Staat er toch ook? Na Shawshank om 23.00 uurquote:Op zondag 19 juni 2011 17:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht dat de uitzending altijd op zondagavond herhaald werd?Of ben ik mis met een ander programma?
Oh, die had ik ff gemistquote:Op zondag 19 juni 2011 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Staat er toch ook? Na Shawshank om 23.00 uur
Mehquote:Op maandag 20 juni 2011 10:42 schreef Kremers het volgende:
Nou, met deze cijfers mag het wel duidelijk zijn dat er een vervolg gaat komenNog maar 1 uitzending dit seizoen helaas.
Haha die is goed.quote:
Die was echt briljant jaquote:
Let op zijn Syrie/Israel opmerking.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef alors het volgende:
Ik kijk het even terug.
Jan Slagter met zijn gelkapselHij hoopt dat Israel gaat ingrijpen wtf
!!!!
hij is nog gekker dan is dacht
Check anders teletekst van rtl 4 pagina 201, tvgids.nl en de eventuele programma gids van je digitale tv.quote:
Iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:29 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Check anders teletekst van rtl 4 pagina 201, tvgids.nl en de eventuele programma gids van je digitale tv.
Hier, heb je een ei, kneus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:29 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Check anders teletekst van rtl 4 pagina 201, tvgids.nl en de eventuele programma gids van je digitale tv.
Succes met je meisje trouiwens.quote:
Heb je het wel gecheckt? Het staat er gewoon hoor, ik dacht ook dat het gewoon zaterdag was, maar als er staat juni 24 om 23.05, ben ik dan een ei als ik denk dat het er vandaag op is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier, heb je een ei, kneus.
[ afbeelding ]
Enfin, ik zie het morgenavond dus wel..
Het is ook gewoon morgen te zien. Maar je bent een snel vogeltje hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb je het wel gecheckt? Het staat er gewoon hoor, ik dacht ook dat het gewoon zaterdag was, maar als er staat juni 24 om 23.05, ben ik dan een ei als ik denk dat het er vandaag op is?
De tering he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |