Ja dat doe ik idd goed gezien. :pquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mensen die niet drinken gaan wel op zondag langs opa en oma om een stukje taart te eten of naar de kringverjaardag van die vage kennis om gezellig met zijn schoonouders een stukje taart te eten.
Maar een avondje stappen lukt ze niet meer, want ze hebben het zo druk!!!!!
Ho, ho, ho, dat was in combinatie met paddo's. Van wiet alleen doet niemand zulke rare dingen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:09 schreef prupke het volgende:
terwijl de ander van een balkon afspringt om wat voor vage reden dan ook ....
Als je je van tevoren gelukkig begint te voelen omdat je gaat drinken, en tijdens en na het drinken heb je ook een gelukkig gevoel.. Dan kan je toch stellen dat alcohol diegene gelukkig maakt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:34 schreef W1ckeDxt het volgende:
Het is ook vaker het idee dat je er gelukkiger van gaat voelen.
Natuurlijk heeft alcohol ook effect maar van te voren heb je al dat 'gelukkig' gevoel.. omdat je het GAAT drinken
zeg ik toch ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ho, ho, ho, dat was in combinatie met paddo's. Van wiet alleen doet niemand zulke rare dingen.
[..]
Als je je van tevoren gelukkig begint te voelen omdat je gaat drinken, en tijdens en na het drinken heb je ook een gelukkig gevoel.. Dan kan je toch stellen dat alcohol diegene gelukkig maakt?.
Ja, ik gebruikte jouw posts om mensen die beweren van niet hun ongelijk te laten zien, zeg maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:00 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
zeg ik toch ook.
het idee maakt je van te voren gelukkig en als je drink is het de alcohol.
Ja man. Iedereen die niet drinkt is fucking burgerlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mensen die niet drinken gaan wel op zondag langs opa en oma om een stukje taart te eten of naar de kringverjaardag van die vage kennis om gezellig met zijn schoonouders een stukje taart te eten.
Maar een avondje stappen lukt ze niet meer, want ze hebben het zo druk!!!!!
Uitzondering bevestigt de regel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef defamai het volgende:
Ja man. Iedereen die niet drinkt is fucking burgerlijk.
Toch knap hoe bekrompen bepaalde mensen zijn. Ik drink geen druppel maar ik durf te wedden dat mijn zaterdagavonden een stuk spannender zijn dan die van jou.
Grote illegale raves in leegstaande loodsen of op verlaten gebieden, honderden mensen voor gigantische stapels speakers, feesten die doorgaan tot dinsdagavond, etc.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:24 schreef stFz het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigt de regel.
Maar vertel, wat doe jij op je zaterdagavonden?
Het gaat om de negativiteit van je post, dat het verschil klein is is wel gelijk de verandering van negatief naar positief.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef defamai het volgende:
[..]
Ja man, want je uitvlucht of een toevlucht zoeken in een middel is echt een groot verschil. En daarbij; meer gefocust voelen van alcohol? Vooral lekker verder blijven dromen.
Ik hoop dat je doorhebt dat je hier alleen maar uit een aan het zetten bent dat je zelf echt een enorm probleem aan het ontwikkelen bent. Niet het verder mij wat uitmaakt, je moet het zelf weten, het is alleen nogal pijnlijk om te moeten aanzien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat om de negativiteit van je post, dat het verschil klein is is wel gelijk de verandering van negatief naar positief.
... ik ben met alcohol op minder snel afgeleid, ik let meer op kleine dingen... dat doe ik als ik nuchter ben nooit, dus doe niet zo stoer met je ''vooral lekker verder blijven dromen''
er zijn wel meer mensen die van een balkon springen, die geen paddo's hebben genuttigd....quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ho, ho, ho, dat was in combinatie met paddo's. Van wiet alleen doet niemand zulke rare dingen.
[..]
Als je je van tevoren gelukkig begint te voelen omdat je gaat drinken, en tijdens en na het drinken heb je ook een gelukkig gevoel.. Dan kan je toch stellen dat alcohol diegene gelukkig maakt?.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:44 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat je hier alleen maar uit een aan het zetten bent dat je zelf echt een enorm probleem aan het ontwikkelen bent. Niet het verder mij wat uitmaakt, je moet het zelf weten, het is alleen nogal pijnlijk om te moeten aanzien.
Welk probleem? Ik weet niet wat ik aan het ontwikkelen ben? Vertel het mij!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:44 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat je hier alleen maar uit een aan het zetten bent dat je zelf echt een enorm probleem aan het ontwikkelen bent. Niet het verder mij wat uitmaakt, je moet het zelf weten, het is alleen nogal pijnlijk om te moeten aanzien.
Wat precies? Ik zie niks pijnlijks?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:44 schreef defamai het volgende:
[..]
Fijn stappen draagt bij aan een gelukkiger leven, maar ik weet het niet man, als ik een goede bui heb dan is het best chill als ik gewoon nuchter blijf als ik uit gaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:47 schreef Fes1-2 het volgende:
Een gelukkiger leven: nee
Tijdens een avond stappen: 100% ja.
Tuurlijk bestaat dat. Dat heer dopamine. De stof die je een geluksgevoel geeft. Als die stoffen aan elkaar gekoppeld zijn is het toch volstrekt logisch dat je gelukkiger wordt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef W1ckeDxt het volgende:
Okay.
De TT is trouwens 'Net zo gelukkig'.
Dat zou menen dat er een 'gelukkig schaal' zou zijn en dat er een bepaald level van gelukkig zijn is.
Dat is sowieso erg persoonlijk, je bedoeld waarschijnlijk 'net zo gelukkig met uitgaan' of anderen sociale gelegenheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |