quote:
quote:
Kolding was natuurlijk het makkelijkst geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:26 schreef mstx het volgende:
[..]![]()
Dat is met de auto nog wel te doen, beter dan Frederikshavn
quote:Nog maar twee dagen en het WK Handbal in Denemarken begint voor de Nederlandse vrouwen! De nationale ploeg opent zaterdag in Naestved tegen China. Daarna volgen de andere duels in Groep B met Angola, Zweden, Cuba en Polen. Ziggo Sport zendt de wedstrijden live uit.
Je kunt de verrichtingen van Oranje volgen op Ziggo Sport (ZS) en Ziggo Sport Totaal (ZST). Voor de duidelijkheid zie je hieronder wanneer welke wedstrijd waar live wordt uitgezonden. Alleen Zweden-Nederland op 8 december is niet te zien op Ziggo Sport Totaal en Ziggo Sport Totaal Go (ZST Go). Die avond is er Champions League en zijn wij contractueel verplicht op alle kanalen het voetbal te laten zien.
UITZENDSCHEMA DUELS ORANJE OP WK HANDBAL:
Datum Duel Aanvang ZS ZST ZST Go
05-12 Nederland - China 16.15 + + +
06-12 Angola - Nederland 18.30 + + +
08-12 Zweden - Nederland 20.45 + - - (CL-avond)
09-12 Cuba - Nederland 16.15 + + +
11-12 Nederland - Polen 18.30 + + +
Die zet ik vanavond eens op de FPquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:39 schreef mstx het volgende:
De Europacupwedstrijd tussen Dalfsen en Érd is hier vanaf 19:00 te volgen
jammer dan ben ik weg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:39 schreef mstx het volgende:
De Europacupwedstrijd tussen Dalfsen en Érd is hier vanaf 19:00 te volgen
Je hebt niks gemist, na 10 minuten liep Erd al uit. Toen was de wedstrijd al gespeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer dan ben ik weg.
hopelijk is die naderland nog terug te kijken.
zometeen wel maar eens Gyori Audi ETO KC - Buducnost kijken op ehftv.com
de uitslag beloofd inderdaad niet veel goeds.quote:Op zondag 10 januari 2016 08:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, na 10 minuten liep Erd al uit. Toen was de wedstrijd al gespeeld.
Neequote:
Nederland was voor deze wedstrijd dan wel (licht) favorietquote:Op zondag 17 januari 2016 15:05 schreef Max23 het volgende:
Van te voren werd Zwitserland zelfs hoger ingeschat dan Nederland, en dan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |