TMM, nu ff Kung Fu weg denken, en ff back to realityquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms zie je zo maar je wensen maar grijp ze niet vast
ik gok alcoholvolquote:
Oh, waar ik normaal post is dit heel normaalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nounou, dat mag ook wel iets minder.
Heb je een spreukenkalender waarvan je nu opeens een lading blaadjes vanaf scheurt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms zie je zo maar je wensen maar grijp ze niet vast
Dacht dat jij vandaag ook zou gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat zijn teksten uit de door mijn geregisseerde voorstelling, Breezersletje, ik ga maandag pas naar Eindhoven culinair, ik had voorstellingen, morgen nog een matineetje.
Ang3l was vandaag met z'n hetero
Het was niet echt een complimentquote:
Mwoh... die ene gozer vond ik bloedjeirritant.. die met suzie Q een plaatje ging maken... ennem.. tsjah/// nee.. 't was t gewoon niet voor mequote:
Is het vandaag al de 11e? scheurscheruscheurscheurscheurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je een spreukenkalender waarvan je nu opeens een lading blaadjes vanaf scheurt?
nog een half uurtjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is het vandaag al de 11e? scheurscheruscheurscheurscheur
joepie...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nog een half uurtje![]()
En dan mag er weer een blaadje af
Kan iemand de Kung Fu dvd even uit zijn speler halen? aub...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is moeilijk soep koken in een vergiet
*Springt 10 keer hard op de dvd speler*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kan iemand de Kung Fu dvd even uit zijn speler halen? aub...
Negatieve aandacht geldt ook als aandacht. Negeren is de beste remedie...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
*Springt 10 keer hard op de dvd speler*
Jij hebt hier vast voor gestudeerdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Negatieve aandacht geldt ook als aandacht. Negeren is de beste remedie...
(oeh das wel heel pedagogisch verantwoord)
bij kinderen welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Negatieve aandacht geldt ook als aandacht. Negeren is de beste remedie...
(oeh das wel heel pedagogisch verantwoord)
Ik vond sommige wel goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hou al op, nou zeg jullie kunnen ook nergens tegen
Het waren goede opmerkingen, maar ze raakten kant noch wal in dit topic...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Er is toch meerdere keren aangegeven dat men het irritant vind. Dus zo heel vreemd is dit niet...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nee dat is ook zo hoor. Maar uiteindelijk was het wel heel pedagogisch verantwoord, alleen niet op het juiste momentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
bij kinderen weldaarom ook pedagogisch verantwoord. Bij mensen die bij hun volle verstand zouden moeten zijn... heeft het niks meer met pedagogiek te maken
Zo kun je het ook noemen als je 30 jaar te laat bentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo hoor. Maar uiteindelijk was het wel heel pedagogisch verantwoord, alleen niet op het juiste moment
Haha je kunt je er op die manier heel makkelijk uitpraten... heul handigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen als je 30 jaar te laat bent
Alweer? Ik ben nog beurs van de eerste keer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer komt er eigen een grote Onzin-Homo-Orgie meet?
Maar, ik moet die grote piemel van jou gewoon weer eens in het echt bewonderen erik!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alweer? Ik ben nog beurs van de eerste keer.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alweer? Ik ben nog beurs van de eerste keer.
Weer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, ik moet die grote piemel van jou gewoon weer eens in het echt bewonderen erik!
En Burner is jaloers!quote:
Zucht... kun je nou echt niks anders dan proberen te stoken? Wordt een beetje vermoeiend op de late avonden hoor...quote:
Zo was het totaal niet bedoeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zucht... kun je nou echt niks anders dan proberen te stoken? Wordt een beetje vermoeiend op de late avonden hoor...
Als al dat soort opmerkingen als humor gekwalificeerd moeten worden... heb je nog wat lessen nodig...quote:
Wat? Mag ik geen seksueel getinte grapjes makenquote:
Haha ja tuurlijk welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat? Mag ik geen seksueel getinte grapjes maken?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als al dat soort opmerkingen als humor gekwalificeerd moeten worden... heb je nog wat lessen nodig...
oh bestaat er zoiets als een cursus humor, is humor niet net zoiets als smaak?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als al dat soort opmerkingen als humor gekwalificeerd moeten worden... heb je nog wat lessen nodig...
Er is wel meer van me dat je niet gewend bent....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ja tuurlijk welMaar niet gewend van je
Whahahahaquote:Op zondag 12 juni 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is wel meer van me dat je niet gewend bent.... [ afbeelding ]...
Ja.. dat heb ik gemerkt toenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is wel meer van me dat je niet gewend bent.... [ afbeelding ]...
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahahaha
Ik moest echt heel hard lachen
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
al die topicmeets kosten teveel tissues
wut?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Petticoaatttt Petticoattt in roze lila geel of rooddddd
Haaaiiiiiquote:
wut?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh! Das echt vreselijk... die tekst blijft zooooo lang hangenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:10 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh! Das echt vreselijk... die tekst blijft zooooo lang hangen
Nie leuk nie!quote:
Leef, voor je eigen moment, voor jezelf en elkaarquote:Op zondag 12 juni 2011 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nie leuk nie!
Ik had afgelopen week "leef" in m'n hoofd... dat deuntje uit de intro van de 1e (?) Big Brother... Ook zo'n mateloze hanger...
Het liedje was praktisch zou oud als m'n leerlingen die dat moesten zingenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Leef, voor je eigen moment, voor jezelf en elkaar
lalalala
zo uit m;n hoofd..
ik was 10
Ah, je bent meesterquote:Op zondag 12 juni 2011 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het liedje was praktisch zou oud als m'n leerlingen die dat moesten zingen
En ik had em de rest van de dag in m'n hoofd
Haha nu alleen nog invaller helaasquote:
HAHAHAAHA! welke groep? of verschilt dat?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha nu alleen nog invaller helaas
Maar ben zo'n twee maand geleden afgestudeerd...
(en toch heeft dat "meester" een nare bijsmaak)
Best een goed nummerquote:Op zondag 12 juni 2011 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nie leuk nie!
Ik had afgelopen week "leef" in m'n hoofd... dat deuntje uit de intro van de 1e (?) Big Brother... Ook zo'n mateloze hanger...
Ach je bent vast een hele goede leermeester. Laat je niet gekmaken door de bijsmaak.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha nu alleen nog invaller helaas
Maar ben zo'n twee maand geleden afgestudeerd...
(en toch heeft dat "meester" een nare bijsmaak)
Euhm ik heb aangegeven bij de organisatie die de invalopdrachten aanstuurt dat ik graag bovenbouw doe. En tot nu toe is het voornamelijk groep 7 en 8 geweest. Maar binnenkort moet ik ook een keer groep 5 of 6 doen geloof ik... En elke week weer een andere school ook...quote:Op zondag 12 juni 2011 00:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HAHAHAAHA! welke groep? of verschilt dat?
Duvel hier.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Gr,, al een liter rosé..
toch type ik nog best goed
Hmm.. dat lijkt me vervelend, dat laatste..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm ik heb aangegeven bij de organisatie die de invalopdrachten aanstuurt dat ik graag bovenbouw doe. En tot nu toe is het voornamelijk groep 7 en 8 geweest. Maar binnenkort moet ik ook een keer groep 5 of 6 doen geloof ik... En elke week weer een andere school ook...
De boodschap in het nummer is op zich best goed. En helemaal voor de kinderen van het speciaal onderwijs die met dit nummer een lipdub hebben opgenomen.quote:
Tof.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm ik heb aangegeven bij de organisatie die de invalopdrachten aanstuurt dat ik graag bovenbouw doe. En tot nu toe is het voornamelijk groep 7 en 8 geweest. Maar binnenkort moet ik ook een keer groep 5 of 6 doen geloof ik... En elke week weer een andere school ook...
Haha dank jequote:Op zondag 12 juni 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach je bent vast een hele goede leermeester. Laat je niet gekmaken door de bijsmaak.
Jij en docent?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Tof.![]()
Uit veel beroepskeuzetesten komt er hier 'Docent Biologie' uit.
Het lijkt me heel gaaf om op een middelbare school les te geven! Maar ik vind het basisonderwijs leuker omdat het afwisselender is qua vakgebieden en je steeds 1 groep houdt.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Tof.![]()
Been there, done thatquote:Op zondag 12 juni 2011 00:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Tof.![]()
Daar heb je 'n punt, je moet van iedere markt (een beetje) thuis zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het lijkt me heel gaaf om op een middelbare school les te geven! Maar ik vind het basisonderwijs leuker omdat het afwisselender is qua vakgebieden en je steeds 1 groep houdt.
Maar ga je mee in de beroepskeuzetesten of niet?
Lekker tochquote:
Owkej. Ja dat is ook lastig om te bepalen zonder daar proefondervinderlijk achter te komen...quote:Op zondag 12 juni 2011 00:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Daar heb je 'n punt, je moet van iedere markt (een beetje) thuis zijn.![]()
Ik ga -als het goed is- in september VAVO doen, dus ik heb nog even bedenktijd.
Biologie is wel 'mijn richting', maar of ik een geschikt ben als docent, dat betwijfel ik.
Klinkt als een ideale reclame om de hele dag op tv te hebbenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kijk nu naar een man die onder fruit, slagroom en chocolade zit @ rtl4 (reclame nu)
nee het programma zelf, seksdokter ofzo, maar nu is reclamequote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale reclame om de hele dag op tv te hebben
Of was het een of andere slechte sekslijn?
Boh! Ik ben niet slecht!quote:
Ow verkeerd gelezen... ik dacht dat je een reclame zag...quote:Op zondag 12 juni 2011 00:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nee het programma zelf, seksdokter ofzo, maar nu is reclame
Ik kan dingen wel gepassioneerd uitleggen, maar over het algemeen zijn leerlingen op het middelbaar onderwijs niet echt gemotiveerd. Ik weet niet of ik (goed) kan omgaan met sommige koters.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owkej. Ja dat is ook lastig om te bepalen zonder daar proefondervinderlijk achter te komen...
Waarom denk je dat eigenlijk?
Nee absoluut nietquote:
nu zijn ze aan het bergklimmen op rotjes van 5 meter ofzoquote:Op zondag 12 juni 2011 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow verkeerd gelezen... ik dacht dat je een reclame zag...
Maar dat moet je huwelijk dan opfleuren? Fruit, slagroom en chocolade?
Klinkt wel erg spannend.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nu zijn ze aan het bergklimmen op rotjes van 5 meter ofzo
Is dat sexy voor je huwelijk?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nu zijn ze aan het bergklimmen op rotjes van 5 meter ofzo
Oh dat lijkt me ook wel leuk inderdaad!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:46 schreef Steve het volgende:
Als ik het onderwijs in zou gaan, zou ik in het hoger onderwijs willen werken.
Wat is dit dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
De man huilt, en schreeuwt. Maar zijn vrouw is beautiful.
Maar je krijgt tijdens je opleiding natuurlijk wel handvatten aangereikt om daarmee om te leren gaan. Ze gooien je echt niet zomaar in het diepequote:Op zondag 12 juni 2011 00:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik kan dingen wel gepassioneerd uitleggen, maar over het algemeen zijn leerlingen op het middelbaar onderwijs niet echt gemotiveerd. Ik weet niet of ik (goed) kan omgaan met sommige koters.![]()
Ik ben immers zelf nog een koter af- en toe.
Voor het huwelijk toch?quote:
Slaap lekkerquote:
Klopt. Ach, ik heb nog even om na te denken.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je krijgt tijdens je opleiding natuurlijk wel handvatten aangereikt om daarmee om te leren gaan. Ze gooien je echt niet zomaar in het diepe
Je zult alleen wel donders consequent en standvastig en toch flexibel moeten zijn.
Degene met de grootste bek aanpakkenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je krijgt tijdens je opleiding natuurlijk wel handvatten aangereikt om daarmee om te leren gaan. Ze gooien je echt niet zomaar in het diepe
Je zult alleen wel donders consequent en standvastig en toch flexibel moeten zijn.
En bezoek een open dag zou ik zeggen!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Klopt. Ach, ik heb nog even om na te denken.
Eh... Dat zou niet de manier zijn waarop ik dat zou doen denk ik. Want als je dat niet goed aanpakt dan kon het nog wel eens zijn dat je hem verder tegen je in het harnas werkt. Maar ik heb geen idee hoe dat in het VO gaat eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Degene met de grootste bek aanpakkenwerkt altijd
Heb ik idd. Geschiedenis gegeven aan mavo 2, 3, havo 3, atheneum 3.4...quote:Op zondag 12 juni 2011 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Dat zou niet de manier zijn waarop ik dat zou doen denk ik. Want als je dat niet goed aanpakt dan kon het nog wel eens zijn dat je hem verder tegen je in het harnas werkt. Maar ik heb geen idee hoe dat in het VO gaat eerlijk gezegd.
Jij hebt in het VO gewerkt?
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Het stelletje is uit elkaar, goed programma! Nu afgelopen
En ook biologie gegeven, maar dat was aan brugklassen.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb ik idd. Geschiedenis gegeven aan mavo 2, 3, havo 3, atheneum 3.4...
Wat leukquote:Op zondag 12 juni 2011 01:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geschiedenis is een vak dat je inderdaad moet kunnen brengen. Zorgen voor de parallellen tussen toen en de belevingswereld van nu.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat leuk
Met vooropleiding en alles?
Geschiedenis lijkt me niet een heel makkelijk vak om te moeten geven. Je zult het heel interessant moeten brengen wil je de klas erbij houden volgens mij.
Ik ben nu vooral (nog) bezig met de VAVO, volgende week heb ik daar een gesprek.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En bezoek een open dag zou ik zeggen!
Geschiedenisdocenten waren, op mijn school, wel tof altijd.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus of vwo, en dan geneeskunde, of mlo?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ben nu vooral (nog) bezig met de VAVO, volgende week heb ik daar een gesprek.![]()
Als ik daar alsnog VWO ga doen, dan wil ik uiteindelijk -zoals het er nu uitziet- Geneeskunde studeren.![]()
Ben nu nog wat aan het twijfelen tussen de VAVO of een MBO opleiding (Analist).
Ja, of HAVO met een andere vervolgstudie zoals toegepaste biologie o.i.d.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus of vwo, en dan geneeskunde, of mlo?
Ik had maar 1 coole geschiedenisleraarquote:Op zondag 12 juni 2011 01:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Geschiedenisdocenten waren, op mijn school, wel tof altijd.
Maar, wat lijkt je leuk om te doen?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, of HAVO met een andere vervolgstudie zoals toegepaste biologie o.i.d.![]()
Maar jij bent via geschiedenisleraar naar de bouw naar de baan nu gegaan?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geschiedenis is een vak dat je inderdaad moet kunnen brengen. Zorgen voor de parallellen tussen toen en de belevingswereld van nu.
Dat vind ik moeilijk; geneeskunde lijkt me momenteel het meest interessant.quote:
Ow ja logisch natuurlijk! Eerst richten op de keuze voor na de vakantie!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ben nu vooral (nog) bezig met de VAVO, volgende week heb ik daar een gesprek.![]()
Als ik daar alsnog VWO ga doen, dan wil ik uiteindelijk -zoals het er nu uitziet- Geneeskunde studeren.![]()
Ben nu nog wat aan het twijfelen tussen de VAVO of een MBO opleiding (Analist).
Ik kan me helemaal geel leuke leerkrachten herinneren van die tijdquote:Op zondag 12 juni 2011 01:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wij hadden veel rare leraren. Maar veel werden ook raar doordat een vriendin en ik er vanalles bij verzonnen. Onze engels leraar (Meneer Smit, serieus) had schijnbaar een jurk onder zijn kleren aan
Zo ongeveerquote:Op zondag 12 juni 2011 01:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar jij bent via geschiedenisleraar naar de bouw naar de baan nu gegaan?
Jazeker, ze hebben beiden voor- en nadelen die voor mij (uiteindelijk) evenveel wegen. Binnenkort heb ik ook nog (een aantal) gesprekken met een soort van decaan, misschien kan dat de doorslag geven.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja logisch natuurlijk! Eerst richten op de keuze voor na de vakantie!
Maar wat een keuzes allemaal. Lastig lijkt me dat?
Wat verschillend allemaalquote:
Ahh.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal geel leuke leerkrachten herinneren van die tijd
Ja die van biologie, maar of dat nou zo gepast isHij is opgepakt oid wegens seksuele intimidatie van leerlingen
Natuurlijk mag dat!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag ik mij afvragen waarom ik op twitter de hele tijd berichten lees over kinderen die kanker hebben, en trending topic willen worden?
Spannend!quote:Op zondag 12 juni 2011 01:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jazeker, ze hebben beiden voor- en nadelen die voor mij (uiteindelijk) evenveel wegen. Binnenkort heb ik ook nog (een aantal) gesprekken met een soort van decaan, misschien kan dat de doorslag geven.
Niet echt iemand die je dan nog wilt herinnerenquote:
Ik weet het binnenkort definitief, ik moet namelijk (als het even kan) voor de zomervakantie beslissen. Ik denk dat het VAVO gaat worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Ben benieuwd waar je voor kiest!
Onze gymleraar heeft een berisping gekregen omdat hij zomaar de dameskleedkamer inliep. En onze geschiedenisleraar (die was net afgestudeerd) is geschorst geweest omdat hij heeft gezoende met een leerlinge op het eindfeest. Veel spannender was het niet hierquote:Op zondag 12 juni 2011 01:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal geel leuke leerkrachten herinneren van die tijd
Ja die van biologie, maar of dat nou zo gepast isHij is opgepakt oid wegens seksuele intimidatie van leerlingen
Hoezo jullie?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:25 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik dacht dat jullie ouder waren dan de studiekeuzeleeftijd.
Aandachtzoekers?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, ik vraag het me af, weet jij waarom dat gebeurd?
Inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:23 schreef Bartjebart het volgende:
N
[..]
Niet echt iemand die je dan nog wilt herinneren
Aandacht. Of misschien willen ze geld inzamelen voor een alternatieve behandeling in Amerika.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, ik vraag het me af, weet jij waarom dat gebeurd?
Ik moet mijn middelbare school weer gaan kiezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:25 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik dacht dat jullie ouder waren dan de studiekeuzeleeftijd.
Hmm.. aandachtshoeren zijn hetquote:Op zondag 12 juni 2011 01:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aandacht. Of misschien willen ze geld inzamelen voor een alternatieve behandeling in Amerika.![]()
[..]
Ik ging een kwartier geleden ook al.quote:
Mensen willen -denk ik- steun in een moeilijke tijd, inclusief virtuele steun via Twitter.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo.. om eerlijk te zijn ..
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 juni 2011 01:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik duik nu écht mijn bed in. Welterusten nachtbrakers.
quote:op basaal niveau vind ik geert wel leuk. Lekker makkelijk schreeuwen ... Maar zodra er iets moet gebeuren, mogen vvd en cda het opknappen, en dan is hij het er weer niet mee eens... dat vind ik te makkelijk....
quote:
2 paracetamols, en je voelt je weer redelijkquote:
Oh, das niet nodig..quote:Op zondag 12 juni 2011 11:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
2 paracetamols, en je voelt je weer redelijk
Hmm.. te heftige sex?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:47 schreef Vlarp het volgende:
Jammer dat het de volgende dag altijd zo'n pijn doet
Wel moedig van ze om Adele te coveren. Je moet van goede huize komen wil je haar stemgeluid kunnen evenaren.quote:
Oei, zij gebruikt de verkeerde lippenstift en hij gaat heel, heeelllll irritant met zijn handje mee op de toonhoogte. Als ik Gordon was geweest, drukte ik op de knop en gingen ze alleen al daarom niet door.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oei, zij gebruikt de verkeerde lippenstift en hij gaat heel, heeelllll irritant met zijn handje mee op de toonhoogte. Als ik Gordon was geweest, drukte ik op de knop en gingen ze alleen al daarom niet door.
Ja, en dat lukt e dus niet... van sommige liedjes moet je gewoon AFBLIJVENquote:Op zondag 12 juni 2011 12:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wel moedig van ze om Adele te coveren. Je moet van goede huize komen wil je haar stemgeluid kunnen evenaren.
eenschquote:Op zondag 12 juni 2011 12:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oei, zij gebruikt de verkeerde lippenstift en hij gaat heel, heeelllll irritant met zijn handje mee op de toonhoogte. Als ik Gordon was geweest, drukte ik op de knop en gingen ze alleen al daarom niet door.
Heb jij geen kater dan van die overload aan wijn?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:58 schreef PatriQue89 het volgende:
bijkomen
Gewoon verder gaan waar je gebleven was !
Hehe.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en dat lukt e dus niet... van sommige liedjes moet je gewoon AFBLIJVEN
ik word hier agressief van!
Haha, neequote:Op zondag 12 juni 2011 12:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heb jij geen kater dan van die overload aan wijn?
Ik had er vrijwel altijd last van als ik >3 pilsjes heb gedronken.quote:
Gewoon net als ik geen kater hebben.quote:
Adele is gewoon te goed, waardoor vrijwel alle covers per definitie slecht zijn.quote:
Ik ga een kussen op je hoofd duwenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Deze cover is wel best goed: http://bit.ly/lgF5Ad
ORS?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik had er vrijwel altijd last van als ik >3 pilsjes heb gedronken.
Nu neem ik altijd een liter zelfgemaakte ORS en een multivitamine met 909% ADH van vitamine B1.
Werkt vrijwel altijd.
Oral rehydration salt, een middel wat tegen uitdroging/diarree wordt gebruikt.quote:
Goed te doen ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Deze cover is wel best goed: http://bit.ly/lgF5Ad
JA SOWIESO.. dat haar ookquote:
Zo snel al?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik had er vrijwel altijd last van als ik >3 pilsjes heb gedronken.
Ah bedankt.. ik eet nog ff verderquote:Op zondag 12 juni 2011 13:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oral rehydration salt, een middel wat tegen uitdroging/diarree wordt gebruikt.
Oke, misschien wel iets meer dan drie units, maar bij vijf flesjes moet ik echt maatregelen gaan nemen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo snel al?. Ik word hooguit een beetje moe, maar dat is vooral als ik de dag erna niks doe, gewoon bezig blijven dus.
Onze eigen Justin Bieber.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA SOWIESO.. dat haar ook
Toen ik bij xfa was paar week terug, toen stond ie ook op het station.. toen zei ie tegen zo'n andere oudkandidaat: Ja, maar eigenlijk kan ik ook niet zingen..
zelfkennis
`quote:
Wat een irritante stem... Krijg een beetje Serge (Idols seizoen zoveel)-neigingen.quote:
Jaquote:Op zondag 12 juni 2011 13:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Very gaymaar sommige vragen zijn inderdaad zo lame
Al zijn video's opgenomen in zijn ontblote bovenlijf.quote:
Hehe. Goed gebruik van smileys ook!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:14 schreef Steve het volgende:
Ik zat gister steeds met Baby van Justin Bieber in mijn hoofd..
And I was like baby baby baby oooooooooooooh.[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ja maar hij bedoelt het goed...quote:
Daar twijfel ik ook niet aan.quote:
Goedemiddag!quote:
Het worden er ook steeds meer, en ze zijn van hoge kwaliteit en daar kan mijn laptop niet goed mee omgaan waardoor het ook nog eens hapertquote:
Wanneer neem jij zo'nm filmpje op?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Al zijn video's opgenomen in zijn ontblote bovenlijf.!
Dat mag alleen als je je boodschap in gebarentaal overbrengt.![]()
quote:
Inderdaad. Ze hebben het wel slim aangepakt. Eerst geen advertenties gebruiken totdat iedereen YT gebruikt om vervolgens ads in te voeren.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ach, ze moeten ergens geld vandaan halen. Anders geen YT meer
Als ik een leuke dove jongen tegenkom.quote:
Wat zeg je?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Als ik een leuke dove jongen tegenkom.
Niet iedereen heeft zo'n neurotisch in elkaar gesport lichaam. Hij heeft trouwens ook nog zijn tanden laten bleken, heb je dat wel gezien?quote:
Het gaat nu over dit filmpje, toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n neurotisch in elkaar gesport lichaam. Hij heeft trouwens ook nog zijn tanden laten bleken, heb je dat wel gezien?
Ik zie het al voor me.quote:
Vroeger waren er ook al ads op YT, maar dan niet voor filmpjes enz. Maar vroeger was YT ook niet rendabel. Vraag me af of dat inmiddels wel zo is.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
[..]
Inderdaad. Ze hebben het wel slim aangepakt. Eerst geen advertenties gebruiken totdat iedereen YT gebruikt om vervolgens ads in te voeren.![]()
[..]
Ik drink net zo hard mee hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Iedereen neemt het ene vaasje na het andere, of wijntjes, in zo'n gay-dancing ding zo, stampende beats, de ene rijdt tegen de ander aan, en dan kom jij zo van "DOE MIJ EEN EEEHHHH.... AA...", aan de bar.
Mijn rechteroor is momenteel doof.. geldt dat ook?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh, loop ik weer achter..?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het gaat nu over dit filmpje, toch?
Ik ga wel rare dingen doen, dat wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:37 schreef Waxxer het volgende:
Ja en dan word je altijd helemaal druk van alle suiker en alles.
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:14 schreef Steve het volgende:
Ik zat gister steeds met Baby van Justin Bieber in mijn hoofd..
And I was like baby baby baby oooooooooooooh.[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Gaan we samenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:39 schreef Aneurysma het volgende:
Ik moet douchen maar ik heb geen zin. Dillema's.
Never say neveeeeerrrr...quote:Op zondag 12 juni 2011 13:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Ik ook al
En ook gewoon alleen dat stukje
Jeutje.. wat word ie oud..!quote:
Dat heb jij als wekker-tune he??quote:
I knowwww.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
That wasn't the answer I wanted to hear
Huh? Ik volg je niet meerquote:Op zondag 12 juni 2011 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Never say neveeeeerrrr...
Met die andere stoere erbij, dat je zegt van toen ik zo oud was als jij deed ik andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |