quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef borisz het volgende:
Handbalbond moet boeten voor teruggeven EK
Tja, je brengt een sport inderdaad flink in diskrediet als je zo laat pas besluit om het toch maar terug te geven. Had het dan eerder gedaan, of helemaal niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was waarschijnlijk goedkoper geweest om het EK wel te houden
die 250000 kan ik misschien nog in komen, maar 300000 voor het in diskrediet brengen van de sport??
In de 300.000 zitten ook boetes voor het overtreden van diverse andere regelsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die 250000 kan ik misschien nog in komen, maar 300000 voor het in diskrediet brengen van de sport??
Nee naar verluidt kostten die aanpassingen 1,2 miljoenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat de totale kostenraming was, maar als 1,2 miljoen alleen de aanpassingen was dan hadden ze misschien al van te voren moeten weten dat een klein clubje als de nhv zich niet zo'n toernooi op de hals moest halen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee naar verluidt kostten die aanpassingen 1,2 miljoen
al ben ik het niet helemaal met de uitslag eens, vind ik het wel leuk dat er 2 handbaldames in de top 10 genoemd wordenquote:Top 10 meest sexy sporters van Nederland
Donderdagochtend werd de Top 10 van meest sexy sporters van Nederland bekend gemaakt bij Evers Staat Op. Handbalster Sanne van Olphen is door NUsport magazine gekozen tot meest sexy sporter van Nederland. Op twee bij de vrouwen staat hockeyster Ellen Hoog en op drie rugbyster Tessa Veldhuis. In de deskundige jury zaten o.a Dennis van der Geest, Maik de Boer en Fatima Moreira de Melo.
NUsport hoofdredacteur over de nr 1 Sanne van Olphen bij Edwin Evers: ‘Zoals Fatima Moreira de Melo zegt: ze ziet er gewoon geil uit.’
Voetballer Daniël de Ridder is gekozen tot meest sexy actieve mannelijke sporter van Nederland. Luister het gesprek hieronder terug.
1 Sanne van Olphen & Daniël de Ridder
2 Kitesurfer Youri Zoon & Ellen Hoog
3 Rugbyster Tessa Veldhuis
4 Hordeloper Gregory Sedoc & hockeyer Jeroen Hertzberger en voetbalster Anouk Hoogendijk.
5 Voetballer Gregory van der Wiel, schaatser Sven Kramer, volleybalster Manon Flier & meerkampster Nadine Broersen
6 -
7 Schaatster Annette Gerritsen
8 Tennisster Arantxa Rus & hockeyster Eva de Goede
9 Voetballer Robin van Persie en schaatser Mark Tuitert
10 Handbalster Estavana Polman
bron: http://www.538.nl/radio/n(...)orters-van-nederland
Nope is er niet, heb ook al gezocht. Ze staan wel heel dik voor trouwens, naar verwachting.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef gianni61 het volgende:
is er toevallig een livestream voor de wedstrijd nu?
de heren volgende week ga ik wel in het echt kijken, maar rotterdam na het werk haalde ik niet echt
quote:Van 6 tot 22 december 2013 nemen onze Oranjedames deel aan het WK in Servië.
Speeltijden Nederlands vrouwenteam voorronde WK, Belgrado (groep A):
07.12.2013 19.15 uur: DOM-NED
08.12.2013 16.00 uur: KOR-NED
10.12.2013 20.30 uur: FRA-NED
11.12.2013 18.15 uur: COD-NED
13.12.2013 20.45 uur: MNE-NED
quote:These are the groups for the preliminary round:
GROUP A (in Belgrade)
Montenegro
Netherlands
France
South Korea
DR Congo
Dominican Republic
GROUP B (in Ni¨)
Denmark
Brazil
Serbia
China
Japan
Algeria
GROUP C (in Zrenjanin)
Norway
Poland
Angola
Spain
Argentina
Paraguay
GROUP D (in Novi Sad)
Hungary
Germany
Romania
Czech Republic
Tunisia
Australia
28-22.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef TheArt het volgende:
Nu live op OP12, België 3, het WK-kwalificatieduel België-Nederland.
En ook http://www.eurohandball.com/article/18879quote:Vrijdagmiddag ontving het NHV de uitspraak van de Court of Appeal van de EHF inzake het bezwaarschift van het NHV met betrekking op de boete vanwege het terugtrekken uit de organisatie van het Europees Kampioenschap in 2012.
De Court of Appeal heeft een gedeelte van het bezwaarschrift gehonoreerd en dat heeft geleid tot een substantiële verlaging van het eerdere bedrag van totaal ¤ 550.000,- naar een bedrag van ruim ¤ 337.000,-. Het NHV kan tegen deze uitspraak in beroep bij de Court of Arbitrage en dient dit uiterlijk 17 april kenbaar te maken.
Het bondsbestuur heeft besloten tegen de uitspraak in beroep te gaan. Naar verwachting betekent dit dat de definitieve beslissing nog een jaar wordt uitgesteld. Mocht de uitspraak van de Court of Arbitrage niet leiden tot acceptatie heeft het NHV nog de mogelijkheid in beroep te gaan bij het CAS te Lausanne.
Best aardig om te kijken alleen jammer dat ze zo defensief spelen. Lijkt wel een handbalverdediging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |