om langs de lange kant van het bed in te stappen en niet meer via het voeteneind. Dan past mijn nieuwe kledingkast er ook nog langs en kan de deur fatsoenlijk open. Ofwel: vooruitgangquote:Op zondag 12 juni 2011 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel hoor!
[..]
Ah vet! Hoe groot is dat appartement?
Klinkt goed. Voor hetzelfde geld?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat weet ik niet exact. Enige wat ik weet is dat er op de slaapkamer ruimte genoeg is om langs de lange kant van het bed in te stappen en niet meer via het voeteneind. Dan past mijn nieuwe kledingkast er ook nog langs en kan de deur fatsoenlijk open. Ofwel: vooruitgang
En woonkamer is 2x zo groot ongeveerKeuken ook. Badkamer is ongeveer gelijk, maar ziet er gewoon beter uit
Nee dat helaas niet. Maar 10% meer, dus dat valt reuze meequote:
Klinkt goed! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat helaas niet. Maar 10% meer, dus dat valt reuze mee
Oh en ik vergeet nog iets belangrijks! Het ligt een verdieping lager, dus nog maar 1 trap + 4 treden ipv 2 trappen + 4 treden![]()
Maar waarom toch dat vest. Ik zit zelf ook in spoorfotografie en daar is het uit den boze om een vest te dragen. Wellicht ook omdat het daar gekoppelt is aan een veiligheidsfunctie.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:03 schreef Timmos het volgende:
Nog 1 om het af te leren.. Vooral vanwege mn ''Je moet iets over hebben voor een foto'' pose..
[ afbeelding ]
Omdat hij blijkbaar bij de organisatie hoort?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar waarom toch dat vest. Ik zit zelf ook in spoorfotografie en daar is het uit den boze om een vest te dragen. Wellicht ook omdat het daar gekoppelt is aan een veiligheidsfunctie.
Aangezien iedereen ze draagt zal het wel vanuit de organisatie komen he?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar waarom toch dat vest. Ik zit zelf ook in spoorfotografie en daar is het uit den boze om een vest te dragen. Wellicht ook omdat het daar gekoppelt is aan een veiligheidsfunctie.
Omdat ik midden op de weg sta en je er als gewone bezoeker anders niet mag staan, ik gok dat jij niet midden op het spoor staquote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, ik sta niet in het spoor. Maar dat verklaart een hoop. Je hebt in het spoor, helaas, een aantal wanabee's rondlopen die als ze 80 meter van het spoor afstaan al een vest aantrekken. Maarja, zolang je legaal staat is het niet nodig. Maar bedankt voor je verhelderende antwoord.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Omdat ik midden op de weg sta en je er als gewone bezoeker anders niet mag staan, ik gok dat jij niet midden op het spoor sta?
Krijg je wel veel commentsLquote:Op zondag 12 juni 2011 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik krijg allemaal uitnodigen voor dit
http://www.flickr.com/groups/heartworldaward
Ziet er tof uit! Welke is het precies? iig beter dan je vorige!quote:
En welk type is het?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
Dat is een Kia Picanto met een 1.0 3 cilinder benzinemotor.
Kenteken smsen naar 0906 voor de juiste prijs en specificaties?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
Dat is een Kia Picanto met een 1.0 3 cilinder benzinemotor.
Kia picanto comfort, 5 deursquote:Op zondag 12 juni 2011 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ziet er tof uit! Welke is het precies? iig beter dan je vorige!
Die witte, duh..quote:Op zondag 12 juni 2011 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ziet er tof uit! Welke is het precies? iig beter dan je vorige!
En een DSLR!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Kia picanto comfort, 5 deurs
Comfort staat voor de uitvoering. Heb net wat meer luxe dan in het basis type. bijv. airco, centrale deurvergrendeling enzo
Iets met gratis bier?quote:
Neequote:Op zondag 12 juni 2011 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En een DSLR!
Heb je hem uitgekozen op de modelnaam?
Nee, dat kost geld en ik ben een Hollander.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kenteken smsen naar 0906 voor de juiste prijs en specificaties?
Checkquote:
Hoeveel foto's geschoten voordat alles wazig werd?quote:
Dan is het inderdaad denk ik wel de beste keus ja!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef Puala het volgende:
[..]
NeeIn dezelfde prijsklasse heb je nog een x aantal auto's. Zoals:
citroen c1. = 3 deurs, veel kleiner. Geen kleine gezinsauto in mijn ogen wat ik met het oog op de toekomst wel wil
fiat panda = in mijn ogen een bejaarde auto. Veel hoger, logger en minder sportief.
Ford ka Leuk autotje, maar je ziet er op een stukje snelweg van 10 km al wel 10 rijden. Een duizend in en dozijn autotje dus.
Hyundai i10 Net zo'n bejaarde bak als de panda.
Suzuki Alto Daar was niet eens over te praten.
En een 2 hands auto heb ik overwegen, maar was hem toch niet helemaal
Mooi. Volgende keer ga ik met je meequote:
Euhm, eens kijken wat er zonder selectie is.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef SP22 het volgende:
[..]
Hoeveel foto's geschoten voordat alles wazig werd?
Dat zijn er nogal watquote:Op zondag 12 juni 2011 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Euhm, eens kijken wat er zonder selectie is.
745 foto's. Mwoah schappelijk
RAW neem ik aan. Waaorm zou je op JPEG willen schieten?quote:
Ja kan idd ook wel... zat ff te rekenen met geheugenkaartjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
RAW neem ik aan. Waaorm zou je op JPEG willen schieten?
Ik koop liever een extra kaart dan dat ik op RAW moet schietenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ja kan idd ook wel... zat ff te rekenen met geheugenkaartjes.
Ik gok dat je JPG bedoelt?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik koop liever een extra kaart dan dat ik op RAW moet schieten
Klopt.quote:
Mijn cola is op, dus ik heb alleen nog maar whiskyquote:
Ik heb er zelf net 2x8GB bijgekocht voor een vakantie van 3.5 dagquote:Op zondag 12 juni 2011 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Proost!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn cola is op, dus ik heb alleen nog maar whisky
Waar ga je heen dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf net 2x8GB bijgekocht voor een vakantie van 3.5 dag
Tallinn.. over 2 weken even van maandag tot vrijdag.quote:
Tja... Tot je op een gegeven moment ergens staat en je laatste geheugenkaart rap vol begint te lopen, en je moet gaan kiezen tussen JPG schieten of na een paar RAWs helemaal niets meer schieten.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof ! Ik zit ook nog in dubio over wat ik zal kopen voor mijn 3 weekse vakantie. Of ik mijn externe hardeschijf koop en hoop dat ik daar mijn foto's zo af en toe op kan zetten, of een imagetank, of meer kaartjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:32 schreef SP22 het volgende:
[..]
Tallinn.. over 2 weken even van maandag tot vrijdag.
Op RAW heb ik een 8GB makkelijk vol tijdens een voetbalwedstrijd. Dan ga ik tijdens de rust al selecteren. Maar dan staat de camera ook in paparazzimodequote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tja... Tot je op een gegeven moment ergens staat en je laatste geheugenkaart rap vol begint te lopen, en je moet gaan kiezen tussen JPG schieten of na een paar RAWs helemaal niets meer schieten.
Geldt in elk geval voor alle bodies die geen sRAW hebben.
sRAW? Small RAW?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tja... Tot je op een gegeven moment ergens staat en je laatste geheugenkaart rap vol begint te lopen, en je moet gaan kiezen tussen JPG schieten of na een paar RAWs helemaal niets meer schieten.
Geldt in elk geval voor alle bodies die geen sRAW hebben.
In een stad schiet je anders hoor. Tijdens een (voetbal)wedstrijd maak je zo veel mogelijk foto's om te zorgen dat je iig de actiepunten er op hebt. In een stad kan je rustig de tijd nemen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:34 schreef SP22 het volgende:
[..]
Op RAW heb ik een 8GB makkelijk vol tijdens een voetbalwedstrijd. Dan ga ik tijdens de rust al selecteren.
Idd.. tijdens de voetbal staat de "paparazzimodus" aanquote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In een stad schiet je anders hoor. Tijdens een (voetbal)wedstrijd maak je zo veel mogelijk foto's om te zorgen dat je iig de actiepunten er op hebt. In een stad kan je rustig de tijd nemen.
't Blok ligt eruit.. de tyfus wat een werk in je eentje. De vorige keer waren met z'n tweeën, dat scheelt toch wel behoorlijk. Dan kan je dingen langs elkaar doen.. afgezien van 't helpen tillen / vasthouden etc.quote:
Al wat wijzer?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Blok ligt eruit.. de tyfus wat een werk in je eentje. De vorige keer waren met z'n tweeën, dat scheelt toch wel behoorlijk. Dan kan je dingen langs elkaar doen.. afgezien van 't helpen tillen / vasthouden etc.
Zeker geen overduidelijke grote gaten/losse dingen?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Blok ligt eruit.. de tyfus wat een werk in je eentje. De vorige keer waren met z'n tweeën, dat scheelt toch wel behoorlijk. Dan kan je dingen langs elkaar doen.. afgezien van 't helpen tillen / vasthouden etc.
Ik heb geen slaapmutsje nodig, batterij is echt compleet opquote:Op zondag 12 juni 2011 23:32 schreef SP22 het volgende:
[..]
Proost!
Hey!! Misschien heeft mn pa wel slaapmutsjes!!
Want?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb geen slaapmutsje nodig, batterij is echt compleet op.. Maar zal er voorlopig nog niet in liggen..
Ik heb mijn slaapmutsje op, ga even tandenpoetsen en daarnaquote:Op zondag 12 juni 2011 23:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb geen slaapmutsje nodig, batterij is echt compleet op.. Maar zal er voorlopig nog niet in liggen..
Oeh.. ff gekeken en klinkt interessant.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
Bezig met foto's en docu die ik wil zien op NL 2
Morgen kijken op Uitzending gemist.. heb gezapt..quote:
Nope.quote:
Nope.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef SP22 het volgende:
[..]
Zeker geen overduidelijke grote gaten/losse dingen?
Gezapt naarquote:Op zondag 12 juni 2011 23:48 schreef SP22 het volgende:
[..]
Morgen kijken op Uitzending gemist.. heb gezapt..![]()
![]()
OMG.. Ik heb echt respect voor je doorzettingsvermogen!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
Toen was het nog licht:
[ afbeelding ]
Je moet wat wanneer je geen krik (op wieltjes) hebt:
[ afbeelding ]
En toen was 't donker:
[ afbeelding ]
Sleutelt geweldig, tussen de muggen, zonder licht, heerlijk.
En toen lag 't blok ernaast:
[ afbeelding ]
Zo, dat was mijn avond.
ik geef liever op en steek er minder moeite inquote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef SP22 het volgende:
[..]
OMG.. Ik heb echt respect voor je doorzettingsvermogen!
Als het mijn motor was, had hij er ondertussen ook zo uitgezien denk ik... Alleen zou het dan niet op gecontroleerde wijze zijn gebeurd.quote:
RAW natuurlijkquote:
Ik was idd al tot de conclusie gekomen dat het een domme vraag was.. Wijt het maar aan mn slaaptekort..quote:
Hehe, 200 over na de eerste selectiequote:Op maandag 13 juni 2011 00:04 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik was idd al tot de conclusie gekomen dat het een domme vraag was.. Wijt het maar aan mn slaaptekort..
Waren er überhaupt een btje leuke artiesten?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, 200 over na de eerste selectie
Neuh, maar goed daarvoor was ik er nietquote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef SP22 het volgende:
[..]
Waren er überhaupt een btje leuke artiesten?
Gewoon doen!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb ook wel zin nu. Vind dat ik 't wel verdiend heb eigenlijk.. hmmm.
Nee want ik heb geen vloei of tipjes in huis en ik ga niet alleen blowenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef SP22 het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Ik ga op zoek naar een slaapmutsje..
ik had drie slokken wijn en d aarvoor uhmmmmmmmmmmmmmmmmmm vijf slokken denk ik. that's it babyquote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
Schattig. Niet stiekem ook aan de alcohol zitten hè?
ja ik deed het met die iets saaiere persoon wel haha, over mijn foto's enzoquote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Isdatzo het volgende:
De laatste keer dat ik stoned was (oktober ofzo) voerden we echt zo'n diepzinnige gesprekken, diep filosofisch. Dat ben ik normaal nooit maar dat was wel even geweldig
.
Baaaaahhhhhquote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef SP22 het volgende:
Slaapmutje gevonden en meteen de fles maar in een glas geleegd. (denk groot whiskeyglas VOL) Niet het ideale slaapmutsje maar het voldoet.
[ afbeelding ]
Ik zou de foto's de schuld geven!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja ik deed het met die iets saaiere persoon wel haha, over mijn foto's enzo
Meen je dit nou?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
BAM nieuw woord geleerd. Slaapmutsje alsin drank. Klinkt wel wat lieflijker inderdaad.
Was helaas geen wodka of rum.. Maar dit voldoet voor nu wel ff.quote:
Volgens mij heeft 'ie m'n mail gekregenquote:Beste Idz,
Een bod op uw advertentie op Speurders.nl is door de bieder verwijderd. Hieronder vindt u een overzicht van het bod en de belangrijkste gegevens van de advertentie.
Gegevens bod
Bod: EUR 2.250,00
Bieder: Arjan (blbablba@msn.com)
Datum bod: 10-06-2011 21:46
Ik heb echte echte wodka.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef SP22 het volgende:
[..]
Was helaas geen wodka of rum.. Maar dit voldoet voor nu wel ff.
hebben ze in Tallinn leuke wodka?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, voordat je hier bent is die wodka al op. Het is nog maar een beetje.
Binnenkort eens nieuwe regelen.
ik ga zo m'n bed in maar dan moet ik nog opstaan eerstquote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon in een luie stoel achterover gaan zitten en wegdromen.
Zij zijn cool!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen de rest maar doen.
nah niet helemaal liggen, tegen kussens leunenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zou niet gaan liggen.. of ja, je kan 't wel proberen maar vaak worden mensen dan juist misselijker.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef SP22 het volgende:
[..]
Zij zijn cool!GBttZ sinds vorige week..
Ben ik de enige die denkt dat dit alweer helemaal de verkeerde kant op gaat??
Oeh.. daar heb ik over gelezen in de National Geographic.. 'S mooi!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
Niks!
http://www.trekearth.com/gallery/Asia/Russia/Far_East/Kamchatka/![]()
* Isdatzo Kamtsjatka paar plaatjes hoger op denkbeeldige lijst plaatst.
Geen flauw idee wat je bedoeld..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef SP22 het volgende:
Mn pa: "Ik zei half 1 en het is alweer kwart voor 1"
Sounds familiar anyone?
Zo, ik ben dus niet de enige die nog ff zit te eten.quote:
Buen provecho..quote:
Klopt!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef SP22 het volgende:
Het is eigenlijk ook wel ongezellig als ik naar bed ga hè..![]()
Ik denk dat ik het met alle liefde even aan de anderen overlaat... De man met de hamer is hier ineens langsgekomen geloof ik.quote:
de mijne!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ownee, dies heul oud.. Zal 't ff aanpassen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |