http://www.rolf-music.com/quote:Rolf is 19 years and lives with his parents and brother in Nieuw Vennep, The Netherlands.
His roots lie in the Dominican Republic and he therefore speaks fluently Spanish. Rolf is also a sensitive guy and wants people - both young and old to become familiar with his music.
His nice and friendly smile is his trademark.
Rolfjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Laysa het volgende:
Schei een uit over die rolf....ik lees heel de tijd ROFL
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rolf-music.com/
Ik moet huilen
ROLF is de nieuwe ROFLquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Laysa het volgende:
Schei een uit over die rolf....ik lees heel de tijd ROFL
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Rolf komt uit Dominicaanse republiek? Maar waarom is ie dan blank? (OH MY GOD KAREN. YOU CAN'T JUST ASK PEOPLE WHY THEY'RE WHITE)
Who's your daddy?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Rolf komt uit Dominicaanse republiek? Maar waarom is ie dan blank? (OH MY GOD KAREN. YOU CAN'T JUST ASK PEOPLE WHY THEY'RE WHITE)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Benny op 11-06-2011 21:55:11 ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
C_AAAAATJEEEEEE:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hij staat in een spoilerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Lutte, je wordt vriendelijk verzocht zulke plaatjes in een spoiler te plaatsen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Lutte, je wordt vriendelijk verzocht zulke plaatjes in een spoiler te plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]Goed zo... je begrijpt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Wie is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Donkere broer van Bennyquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Is net Lisa Sips van GTST. Penny's Shadow
Lijkt me echt een kutdfilm.quote:
Grote knul!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:03 schreef Renesite het volgende:
Ik heb ze me toch mooi uitelkander gepuzzeld
WTF?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Restaurant had een ijsgrot. 25 soorten ijs!
Hmm// misschien moet ik dan toch maar een keer naar knoal...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Restaurant had een ijsgrot. 25 soorten ijs!
En bonbons, spekkies, (kleffequote:
okquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
C_a, ik pak mijn fietsje, heb een ander logeeradres gevonden voor vannacht.
Met dit tempo begin jij zo al met braken..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Patrique gaat pas om 12 uur nacht braken dnek ik
Ik eet gewoon alleen het nagerechtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
En bonbons, spekkies, (kleffe) langevingers!
Allemaal soorten vruchtenijs, witte chocoladeijs en gewone chocoladeijs, stroopwafel, smurfen. Und so weiterrrr!
Daarom nu even kanllenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met dit tempo begin jij zo al met braken..
Maar ze hadden ook speciaal stukken vlees. Uit de nek van een koei en zoquote:
Ik kreeg een deja vu bij deze postquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmz ik blijf denk ik
Niemand van mijn vriendjes speelt nu een leuk spel
Doe je mijn bandjes ook ff ?quote:
quote:
hou volquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef Lutte het volgende:
En ik zit alweer te knikkebollen.
Ik blijf op hoor.
Ben je ook gevallen voor dit geval?quote:
Ben je volgepropt?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
Ik haat mijn MSN en ga het _NU_ eraf halen
Wat een rust voor je medemensen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
Ik haat mijn MSN en ga het _NU_ eraf halen
Dat gevoel heb ik nu..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben je volgepropt?
Toen ik vorige week ging wokken voelde ik me daarna alsog ik een drieling in mn buik had, die er elk moment uit kon komen..!
Eerste keer wokken: trollybus naar huis. Hobbelhobbelhobbel *BAK*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben je volgepropt?
Toen ik vorige week ging wokken voelde ik me daarna alsog ik een drieling in mn buik had, die er elk moment uit kon komen..!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerste keer wokken: trollybus naar huis. Hobbelhobbelhobbel *BAK*
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bekender dan dat jij bent in ieder geval
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij zal het weten, Je zit hier immers al zooooooooooo lang
Okay, fuck dit topic. ONZ
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof er 3 rollen mentos in een fles cola werd gestopt en de dop er niet goed op zat
Straks wel, neuken met jetlagquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof er 3 rollen mentos in een fles cola werd gestopt en de dop er niet goed op zat
wow bennyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer, er zit drinken op het scherm.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
wow benny
kun je nagaan hoe je klaarkomt als je een bekende fokker bent he
Ik heb gezien op LAX wie er gewonnen heeft. En LAX is een kutvliegveld. Ik heb maar een VIP-lounge wifi gebruikt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
PHEEEENOOOOOOO![]()
Ik heb je gemist gister.
Mijn vrouw was niet mee. En die stewardes was niet echt. Uh, nee. Gewoon nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
off neuken in de lucht
miles high club man
Jup, als de dagcijfers gepost worden. Zo *BAM*.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
bij bekende fokkers ws een andere substantie
Zo'n witte vuurbal!!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, als de dagcijfers gepost worden. Zo *BAM*.
Ja, keikansloos!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, als de dagcijfers gepost worden. Zo *BAM*.
tong80 is bekend. Voor de rest, tong80 is FOK!quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef ValHallen het volgende:
Posten in 2 SC's tegelijkertijd valt me een partij tegen als je aangeschoten bent
maar ik ben even context kwijt, ik kom net uit een vliegtuig vanuit LA via Londen uitgerold. En nog een ritje Amsterdam richting Arnhem.quote:
Goeie kerel wel irlquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
tong80 is bekend. Voor de rest, tong80 is FOK!
yeah dat dus. de enige zo een beetje die mag zeggen "bekende fokker".quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Noooooooooiiittt aan degene wie het zou moeten zijn
Geen idee, ik kom nooit naar meets. Nou ja, ik heb wel een week met wat crew in LA gezeten. Beetje uitgebreide meet dusquote:
Iemand die denkt heel wat te zijn..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik herinner mij een meet in Utreg me stadjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom nooit naar meets. Nou ja, ik heb wel een week met wat crew in LA gezeten. Beetje uitgebreide meet dus
Ik ben niet bekend, maar reis graag voor FOK!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ben een bekende fokker, met ál mijn tv optredens
Dramaqueens genoeg op FOK!.quote:
privilegesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend, maar reis graag voor FOK!
Ik ook niet. Woon valkbij hem en kwam hem een keer tegen in de stadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom nooit naar meets. Nou ja, ik heb wel een week met wat crew in LA gezeten. Beetje uitgebreide meet dus
Wat ook wordt gevoed door andere fokkers door altijd op zijn bagger te reagerenquote:
Ik word ook via alle kanalen aangevallenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het lukt hier nog prima.. en dan ook nog msn, en dm
Miyamoto, Iwata, reggie, maker van zelda, maker van mario galaxy, de grote heren achter Final Fantasy, Ed Boon (mortal kombat bedenker), Jack Tretton, Ono (Street Fighter dude), Peter Molyneux (fable), Cliffy B (gears of war) en zoveel meer. Ik heb echt te veel bekende mensen gezien en de hand geschudquote:
sluit de kanalenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word ook via alle kanalen aangevallen
Het zegt mij allemaal nietsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Miyamoto, Iwata, reggie, maker van zelda, maker van mario galaxy, de grote heren achter Final Fantasy, Ed Boon (mortal kombat bedenker), Jack Tretton, Ono (Street Fighter dude), Peter Molyneux (fable), Cliffy B (gears of war) en zoveel meer. Ik heb echt te veel bekende mensen gezien en de hand geschud![]()
En Xibit was op de show, hij wilde Battlefield 3 gaan checken
ah kquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het gaat niet over tong lieffie.Tong is bij vlagen leuk.
welk doel?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
Vraag me serieus af wat hier het doel van is maar dat zal wel aan mij voorbij gaan
Miyamoto is de man achter Nintendo, hij heeft mario bedacht. En veel en veel meer. Die man is in het echt helemaal enthousiast over alles wat hij doet.quote:
Ah, hij vind zichzelf dus tofquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Miyamoto is de man achter Nintendo, hij heeft mario bedacht. En veel en veel meer. Die man is in het echt helemaal enthousiast over alles wat hij doet.
kwartje viel ff later idd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval niet om tong
Nee, hij maakt iedereen gewoon enthousiast door zijn doen en laten. Gepassioneerd is een beter woord.quote:
Met kwartjes kun je niet meer betalenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
kwartje viel ff later idd.
ik ben niet nuchter he, dus kwartjes mogen vandaag ff later vallen:)
Gepassioneerde mensen zijn sexy!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij maakt iedereen gewoon enthousiast door zijn doen en laten. Gepassioneerd is een beter woord.
Je bent hilarisch zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
kwartje viel ff later idd.
ik ben niet nuchter he, dus kwartjes mogen vandaag ff later vallen:)
ah kom op: bekende fokker?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
Vraag me serieus af wat hier het doel van is maar dat zal wel aan mij voorbij gaan
hehehequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Met kwartjes kun je niet meer betalen
He is!!!quote:
Joh, dat is mijn probleem niet hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ah kom op: bekende fokker?
en daar prat op gaan?
dan moet je hier ook tegen kunnen he
Ik heb liever dat mensen papiergeld in mn stringetje stoppen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe
nee idd.
maar zo een euro komt zo hard aan he
Mijn vrouw zag de boothbabes ook. Nu heb ik straks wat uit te leggenquote:
Dat is het ook. Lieffie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
lol
ik beschouw dat als een compliment he
Tenzij je een voorbeeld aan het Nederlands elftal hebt genomen is er niks aan de hand toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw zag de boothbabes ook. Nu heb ik straks wat uit te leggen
Bij de meeste wel ja en daar heb ik ook geen enkel probleem mee natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. en verder is t gewoon wat gegein he
hmmm, moet je wel eerst dansen in dat stringetje voor ik er geld in stop hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen papiergeld in mn stringetje stoppen!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tenzij je een voorbeeld aan het Nederlands elftal hebt genomen is er niks aan de hand toch?
Wat heeft het Nl-elftal gedaan dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tenzij je een voorbeeld aan het Nederlands elftal hebt genomen is er niks aan de hand toch?
voor jou doe ik ALLES!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, moet je wel eerst dansen in dat stringetje voor ik er geld in stop he
Welk?quote:
Ach, dat moet ie zelf weten. Ik heb alleen bij Activision en Microsoft wat veel gedronken. Je moet wat als je op het dak van London West in Hollywood staatquote:
Nee joh... gewoon lekker gewoonquote:
Schultenbrau?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh... gewoon lekker gewoon
* charmed_angel voelt zich nu heel ordi, vorige week 4 blikken halve liters bier op![]()
JEEEJJJ!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ooh volgende keer dat we meeten neem ik genoeg geld mee
I know, postte al ergens anders:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
groot gelijk
je begon al een beetje te meuren, maar wilde t niet zeggen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje gaar, maar geen slaapDus nu even doorhalen en dan maar slapen, dan is een mogelijke jetlag wel weg. Straks even douchen, dat wel. De vliegen vielen al neer voordat ze de autoruit raakten.
Er is niks te zienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef Lutte het volgende:
Benny ik zie nog niks.Of moet ik verder terug?
lolquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kanon, in mijn broek!
Maar ga dan niet een dag later verkondigen dat 'er niks gebeurd is én dat je een voorbeeldfunctie in Nederland hebt én dat een idioot foto's maakt en ze op internet zet'. Zég dan gewoon; we hadden een keigeilfeest man!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dat moet ie zelf weten. Ik heb alleen bij Activision en Microsoft wat veel gedronken. Je moet wat als je op het dak van London West in Hollywood staatDrie uur later weer op en gaan. 's avonds een man, 's ochtends een man.
Hihiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
lol
ik bedacht me een hoop grappige dingen te zeggen, maar wist niet meer wat toen ik begon te typen
Hmm? Wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ga dan niet een dag later verkondigen dat 'er niks gebeurd is én dat je een voorbeeldfunctie in Nederland hebt én dat een idioot foto's maakt en ze op internet zet'. Zég dan gewoon; we hadden een keigeilfeest man!
Wel ietsje later maken dan nu, ik probeer een jetlag te voorkomenquote:
Geen idee, ik quote je slechtsquote:
Ik werd knetter toen ik het lauw dronkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
duh, heb t ook koud staan he
btw simon nu op tv. mooie film
Ik volg geen voetbal, dus ik snapte het al niet. Planking, vodka en en andere cocktails op. Supertof, lekker gekletst met iedereen en alles van Nederlandse pers die ook kwam om te zuipen. Klaar.quote:
eh als ik uitga, zou je van mij soms ook dat soort foto's kunnen maken. en nee dan is er dus idd niets gebeurdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ga dan niet een dag later verkondigen dat 'er niks gebeurd is én dat je een voorbeeldfunctie in Nederland hebt én dat een idioot foto's maakt en ze op internet zet'. Zég dan gewoon; we hadden een keigeilfeest man!
Maar als je in diezelfde zin gaat brallen dat je een voorbeeldfunctie voor NL hebt, mja, dan klopt er toch iets niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
eh als ik uitga, zou je van mij soms ook dat soort foto's kunnen maken. en nee dan is er dus idd niets gebeurd
hmmm,quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel ietsje later maken dan nu, ik probeer een jetlag te voorkomen
Ja, dat is wel raar. gewoon melden dat je een tof feest hebt gehad en lekker los bent gegaan op de dansvloer/bar whatever. Het zijn net mensen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar als je in diezelfde zin gaat brallen dat je een voorbeeldfunctie voor NL hebt, mja, dan klopt er toch iets niet hoor.
hehehe, gaan we hem eens samen drinken. ik koud, jij lauwquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werd knetter toen ik het lauw dronk
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, gaan we hem eens samen drinken. ik koud, jij lauw
Het is zondag dan, boeienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm,
maar je zit nu met uur of 8 terug qua gevoel?
doorhalen is ws morgenmiddag indutten he
Hosselaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
eh als ik uitga, zou je van mij soms ook dat soort foto's kunnen maken. en nee dan is er dus idd niets gebeurd
Keiharde batsseks. morgen. Your place!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben even de weg kwijtWaar hebben jullie het over ?
maar die voorbeeldfunctie is ook onzin. vind ik standaard van iedereen die bekend is. die zijn niet bekend omdat ze een voorbeeld zijn, maar omdat ze goed zijn in dat ene kleine gebied van hen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar als je in diezelfde zin gaat brallen dat je een voorbeeldfunctie voor NL hebt, mja, dan klopt er toch iets niet hoor.
Alles wat ie zei was onzin. Hup, lekker feesten en geen lulkoek verkopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
maar die voorbeeldfunctie is ook onzin. vind ik standaard van iedereen die bekend is. die zijn niet bekend omdat ze een voorbeeld zijn, maar omdat ze goed zijn in dat ene kleine gebied van hen.
*weer terug naar c_a fietstquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Keiharde batsseks. morgen. Your place!
yeah maar je zit nu in nl toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zondag dan, boeien
het is nu 1400 in LA.
okquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Keiharde batsseks. morgen. Your place!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
*weer terug naar c_a fietst
Ben ik al in Parijs?
Ik ga nu naar Romequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
*weer terug naar c_a fietst
Ben ik al in Parijs?
Doe ik ook, dus gewoon de tijd naar bed gaan dat ik normaal ook doe. Doorhalen bedoel ik: ik heb niet geslapen sinds vrijdag 5:00 LA time.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar je zit nu in nl toch?
dan moet je juist aanpassen aan nl tijd imo
die tijd ligt achter me hequote:
Als je het goed doet mist ze einde ook!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
die tijd ligt achter me he
ik ben braaf nu. ik wacht nog op mijn date. ging ff iemand wegbrengen na de bbq, en is nog niet terug
naja mist ze t begin van simon maar
ah k. dan vat ik hemquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe ik ook, dus gewoon de tijd naar bed gaan dat ik normaal ook doe. Doorhalen bedoel ik: ik heb niet geslapen sinds vrijdag 5:00 LA time.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je het goed doet mist ze einde ook!
Nah, twee dagen is wat veel. Oh wacht,d at doe ik nuquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. dan vat ik hem
dacht dat je nu de nacht nog door zou halen
hoezo moet je de 4 uur halen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Effe wat eten anders haal il 4 uur niet
hoe lang ben je er eigenlijk geweest?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, twee dagen is wat veel. Oh wacht,d at doe ik nu
Weekje, voor de E3-beurs.quote:
Het loopt al de hele dag te kuttenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Gmail denkt grappig te doen.. Ik wil me mail lezen!! Nu!!
hehehe, gaan jullie ook planken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nachtbraken met iBenny en Patrique
Ik plank wel op je penis!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, gaan jullie ook planken?
gewoon alle 3 om 3 uur ofzo en dan een foto posten
lekkerquote:
Hoe ga ik een foto van mezelf maken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, gaan jullie ook planken?
gewoon alle 3 om 3 uur ofzo en dan een foto posten
timerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe ga ik een foto van mezelf maken?
zelfontspannerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe ga ik een foto van mezelf maken?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
zelfontspanner
of een filmpje. aanzetten, jij planken. en dan een still van dat filmpje
Ja, handig is anders. Nou ja, ik heb nu deze week denk ik bij elkaar 25 uur geslapen. Doorgaan, beurs rennen, alleen maar aanwezig voer bij uitgevers eten en uh, ja, doorgaan. Tijd voor moe zijn komt later!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker
als ik voor mijn werk zat, was t meestal een lang weekend. ben je gebroken bij aankomst en bij terugkeer
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
Kreeg net een uitnodiging om in de hornygroep op msn te komen.
geil... sluis mij ook binnenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
hehehe, wel paar vrije dagen van de week mag ik hopen hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, handig is anders. Nou ja, ik heb nu deze week denk ik bij elkaar 25 uur geslapen. Doorgaan, beurs rennen, alleen maar aanwezig voer bij uitgevers eten en uh, ja, doorgaan. Tijd voor moe zijn komt later!
De cam kan altijd aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ok beetje omslachtig, maar alles kan he
De laatste keer dat ik op TC zat was in het stenen tijdperk. Jammer wel, was altijd kei gezellig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De cam kan altijd aan
Zitten er nog fokkers op tinychat btw
zondag en maandag he.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, wel paar vrije dagen van de week mag ik hopen he
en dan zeg je niet eens ty gomi?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond het ook gezelligquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op TC zat was in het stenen tijdperk. Jammer wel, was altijd kei gezellig.
Wat doe je dan nog op FOK!?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, minuut of 5 terug ofzo al aangekomen
Als het pijn doet, gewoon hard gillen.quote:
Ik hou je hand vast!quote:
TY!quote:
Benny zit toch wel in een TC?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik een keer niet in pyama zit roep ik wel op tot TC.
Ah, komt wel goed!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ah das krap man
dacht ms nog een dag extra na die 2 standaard ofzo
we kijken simonquote:[img]http://i
.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog op FOK!?
Geen idee..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny zit toch wel in een TC?
ik zit er nu bezopen bij
Die is zo goed, ik kijk ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
we kijken simon
en daarna is de nacht nog lang. nog heel lang
Kan ik wat door geven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Bennnnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy??????????????????????
*kuch* ja nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |