quote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De zangeres zonder naam! Eindelijk!
*duikt weg*
1 avond spammen is nog geen zomer oid.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar die ook is, één van onze spamkoninginnen is weer terug
[..]
Ow dat valt mee hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nieuwe nog wel. Hoeveel heb je al versleten?
Ik ben geen spemsletquote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 avond spammen is nog geen zomer oid.
Zoeperdquote:Op zondag 12 juni 2011 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ow dat valt mee hoor
1 Fles en nu het tweede glas van de nieuwe fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kun je beter niet tussen 1 en 3 luisteren. Ga ik chille muziek draaien. Je oogleden worden zwaar, zwaar, zwaarder. Je voelt je slaperig......quote:Op zondag 12 juni 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik
Ik moet wakker blijven tot 4 uur
Weddenschap
Tussen 1 en 3?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kun je beter niet tussen 1 en 3 luisteren. Ga ik chille muziek draaien. Je oogleden worden zwaar, zwaar, zwaarder. Je voelt je slaperig......
Dat kan ik wel hebbenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kun je beter niet tussen 1 en 3 luisteren. Ga ik chille muziek draaien. Je oogleden worden zwaar, zwaar, zwaarder. Je voelt je slaperig......
Niet te soft graag... Tis laat ik wil bas en herrie horen...quote:Op zondag 12 juni 2011 00:29 schreef Nitrouz het volgende:
Zometeen even keiharde D&B, daarna ga ik soft.
's Middags neem ik aan? Anders is het wel erg makkelijkquote:Op zondag 12 juni 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik
Ik moet wakker blijven tot 4 uur
Weddenschap
Hey, geef Samzz de schuld, die gooide mij er op :/ Maar met instructies wil ik best Guppie in de kom gooien. Of anders draait jouw bakkie toch bij gebrek aan DJ's?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tussen 1 en 3?![]()
Ga jij Guppie in zn kom pleuren dan?![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
's Middags neem ik aan? Anders is het wel erg makkelijk
Vannacht lag ik pas om half 4 te slapenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
's Middags neem ik aan? Anders is het wel erg makkelijk
Dit is goed genoeg?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet te soft graag... Tis laat ik wil bas en herrie horen...![]()
Als t maar geen metal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |