Was nog geen toestemming voor en denk dat die ook niet komt voor de livestream net als met Coldplay.quote:

Daar baal ik echt van hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.

quote:Op zondag 12 juni 2011 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
Daar baal ik echt van hoor
Iemand blij maken met een dooie muis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het concert van Coldplay op Pinkpop 2011 is alleen dit Pinksterweekend te zien op 3VOOR12TV. De band bracht gisteren vijf nieuwe nummers, waarvan we er hier twee mogen laten zien, naast alle oudere songs die ze speelden. Let op: we mogen het concert alleen tijdens dit Pinksterweekend via de website laten zien!

Jamie fap fap, met hoed zou ik hem ook wel nemen hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 18:07 schreef Cee het volgende:
Oeh, wat een mooie jongen.Jammer van die bolhoed.

Het houdt nooit op he?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:08 schreef alors het volgende:
[..]
Jamie fap fap, met hoed zou ik hem ook wel nemen hoor

De hele tijd? Dit is pas de eerste vandaag.quote:

uuuuuuuuuuuuuh ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh uuuuuh ooooooooooooohhhhhhquote:Op zondag 12 juni 2011 18:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Laura Janssen valt echt niet tegen zeg

Dit. Zit ze in de tent, want dan wordt ze niet uitgezonden toch? Zou mooi zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:24 schreef alors het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuh ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh uuuuuh ooooooooooooohhhhhh![]()
ze kan echt wel goed zingen en pianospelen maar er komt zulke suffe Sky muziek uit die strot

Ik zeg t ook omdat ik er normaal echt niks aan vindquote:Op zondag 12 juni 2011 18:24 schreef alors het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuuuuh ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh uuuuuh ooooooooooooohhhhhh![]()
ze kan echt wel goed zingen en pianospelen maar er komt zulke suffe Sky muziek uit die strot

ja wordt iig niet live uitgezondenquote:Op zondag 12 juni 2011 18:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit. Zit ze in de tent, want dan wordt ze niet uitgezonden toch? Zou mooi zijn.

quote:

Ik oooookquote:Op zondag 12 juni 2011 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]Mooi he. Hoorde je me fluiten?
Ik ben trouwens best heel nieuwsgierig naar dat Hanson optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |