En dat zonder inzoomen?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb cultura24 nu op m'n tv, ineens zag ik het.
in de tent is vanaf maandag pas op stream, de rest moet je hopen dat het op de site komt. Tv is volgens mij maar 1 nummer per artiest, misschien bij grote bands 2...quote:Op zondag 12 juni 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
in hoeverre krijgen we cage the eliphant te zien? Hele concert, of ook maar 1 nummer?
Ah, top!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef Spies het volgende:
Het hele optreden van Coldplay staat trouwens al op de 3voor12 site.
Dit vind ik echt niks, de Dansende Pizza is leuk, maar de restquote:Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef Cee het volgende:
Ik moet er even inkomen maar ik vind dit toch best tof. Lekker raggen rocken gooi die haren en die handen in de lucht en zo.
Video of Audio? Die audio is namelijk ouder want is geplaatst op vrijdag de 10de.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef Spies het volgende:
Het hele optreden van Coldplay staat trouwens al op de 3voor12 site.
Video, net deed ie het, nu hapert het. Volgens mij zijn ze er nog mee bezig. Een uur video staat er op.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef bartajax het volgende:
[..]
Video of Audio? Die audio is namelijk ouder want is geplaatst op vrijdag de 10de.
De video doet het niet bij mij
Video. Alleen ik heb een beetje het gevoel alsof ze het allemaal iets versneld hebben. het duurt ook maar 1 uur en 34 seconden. Het echte optreden was langer neem ik aan?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef bartajax het volgende:
[..]
Video of Audio? Die audio is namelijk ouder want is geplaatst op vrijdag de 10de.
De video doet het niet bij mij
En Kings Of Leon?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Om 20:00 wordt groot deel van Coldplay concert uitgezonden op cultura24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |