Ligt aan hun.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef Darklight het volgende:
De hoofdact is zeker niet live vanavond?
Alles gaat uitgezonden worden, behalve Deadmau5 & 30STMquote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef Darklight het volgende:
De hoofdact is zeker niet live vanavond?
Ja, 1 liedje per artiestquote:Op zondag 12 juni 2011 14:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alles gaat uitgezonden worden, behalve Deadmau5 & 30STM
Dit zijn uitstekende momenten om even wat te eten of naar de wc te gaan.quote:
Ja nu Cultura, maar goed je kan inprincipe alles terug behalve bovenstaande twee actsquote:Op zondag 12 juni 2011 14:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ja, 1 liedje per artiest
Cultura zend een geheel concert uit![]()
Hoop dat Elbow nog op de 3voor12 terugkomt. Gisteren gemist...
Ik heb vandaag gedroomd dat ik bij 30STM stond, samen met 4 anderen. De zanger werd ontzettend boos op het feit dat er maar 5 man aanwezig waren en begon ons te beledigen. Ik ging daarop een aanklacht indienen bij de politie.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alles gaat uitgezonden worden, behalve Deadmau5 & 30STM
Nou ja, Coldplay moet nog bepalen als het mag worden uitgezonden dus die kan ook in het lijstje komen. Veel andere bands doen exact hetzelfde. Het mag woerden opgenomen maar uitzenden bepalen ze later. Volbeat heeft trouwens ook bepaald niet opgenomen te worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja nu Cultura, maar goed je kan inprincipe alles terug behalve bovenstaande twee acts
Coldplay wordt uitgezonden.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nou ja, Coldplay moet nog bepalen als het mag worden uitgezonden dus die kan ook in het lijstje komen. Veel andere bands doen exact hetzelfde. Het mag woerden opgenomen maar uitzenden bepalen ze later. Volbeat heeft trouwens ook bepaald niet opgenomen te worden.
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, ben ik de enige die een ongelofelijk vals gezang hoort?
heb gewoon koppijn gekregen van dat gekrijsquote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
Neequote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik baal zo dat het niet te zien is, Hanson is gewoon tofquote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Mmmmmmmmmmbop doet het goed als ik het zo lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |