quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Nee, hier niet. Wel kleding of beugel of zo, the works. Maar het is ook maar net hoe je je vanaf de eerste dag presenteert.
Oe graffiti scoort wel bij huppelkoterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb schriften. met f1s en graffiti print erop er n keer gehaald
Ik had ook op de middelbare school geen hele dure spullen. Die interesseerden me niet, daarom kon het me ook weinig schelen wat anderen daarvan vonden en werd ik nooit om m'n spullen gepest.quote:
Dat pubers echt motherfucking bitches zijn. Als je je opstelt op een kwetsbare en sociaal onhandige manier, dan word je afgemaakt. Steek je op een andere manier met je knikker boven het maaiveld, dan word je afgemaakt. En keihard.quote:
Mijn spullen boeide me ook niet zo. Werd het pesten nooit minder van.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had ook op de middelbare school geen hele dure spullen. Die interesseerden me niet, daarom kon het me ook weinig schelen wat anderen daarvan vonden en werd ik nooit om m'n spullen gepest.
Het eerste wat ik deed, is iedereen m'n kaften onder laten kliederen en zo![]()
Ja precies. En daar zit mijn dan net 11-jarig gupje straks tussen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat pubers echt motherfucking bitches zijn. Als je je opstelt op een kwetsbare en sociaal onhandige manier, dan word je afgemaakt. Steek je op een andere manier met je knikker boven het maaiveld, dan word je afgemaakt. En keihard.
Kan me veel vertellen maar muggenbulten blijven niet twee weken zittenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie verstand van bulten? Ik heb sinds Portugal een aantal bulten waarvan ik dacht dat het muggebulten waren, maar ze zitten er nu al meer dan twee weken, heb nog steeds veel jeuk (en pijn) en ze hebben allen een soort 'puntje' in het midden. Vraag me af of dat wel muggebulten zijn.
wat heb ik dan een mazzel gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat pubers echt motherfucking bitches zijn. Als je je opstelt op een kwetsbare en sociaal onhandige manier, dan word je afgemaakt. Steek je op een andere manier met je knikker boven het maaiveld, dan word je afgemaakt. En keihard.
Idd, kinderen zijn bikkelhardquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
er komen zo allemaal spinnetjes uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie verstand van bulten? Ik heb sinds Portugal een aantal bulten waarvan ik dacht dat het muggebulten waren, maar ze zitten er nu al meer dan twee weken, heb nog steeds veel jeuk (en pijn) en ze hebben allen een soort 'puntje' in het midden. Vraag me af of dat wel muggebulten zijn.
OMG, nu ga ik dood!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan me veel vertellen maar muggenbulten blijven niet twee weken zitten
Mja, ik ben nooit gepest. Dus ik zou niet weten waarom jij wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn spullen boeide me ook niet zo. Werd het pesten nooit minder van.
Ik was de koning, had van alle leuke meiden -XXX- en al die andere ongein op mijn etui staanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had ook op de middelbare school geen hele dure spullen. Die interesseerden me niet, daarom kon het me ook weinig schelen wat anderen daarvan vonden en werd ik nooit om m'n spullen gepest.
Het eerste wat ik deed, is iedereen m'n kaften onder laten kliederen en zo![]()
Als je schoolspullen oké zijn dan vinden ze wel iets anders om je keihard te naaien. Ik was de eerste dag echt een verdwaald konijntje en werd daar gelijk heihard op afgestraft. Is nooit meer goedgekomenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja als iedereen wist waar het aan lag dan werd er niemand gepest he, het is niet zo dat gepest worden altijd een keuze isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ben nooit gepest. Dus ik zou niet weten waarom jij wel.
Dat ligt er maar net aan op welke manier je er bovenuit steekt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goh, echt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als iedereen wist waar het aan lag dan werd er niemand gepest he, het is niet zo dat gepest worden altijd een keuze is
Was het maar zo simpelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik was blijkbaar te goed in onzichtbaar zijn om gepest te worden. ik gaf er genoeg aanleiding toe, denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik was de koning, had van alle leuke meiden -XXX- en al die andere ongein op mijn etui staan
Ik was een vroege leerling, altijd minimaal een jaar jonger dan de rest, ook in sociaal opzicht. Terwijl zij werden ontmaagd speelde ik met barbies (ik was 11, de meesten 13), ik vond gewoon geen aansluiting.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat 't niet simpel is. Maar ik vertel ook alleen maar m'n eigen belevenissen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel
Ik was wel een enorm triest kind hoor, maar dan nog.
Zo komt jouw post wel over, dat als jij niet gepest word dat er dan geen reden zou zijn waarom het iemand anders wel zou moeten overkomenquote:
Alsof ik dat zo bedoelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo komt jouw post wel over, dat als jij niet gepest word dat er dan geen reden zou zijn waarom het iemand anders wel zou moeten overkomen
Je zette het er wel heel vreemd neer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat 't niet simpel is. Maar ik vertel ook alleen maar m'n eigen belevenissen.
Dat is wel kut ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was een vroege leerling, altijd minimaal een jaar jonger dan de rest, ook in sociaal opzicht. Terwijl zij werden ontmaagd speelde ik met barbies (ik was 11, de meesten 13), ik vond gewoon geen aansluiting.
Ik ook hoor, snap ook goed waarom ik gepest werd. Ik was zo niet aan de middelbare school toe op mijn elfde. Die (mentale) achterstand heb ik in die vier jaar niet meer ingehaald.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel
Ik was wel een enorm triest kind hoor, maar dan nog.
Waarom? Ik weet/wist niet waarom L-E gepest is.quote:
Ik was gewoon 12, maar ik was er ook nog niet klaar voor. Al die andere lui leken al een stuk verder. Ik werd enorm beschermd opgevoed, ik was echt een zielig ding, alles was eng, ik mankeerde nog wat waardoor ik niet mee kon doen met gym, toen was het hek van de dam. Raakte bevriend met één meisje dat ook geen aansluiting vond en die had een beetje een verkeerde invloed. Spijbelen en roken enzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook hoor, snap ook goed waarom ik gepest werd. Ik was zo niet aan de middelbare school toe op mijn elfde. Die (mentale) achterstand heb ik in die vier jaar niet meer ingehaald.
Ik was ouder dan de meeste van mijn klasgenoten maar toch liep ik mentaal op ze achter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook hoor, snap ook goed waarom ik gepest werd. Ik was zo niet aan de middelbare school toe op mijn elfde. Die (mentale) achterstand heb ik in die vier jaar niet meer ingehaald.
Ik werd 13 op de eerste schooldag in de eerste klas, maar had qua sociaal-emotionele ontwikkeling een achterstand. Meisjes waren nog stom, was gewoon nog een beetje kinderlijker dan de rest enzo. Nou, feest hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies. En daar zit mijn dan net 11-jarig gupje straks tussen..
verteerd door joekels van spinnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn ergere manieren om dood te gaan
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
verteerd door joekels van spinnen.
Ik ben bijna naar een andere school gegaan, maar hebben toch besloten om in ieder geval het eerste jaar af te wachten om te kijken of het tweede jaar beter ging. Werd in een totaal andere klas geplaatst, alsof ik zo opnieuw kon beginnen. Ik was nog steeds sociaal gehandicapt, maar het ging wel beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik werd 13 op de eerste schooldag in de eerste klas, maar had qua sociaal-emotionele ontwikkeling een achterstand. Meisjes waren nog stom, was gewoon nog een beetje kinderlijker dan de rest enzo. Nou, feest hoor
Dat is dusdanig uit de hand gelopen dat ik meer dan eens de klas uit getreiterd ben, een keer zelfs in de les van de mentordocent. En dan had ik ook nog een moeder die me op het hart drukte dat ik toch vooral de verstandigste moest zijn en dat geweld geen oplossing was. Poeh hej, daar heb je wat aan in zo'n situatie
Dat is de ergste MI tot nu toe hierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Of als RZ je net aan het skull fucken is en dan overlijden.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik werd 13 op de eerste schooldag in de eerste klas, maar had qua sociaal-emotionele ontwikkeling een achterstand. Meisjes waren nog stom, was gewoon nog een beetje kinderlijker dan de rest enzo. Nou, feest hoor
Dat is dusdanig uit de hand gelopen dat ik meer dan eens de klas uit getreiterd ben, een keer zelfs in de les van de mentordocent. En dan had ik ook nog een moeder die me op het hart drukte dat ik toch vooral de verstandigste moest zijn en dat geweld geen oplossing was. Poeh hej, daar heb je wat aan in zo'n situatie
Ja, leg dat maar eens uit aan Petrusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Dank je. Godtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Je mag het ook veranderen voor een random andere kneus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:51 schreef ArTiC het volgende:
Gaat het weer over RZ? Straks komt ie weer terug
Tijnbrein bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag het ook veranderen voor een random andere kneus.
Zijn we dat niet allemaal...op zaterdagavond achter onze PC'squote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag het ook veranderen voor een random andere kneus.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal...op zaterdagavond achter onze PC's
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar jou moeten we eerst uitleggen wat skull fucken is.
Dat komt wel goed johquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees word ik heel blij dat mijn zoon iig al vrienden op die school heeft zitten.
Dat geeft hem toch een soort van voorsprong
Macbook pro!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij het nu eens voor doetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar jou moeten we eerst uitleggen wat skull fucken is.
Nee, want de rest van ons leven is Een Groot Feest, we nemen gewoon even pauze vanavond. Ja toch niet dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kind is zo populair en slim en ad rem en gaafquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt wel goed johJe zoon is niet op z'n mondje gevallen, toch?
Juistquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, want de rest van ons leven is Een Groot Feest, we nemen gewoon even pauze vanavond. Ja toch niet dan?
Iets te diep in haar oogquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij het nu eens voor doet![]()
dat is net iets minder erg dan RZ het doet
Maak je niet zo druk. Die knul redt zich wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kind is zo populair en slim en ad rem en gaaf
ohja, dat was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, want de rest van ons leven is Een Groot Feest, we nemen gewoon even pauze vanavond. Ja toch niet dan?
Ik ben mama, ik maak me altijd druk om hemquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Die knul redt zich wel.
En nu ga ik slapen.
Dat hoort ook als mama zijndequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben mama, ik maak me altijd druk om hem![]()
Slaap lekker sammz
Waarom post je nu pics van je ex?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets te diep in haar oog
[ afbeelding ]
Zou niet goed zijn als dat niet zo is hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben mama, ik maak me altijd druk om hem![]()
Slaap lekker sammz
ze heeft uitgroeiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets te diep in haar oog
[ afbeelding ]
Kan ook elke avond in de kroeg gaan zitten de barkeeper pestenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als dat niet zo is he
Achterlijke ouders!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik ben gelukkig niet gepest.
Heb er ook niet aan meegedaan. En ik ken een stel day hun zoontje nu al leert dat je altijd terug móet slaan, anders laat je je op je kop zitten. Kind is 3.
Maar ja. Hij is wat klein, dus zal hij wel gepest gaan worden.
Slaan dus, dat is de oplossing!
Heeft bij mij ontzettend geholpen...terugslaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
Heb er ook niet aan meegedaan. En ik ken een stel day hun zoontje nu al leert dat je altijd terug móet slaan, anders laat je je op je kop zitten. Kind is 3.
Het is iig een begin. Alleen zal slaan het alleen maar erger maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat moet wel in je zitten hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik weet niet of ik dat perse een slecht idee vind hoor..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
Anders ram je het als ouders toch gewoon inquote:
'Terugslaan' houdt voor mij dan ook in dat er een ander in het spel is die begon met slaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Slaan is zo niet de oplossing!!
Je gaat een 3-jarige toch niet aanleren om ALTIJD terug te slaan.
Dat kind gaat dan al meppen als er nog niks aan de hand is
Je kan ook op andere manieren zorgen dat je kind weerbaarder wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat perse een slecht idee vind hoor..
Ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
'Terugslaan' houdt voor mij dan ook in dat er een ander in het spel is die begon met slaan.
Ja, judo uitproberen op de pestkoppen. Daar maak je vrienden meequote:Op zondag 12 juni 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook op andere manieren zorgen dat je kind weerbaarder wordt.
Stop hem op judo ofzo. Dan leren ze terugvechten en normen en waarden!
Sommige oudersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Slaan is zo niet de oplossing!!
Je gaat een 3-jarige toch niet aanleren om ALTIJD terug te slaan.
Dat kind gaat dan al meppen als er nog niks aan de hand is
Ik ben het er mee eens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat perse een slecht idee vind hoor..
Daar is niks meer van over nu hequote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens.
Voor mij heeft het geholpen.
Ik was een klein mager kereltje en heb vaak vanme af moeten slaan omdat ze dachten dat ik een makkelijk doelwit was.
Als ik kinderen krijg ga ik ze ook zeker zelfverdediging leren.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rammen! vet stoer, doe ik ook altijd
Geestelijk letsel is geen letsel?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
Natuurlijk is het geen slecht idee.
Je kind mag nooit als eerste slaan maar als je geslagen wordt moet je laten zien dat je je een tik teruggeeft anders ben je de volgende keer weer de sjaak.
1x geslagen worden, 1x terugslaan, slaat diegene je dan weer dan geef je weer een tik terug.
kinderen slaan echt niet zo hard dat je letsel oploopt ofzo.
als het er niet in zat, zit het er nu wel in hoor.quote:
Als het goed is leren ze bij vechtsporten ook dat vechten niet de oplossing is.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, judo uitproberen op de pestkoppen. Daar maak je vrienden mee
dan nog. Terugslaan is imo niet de manier en dat ga ik m'n ventje ook zeker niet leren.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
'Terugslaan' houdt voor mij dan ook in dat er een ander in het spel is die begon met slaan.
Ik vind hem wel lief hoor.quote:
Of juist wel, om te kijken wanneer hij het nou echt eens gaat gebruikenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is leren ze bij vechtsporten ook dat vechten niet de oplossing is.
En wat ik nog weet van mijn schooltijd was dat het feit dat je wist dat iemand op een vechtsport zat al genoeg reden was om diegene niet te pesten.
Wat voor geestelijk letsel loop ik op als ik jou sla en je slaat terug?quote:
Plees boenen als corvee.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat voor geestelijk letsel loop ik op als ik jou sla en je slaat terug?
Uberhaupt is slaan gewoon geen manier. Snap het ook niet dat mensen zo vaak slaande ruzie hebbenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan nog. Terugslaan is imo niet de manier en dat ga ik m'n ventje ook zeker niet leren.
Tsja, het is mijn opvoedstijl ook niet bepaald, maar toch had ik gewild dat iemand mij eens had verteld dat het oke is om een mep terug te geven. Want ik bleef altijd beleefd, altijd kalm, altijd aardig, en ik heb vier jaar lang in een hel geleefd omdat ik zo aardig bleef. Wellicht had ik het makkelijker gehad als ik een ander eens een rotschop had verkocht.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
En bij kinderen zo jong denken ze hey hij duwt mij ik mep er gewoon op los want hij begon.
dat is geen geestelijk letsel dat is gewoon straf, en verdiend danquote:
Dat zullen we er dan even bij je in ramme.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uberhaupt is slaan gewoon geen manier. Snap het ook niet dat mensen zo vaak slaande ruzie hebben
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
als het er niet in zat, zit het er nu wel in hoor.
Als je gepest wordt, kan een klap geven idd helpen, maar voordat het zo ver is al beginnen met leren te slaan?
Hij sloeg mij laatst, hij was boos dat hij niet binnen mocht spelen met de bal. 'pittig' noemden ze hem.
ze leren hem ook te slaan als ze hem 'pesten" hij weet niet eens wat het is. Dus alles wat iemand doet wat hij niet leuk vindt is pesten en dus slaan...quote:Op zondag 12 juni 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Die van mij welquote:Op zondag 12 juni 2011 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon heeft het niet eens in zich om te gaan slaan denk ik zo.
snuit!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rammen! vet stoer, doe ik ook altijd
idem.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uberhaupt is slaan gewoon geen manier. Snap het ook niet dat mensen zo vaak slaande ruzie hebben
Geslagen worden wel. Je moet maar durven terug slaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat voor geestelijk letsel loop ik op als ik jou sla en je slaat terug?
Je moet je inderdaad niet op je kop laten zitten. Je mag je best verdedigen. Maar dat kan volgens mij ook zonder te gaan slaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Tsja, het is mijn opvoedstijl ook niet bepaald, maar toch had ik gewild dat iemand mij eens had verteld dat het oke is om een mep terug te geven. Want ik bleef altijd beleefd, altijd kalm, altijd aardig, en ik heb vier jaar lang in een hel geleefd omdat ik zo aardig bleef. Wellicht had ik het makkelijker gehad als ik een ander eens een rotschop had verkocht.
Haha, dat wil ik nog wel eens zien..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zullen we er dan even bij je in ramme.
Murmquote:
Zo'n meisje ken ik ook. Kutkinderen worden dat. Zijn dat.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ze leren hem ook te slaan als ze hem 'pesten" hij weet niet eens wat het is. Dus alles wat iemand doet wat hij niet leuk vindt is pesten en dus slaan...
Oh dat lukt welquote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, dat wil ik nog wel eens zien..
Mjah geen idee hoe je dat moet gaan "aanpakken"quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet je inderdaad niet op je kop laten zitten. Je mag je best verdedigen. Maar dat kan volgens mij ook zonder te gaan slaan.
Hehe, je zou de 2e zijn die mij slaatquote:Op zondag 12 juni 2011 00:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat lukt wel![]()
Werkte vroeger ook goed op de middelbareschool.
De eerste was je moeder?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, je zou de 2e zijn die mij slaat
jou trokken ze vroeger aan je borsthaar?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zou tussen ons blijven.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De verloskundige, op zijn bipsquote:
ik heb een keer op school een klap gehad van n populair meisje. Ik vroeg of dat alles was en heb daarna ook nooit meerast gehad hoor. Kan ook prima op andere manieren.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
Natuurlijk is het geen slecht idee.
Je kind mag nooit als eerste slaan maar als je geslagen wordt moet je laten zien dat je je een tik teruggeeft anders ben je de volgende keer weer de sjaak.
1x geslagen worden, 1x terugslaan, slaat diegene je dan weer dan geef je weer een tik terug.
kinderen slaan echt niet zo hard dat je letsel oploopt ofzo.
Nee, blijf!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef JoeBravo het volgende:
Zulks een stoere praat hier
Ik onttrek me eraan, welterusten dames
vaak genoeg gehoord dat iemand mij na school wel even in elkaar zou slaan. Nooit gebeurd. Vaak zijn dat soort dreigementen ook blufquote:Op zondag 12 juni 2011 00:08 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik heb een keer op school een klap gehad van n populair meisje. Ik vroeg of dat alles was en heb daarna ook nooit meerast gehad hoor. Kan ook prima op andere manieren.
Niet iedereen, maar als je kind 3 is, kun je daar nog niet over oordelen
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jou trokken ze vroeger aan je borsthaar?
welterusten mietjequote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef JoeBravo het volgende:
Zulks een stoere praat hier
Ik onttrek me eraan, welterusten dames
Arme murmquote:
ach schatje, dan had ik het daarna in bed toch wel gezien?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had nooit moeten strippen aan die paal in de kroeg voor je..
En soms niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
vaak genoeg gehoord dat iemand mij na school wel even in elkaar zou slaan. Nooit gebeurd. Vaak zijn dat soort dreigementen ook bluf
dank je.quote:
Niet altijd, keer ruzie gehad met 1 van de populaire gasten op school zeg maar.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
vaak genoeg gehoord dat iemand mij na school wel even in elkaar zou slaan. Nooit gebeurd. Vaak zijn dat soort dreigementen ook bluf
Ohjah, dat is waarquote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach schatje, dan had ik het daarna in bed toch wel gezien?
Ik ben wel een keertje opgewacht. Werd uitgescholden voor kuttekop en ze tuften op m'n zadel en gaven me een mep toen ze wegfietsten.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bewuste keuze van mijn ouders om mij op een kleine school te doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
En soms niet.
Ik weet niet hoor, het gros hier zat echt op een heel andere school dan waar ik zat.
vernederend...dat je hem moest pijpen voor die hele groepquote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet altijd, keer ruzie gehad met 1 van de populaire gasten op school zeg maar.
Na school, jij en ik, alleen.
Ik was er, alleen, hij was er ook, met een hele groep.
Was even slikken.
Wat liefquote:Op zondag 12 juni 2011 00:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel een keertje opgewacht. Werd uitgescholden voor kuttekop en ze tuften op m'n zadel en gaven me een mep toen ze wegfietsten.
Brugklas
Klopt...anders waren we elkaars jeugdliefde geweestquote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, het gros hier zat echt op een heel andere school dan waar ik zat.
Dat zou vernederend zijn geweest ja, vandaar dat ik er gewoon ingevlogen ben en klappen heb gekregenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vernederend...dat je hem moest pijpen voor die hele groep
Ik zat ook op een kleine school, dacht ik. In totaal iets van 150 leerlingen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bewuste keuze van mijn ouders om mij op een kleine school te doen.Dus misschien dat het daar aan ligt.
Oh? daar ben ik nooit bij. zelfs met slaappillen haal ik maar 6 uur per nachtquote:Op zondag 12 juni 2011 00:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, dat is waarwat slaap jij lekker!
Ik zat op een grote school, die steeds groter werd. Duizend + leerlingen ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat ook op een kleine school, dacht ik. In totaal iets van 150 leerlingen.
Zo weinigquote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat ook op een kleine school, dacht ik. In totaal iets van 150 leerlingen.
PM haar die foto en post hem hierquote:Op zondag 12 juni 2011 00:15 schreef CherryLips het volgende:
O, samzz is weg. Ik heb foto's van de gebroken teen, maar toen ik de tape er al had afgehaald dus zonder gruwelijke zwarte paarse nagels enzo.
Lijkt me een goed plan jaquote:Op zondag 12 juni 2011 00:16 schreef L-E het volgende:
Ik moet dus wel zorgen dat mijn zoon weer van ballet af is voordat hij naar de middelbare school gaat, kan ik concluderen na alle verhalen?
Volgens mij maakt het geen ruk uit als hij vatbaar voor pesten is vinden ze heus wel iets.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:16 schreef L-E het volgende:
Ik moet dus wel zorgen dat mijn zoon weer van ballet af is voordat hij naar de middelbare school gaat, kan ik concluderen na alle verhalen?
Ballet kan wel erg handig zijn...kan ie lenig dansend alle klappen ontwijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:16 schreef L-E het volgende:
je kan hem ook een cd van kinderen voor kinderen meegeven om te laten horenquote:
Ah zoquote:
Hoe bekrompen het ook is maar ja, zou hem niet op ballet laten zittenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:16 schreef L-E het volgende:
Als het zijn absolute passie is, of zelfs gewoon als hij het graag doet, haal ik hem er echt niet vanaf zeg.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe bekrompen het ook is maar ja, zou hem niet op ballet laten zitten
Moet je dan ook echt niet doen!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het zijn absolute passie is, of zelfs gewoon als hij het graag doet, haal ik hem er echt niet vanaf zeg.
Nee ben ik met je eens, maar hoop dan wel dat hij sterk in zijn schoenen staat.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het zijn absolute passie is, of zelfs gewoon als hij het graag doet, haal ik hem er echt niet vanaf zeg.
Red jij met 2 flessen toch ook nog niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
PANIEK PANIEK PANIEK !!
Mn fles is nu echt bijna leeg en ik ben nog niet eens in de buurt van aangeschoten
Daar steek ik dan met alle liefde al mijn energie in (doe ik nu ook al). Maar nooit je dromen opgeven onder druk van anderen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ben ik met je eens, maar hoop dan wel dat hij sterk in zijn schoenen staat.
ik heb nog 2 0,75l flessen Trappist staan en ik twijfel er flink over of ik er 1 ga ontkurkenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
PANIEK PANIEK PANIEK !!
Mn fles is nu echt bijna leeg en ik ben nog niet eens in de buurt van aangeschoten
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Red jij met 2 flessen toch ook nog niet?
nou...als op een gegeven moment echt iedereen zegt dat je geen profvoetballer gaat wordenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar steek ik dan met alle liefde al mijn energie in (doe ik nu ook al). Maar nooit je dromen opgeven onder druk van anderen.
Met 1 houten been wordt dat lastig ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou...als op een gegeven moment echt iedereen zegt dat je geen profvoetballer gaat worden
ik heb het nog geprobeerd als keeper maar ik prikte steeds de bal lek met mijn haakquote:
Ben ik met je eensquote:Op zondag 12 juni 2011 00:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar steek ik dan met alle liefde al mijn energie in (doe ik nu ook al). Maar nooit je dromen opgeven onder druk van anderen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is de eerste die gaat dansen, in dat gele shirt
Jaloers kreng!quote:
Huppelkoter zn breaken kost 160 per jaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:31 schreef L-E het volgende:
Ik heb gemaild voor een proefles Peuterballet.
(En dan maar hopen dat hij er geen fuck aan vindt, want het is me wel een tikje te duur.)
Dit is 225, per jaar. Maar je mag per semester betalen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkoter zn breaken kost 160 per jaar.
Dat is best veel om op te hoesten voor een single momquote:Op zondag 12 juni 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is 225, per jaar. Maar je mag per semester betalen.
En dan te bedenken dat ik nog wel zat te denken of ik morgen gewoon langs zou komenquote:
Komt wel goed.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is best veel om op te hoesten voor een single mom
Ik heb passoa genoeg staan voor jequote:Op zondag 12 juni 2011 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik nog wel zat te denken of ik morgen gewoon langs zou komen
Oeh!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
CL en dan ff op maastricht klikken
http://www.groupon.nl/
Jij wil mij dronken voeren omdat dat de vorige keer was mislukt?quote:
Nee hoor, vind je zo ook al wel gezelligquote:Op zondag 12 juni 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil mij dronken voeren omdat dat de vorige keer was mislukt?
Ik ben ook heel gezelligquote:Op zondag 12 juni 2011 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, vind je zo ook al wel gezellig
nee maar moest aan jou denken, twijfel of ik zal halenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Maar als er een treinkaartje bijkomt is het niet eens goedkoper
Wat is sog-en?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit half te studeren/half te sog-en en morgen werkendus ik ga zo maar richting bed gewoon ook
Niet?! nou... dan dan dan.. wens ik je een fijne avond en ga ik nog even in mn boek lezen en zo ook tukkenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:50 schreef L-E het volgende:
Maar ik ben hier niet van het entertainmentteam hoor.
Wat snuit zegt, weltrusten!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:50 schreef L-E het volgende:
Maar ik ben hier niet van het entertainmentteam hoor.
quote:Op zondag 12 juni 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn kind ligt nog te slapen, zelfs mijn hond ligt nog te slapen.
Waarom ik niet dan?
Blijft grappigquote:
Daarom postte ik hem ook, het had niet echt iets met jouw opmerking te maken he?quote:
Niet echt maar het is je vergeven!quote:Op zondag 12 juni 2011 09:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom postte ik hem ook, het had niet echt iets met jouw opmerking te maken he?
En dat op de vroege zondagmorgenquote:
Wattissergebeurd?quote:Op zondag 12 juni 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga echt nog ff liggen. Heb een kutnacht gehad
Zo goed als niet geslapen. Heel onrustig, sliep ik eindelijk gaan die klotevogels fluitenquote:
Arme huppelquote:Op zondag 12 juni 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo goed als niet geslapen. Heel onrustig, sliep ik eindelijk gaan die klotevogels fluiten![]()
Nu ben ik moe.
En ik wil iemand naast me om tegenaan te kruipen
Ach het komt vast wel goed voor ik een jochie word.quote:
Lekker met de fiets!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
Morgen
NS faal... Automaten kapot en geen laadpunt voor de OV-chipDikke rijen voor de kassa
Ja, dat is vast leuk in je eentje van Enschede naar Amsterdamquote:
Oh, das een mooi tochtjequote:Op zondag 12 juni 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is vast leuk in je eentje van Enschede naar Amsterdam
Vooral de snelweg schijnt mooi te zijn. Jammer dat je er niet mag fietsen, welquote:
Dat kan jou toch niet tegenhouden?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral de snelweg schijnt mooi te zijn. Jammer dat je er niet mag fietsen, wel
't Blijkt een of andere feestdag te zijn vandaag. Maar het weer is hier twijfelachtig om even een fietsje gaan wagen. Hoe is het weer bij jou?quote:Op zondag 12 juni 2011 10:48 schreef Barbusse het volgende:
En goedemorgen alle andere gaperds, nog leuke plannen voor deze zonnige zondag?
Yup, zo naar het circuit.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:48 schreef Barbusse het volgende:
En goedemorgen alle andere gaperds, nog leuke plannen voor deze zonnige zondag?
30 graadjes bijna inmiddelsquote:Op zondag 12 juni 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Blijkt een of andere feestdag te zijn vandaag. Maar het weer is hier twijfelachtig om even een fietsje gaan wagen. Hoe is het weer bij jou?
Nice, geniet ervan!quote:
Oeh, lekker hoor. Hier 15 graden Celsius en bewolkt.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
30 graadjes bijna inmiddelsHelaas moet ik werken, maar na werk op een terrasje zitten en morgen ben ik
vrij
wat jammer...quote:Op zondag 12 juni 2011 11:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oeh, lekker hoor. Hier 15 graden Celsius en bewolkt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk de giga Johnny poster die hier hangt jatten. Maar ik denk niet dat ik ermee weg kom...
Ja Zandvoort inderdaad. Ook aardig wat kennissen dus gaat leuk worden. Kriebelt alleen wel weer erg, balen dat ik zelf niet kan rijden.quote:
Sommige dingen kunnen uit.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lig je bijna weer te slapen gaat je foon opeens herrie maken.
Ik heb het idee dat ik vandaag behoorlijk chagrijnig ga doorbrengen
Ja.quote:
Niet zeuren! Zet hem dan op stilquote:Op zondag 12 juni 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Mijn foon gaat dus niet uit.![]()
* Huppelmuts gaat poging 12 doen om iets van slaap te krijgen!
Autoraces c.q. vrijrijden. Huren ze de baan af en mag je voor xx euro rijden.quote:
Terrasje pakken?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:17 schreef L-E het volgende:
Ik vind het weer dusdanig labiel dat ik de treinreis naar het strand niet durf te wagen, denk ik.
Uhu, je kan gewoon vrij het circuit op.quote:
Dan ga ik met Peuter die kant op, vindt hij geweldig. Is het makkelijk te vinden vanaf het treinstation?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, je kan gewoon vrij het circuit op.
Zal ook wel wat leuk speelgoed staan, morgen namelijk pinksterraces.
Als je langs het strand/de boulevard naar rechts loopt kan je het eigenlijk niet missen. Anders gewoon de auto's volgenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ga ik met Peuter die kant op, vindt hij geweldig. Is het makkelijk te vinden vanaf het treinstation?
Heb nog geen idee, stond nog niks in de planning verder eigenlijk. Ben zelf wel meer van de tuning dus daar gaat m'n voorkeur ook naar uit.quote:
Hmm ja, meeste Ferrari's en Lambo's zijn niet echt getuned natuurlijk, die gaan sowieso al hard. Zitten wel wat getunede bakken bij, vreemd genoeg meestal bij de Fiat's. Maar meestal optisch, dus eigenlijk styling.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb nog geen idee, stond nog niks in de planning verder eigenlijk. Ben zelf wel meer van de tuning dus daar gaat m'n voorkeur ook naar uit.
Hier ookquote:
Het kan altijd snellerquote:Op zondag 12 juni 2011 11:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm ja, meeste Ferrari's en Lambo's zijn niet echt getuned natuurlijk, die gaan sowieso al hard. Zitten wel wat getunede bakken bij, vreemd genoeg meestal bij de Fiat's. Maar meestal optisch, dus eigenlijk styling.
Morgen vrij!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
morgen ook werken disndag tentamen muuh
Was juist altijd meer op optisch gericht.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan altijd sneller
Nee optisch ben ik totaal niet meer van, vroeger wel gehad maar liefste zo standaard mogelijk en onder de motorkap flink aangepakt.
Zeker, hoewel het niveau echt schrikbarend is af en toe. Innovatie is ver te zoekenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was juist altijd meer op optisch gericht.
Maar ben niet echt actief meer in de tuningwereld, soms wel jammer, waren mooie tijden
Ja soms is het bedroevend.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, hoewel het niveau echt schrikbarend is af en toe. Innovatie is ver te zoeken
Ah tof. FS ken ik wel ja. Begint wel al wat terug te komen nu. over te gaan nu.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja soms is het bedroevend.
Ben 2 jaar jurylid geweest op full speed, is wel leuk.
Ga je toch op een andere manier kijken.
Maar dat is al wel een jaar of 5 geleden
Dit jaar is full speed niet door gegaan, jammer vond ik altijd 1 van de leukste evenementen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah tof. FS ken ik wel ja. Begint wel al wat terug te komen nu. over te gaan nu.
Ga jij nog leuke dingen doen dan vandaag?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Workaholic zeg ik je!! Ga leuke dingen doen! Doe het voor mij..
UIteraard, er draaien van 12 tot half 12 vanavond verschillende DJs hier op de Dam, dus daar ga ik vanmiddag met vrienden heenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga jij nog leuke dingen doen dan vandaag?
Maar dit moet afquote:Op zondag 12 juni 2011 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Workaholic zeg ik je!! Ga leuke dingen doen! Doe het voor mij..
Dat zijn alle mannen toch? Is dat die ene waarbij je laatst bent blijven slapen?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
UIteraard, er draaien van 12 tot half 12 vanavond verschillende DJs hier op de Dam, dus daar ga ik vanmiddag met vrienden heenEn mn gecompliceerde man is er dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |