Ik zal r er zeker even over aanspreken. Ik vind t heul niet erg als t laat wordt maar ik wil wel naar bed als ik dat wil.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey, geef Samzz de schuld, die gooide mij er op :/ Maar met instructies wil ik best Guppie in de kom gooien. Of anders draait jouw bakkie toch bij gebrek aan DJ's?
Oh ja, dat was het. Dan even checken bij Viro of die z'n bak heeft draaien. Als ik iets moet doen om 3 uur, zet het even in een PM.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal r er zeker even over aanspreken. Ik vind t heul niet erg als t laat wordt maar ik wil wel naar bed als ik dat wil.
Je moet op mijn pc kunnen wil je t aanzetten.
Van mij mag iedereen draaien wanneer ie wilViro zn auto que neemt t anders over ipv guppie.
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het. Dan even checken bij Viro of die z'n bak heeft draaien. Als ik iets moet doen om 3 uur, zet het even in een PM.
T lijkt er op.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:37 schreef robdriessen het volgende:
Maybe Nitrouz' laptop er toch weer uitgeknald?
Tja, dan zet je je wekker om 2.58quote:Op zondag 12 juni 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik je toesteming geven via teamviewer en niet dat ik jou niet vertrouw maar ehm dat wil ik zo minimaal houden...
quote:
Ik sliep rond 5:00 en werd 11:00 wakker, geen excuusquote:Op zondag 12 juni 2011 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
Vannacht lag ik pas om half 4 te slapenEn om 10 uur wakker
Dus doorgaan tot 4 wordt moeilijk denk ik
jij gaat ook door tot 4 ?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik sliep rond 5:00 en werd 11:00 wakker, geen excuus
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als nachtmens heb ik eerder moeite om vóór 4 uur te slapen
Draai jij "Bier en Tieten"?quote:
Doenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel..... kapsalon bestellen of niet
Een kapper laten komen is niet genoeg, de complete entourage moet meequote:Op zondag 12 juni 2011 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel..... kapsalon bestellen of niet
Guppie.quote:
Nee want Guppie staat aan dat zei ik net tochquote:
Mooi nummer was dat hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Nitrouz het volgende:
Rot toch op man, dit is toch mijn uur of niet?
3 nummertjes?.... Nitrouz is terug, mag hij z'n uurtje niet gewoon afmaken?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want Guppie staat aan dat zei ik net toch
Wacht ff een 3 nummertjes en dan zet ik m wel weer uit.
Ik moet even wat horen wat ik leuk vind.
Sorry je hebt gelijkquote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Nitrouz het volgende:
Niet meteen boos worden he!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Nitrouz het volgende:
Zal best.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet meteen boos worden he!Ik had ff niet in de gaten dat jij t was. Sorry.
Denk niet dat ik je wil kennen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk nog niet anders zeg je dat niet.
Zal het is proberen dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Als we t hier maar gezellig houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |