TMM, nu ff Kung Fu weg denken, en ff back to realityquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms zie je zo maar je wensen maar grijp ze niet vast
ik gok alcoholvolquote:
Oh, waar ik normaal post is dit heel normaalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nounou, dat mag ook wel iets minder.
Heb je een spreukenkalender waarvan je nu opeens een lading blaadjes vanaf scheurt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms zie je zo maar je wensen maar grijp ze niet vast
Dacht dat jij vandaag ook zou gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat zijn teksten uit de door mijn geregisseerde voorstelling, Breezersletje, ik ga maandag pas naar Eindhoven culinair, ik had voorstellingen, morgen nog een matineetje.
Ang3l was vandaag met z'n hetero
Het was niet echt een complimentquote:
Mwoh... die ene gozer vond ik bloedjeirritant.. die met suzie Q een plaatje ging maken... ennem.. tsjah/// nee.. 't was t gewoon niet voor mequote:
Is het vandaag al de 11e? scheurscheruscheurscheurscheurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je een spreukenkalender waarvan je nu opeens een lading blaadjes vanaf scheurt?
nog een half uurtjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is het vandaag al de 11e? scheurscheruscheurscheurscheur
joepie...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nog een half uurtje![]()
En dan mag er weer een blaadje af
Kan iemand de Kung Fu dvd even uit zijn speler halen? aub...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is moeilijk soep koken in een vergiet
*Springt 10 keer hard op de dvd speler*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kan iemand de Kung Fu dvd even uit zijn speler halen? aub...
Negatieve aandacht geldt ook als aandacht. Negeren is de beste remedie...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
*Springt 10 keer hard op de dvd speler*
Jij hebt hier vast voor gestudeerdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Negatieve aandacht geldt ook als aandacht. Negeren is de beste remedie...
(oeh das wel heel pedagogisch verantwoord)
bij kinderen welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Negatieve aandacht geldt ook als aandacht. Negeren is de beste remedie...
(oeh das wel heel pedagogisch verantwoord)
Ik vond sommige wel goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hou al op, nou zeg jullie kunnen ook nergens tegen
Het waren goede opmerkingen, maar ze raakten kant noch wal in dit topic...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hou al op, nou zeg jullie kunnen ook nergens tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |