Nee hoor, we volgen niets hier.. maar thx anyway hoor..!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:37 schreef trollie67 het volgende:
ran..voor mij hoeft het niet...zo als ik zei,ik ben keulse,en heb abo op die site,dus kan er alltijd op,weet zelf het bb huis te vinden,in mijn oude woonplaats,maar vind het niet eerlijk voor de rest..en zo veel mense zijn hier toch niet die het volgen?is trouwens niets tegen ou,jij bent lief
uhhh...nee bedankt...ik leef liever irl....ik gavolgende week weer naar keulen vor 2 dagen en dan rijden wij er langs,moeder en oma wonen er 5 minuten van wegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
ach, misschien heb ik het verkeerd besgrepen en mag het gewoon wel
kun je niet es op de koffie daar? gewoon aanbellen
ik ben gewoon saaiiiiiiiiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:42 schreef trollie67 het volgende:
[..]
uhhh...nee bedankt...ik leef liever irl....ik gavolgende week weer naar keulen vor 2 dagen en dan rijden wij er langs,moeder en oma wonen er 5 minuten van weg
Kolere.. stukje arrogant zeg.. nou, snel wegwezen dan naar je Reallife....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:42 schreef trollie67 het volgende:
[..]
uhhh...nee bedankt...ik leef liever irl....ik gavolgende week weer naar keulen vor 2 dagen en dan rijden wij er langs,moeder en oma wonen er 5 minuten van weg
laat het je weten...ik kan ht helaas nooit op tijd doorgeven,wij werken allebei tot rond half 7,dus dan is het voor mij koken en dieren verzorgen,alleen als er pizza of makkelijk eten is geef ik de link door,anders zitten ij pas rond 22 uur op het net,dus ik kan zelf maar 2 keer in e week volgen ,maar met een gaatje ga ik het doorgeven,,,beloofdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor, we volgen niets hier.. maar thx anyway hoor..!Mocht je wat beters weten, ik hou me aanbevolen!!
jij bent niet saaaiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:43 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik ben gewoon saaiiiiiiii
wel zwaaien he
Ja, het is vandaag wel zwaar teleurstellend, maar ik heb mijn hoop nog op Jordan gevestigd .....quote:
nu ja naief? dat hoef je inmiddels niet meer te zijn in een BB ...gewoon lekker jezelf blijven en je scoord al...quote:Op zondag 12 juni 2011 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, ze is echt zichzelf daar, alleen een beetje naïef ......
We hebben haar ook wel door denk ik, maar voorlopig is ze de enige bewoner die op ditquote:Op zondag 12 juni 2011 02:08 schreef snetje het volgende:
[..]
ik irriteer me nu echt aan Jordan!! dat zit een beetje te fietsen ...wappert met der handen alsof ze der eigen dood zweet en dat allemaal met de leukste pose's en kreun geluidjes ...Damn!! David had haar al door en wij nog niet ???
Hoi, goedenacht, ja het is wel triest .. maar gelukkig is daar Jordanquote:Op zondag 12 juni 2011 02:12 schreef chufi het volgende:
Tis zaterdagavond met een lang weekend voor de boeg... Is er geen drank en geen muziek ?
Zelfs bij SST was er fun op zaterdag
Zag alleen dit vandaag, dat moet beter kunnen .....quote:Op zondag 12 juni 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
sparp!! zet je video maar alvast aan ... der komt zo weer een douche scene ...
top samengevat en ik ingridquote:Op zondag 12 juni 2011 01:57 schreef snetje het volgende:
en nu weer fietsen... nen verwend nest is het !!
even terugkomende op het dingetje Ingrid en Jordan... Ingrid had er even moeite mee met dat Jordan na 2 dagen alweer begon te piepen met ik verveel me....en ik heb zin in shoppen!!...
Ingrid heeft schijnbaar Jordan er op gewezen dat ze 3 dagen het huis uit is geweest en heeft geshopt terwijl Ingrid daar al bijna 7 weken zit en niet de kans heeft gehad...op zich geen probleem voor Ingrid ... maar ga niet lopen te zeiken dat je wilt gaan shoppen omdat je je eigen verveeld ...terwijl je het 3 dagen gelee nog hebt gedaan...
ik ga Ingrid steeds leuker vinden..
quote:"valencia ist sauer aufgestanden und ging ins sprechzimmer...dann geht sie ins wohnzimmer und flüstert unverständliches..einziger wortfetzen den ich verstehen konnte: "er weiss doch ganz genau dass es nur noch 2 nächte zum kuscheln gibt..es ist schon alles kaputt..es ist schon alles kaputt..es müssen alle mich in ruhe lassen..""
ik blijf er niet voor op eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 juni 2011 02:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En toch snapt Jordan het concept als enige bewoner, zorg dat je 's nachts op de stream bent ......![]()
[ afbeelding ]
Ze vreet Cosimo zijn cornflakes op .......
[ afbeelding ]
En nu een beetje fietsen om twee uur.
[ afbeelding ]
ja die!! goeie capquote:Op zondag 12 juni 2011 02:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zag alleen dit vandaag, dat moet beter kunnen .....![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, ze gaan sporten geloof ik. Het zonnetje in dan maar. Laterzzzz.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:30 schreef Ransjih het volgende:
heb stream overdag wel regelmatig aan maar dr is weinig vermeldenswaardig dan
ach met een lekkerbekkie op mn bord is t goed te volgen hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 10:39 schreef snetje het volgende:
eerst een rondje lopen... ik zie iedereen behalve Jordan ... die zal nog wel moe zijn van het kwartiertje fietsen van gisteren
als je het over de duivel hebt dan....... ik zie hem alweer lopenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mis die twee homofielen al een tijdje.. die zijn ook even shoppen achter?
Die zijn min of meer tot elkaar veroordeeld. Allebei uitgekotst door de groep.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:52 schreef snetje het volgende:
Rayo en Jasmin zie je ook alleen nog maar met zijn tweetjes...
[ link | afbeelding ]
Die zet de hakken weer in het zand...quote:Op zondag 12 juni 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
Echt, wat een poepie is die meid zeg, de lol en plezier spatten er vanaf.![]()
![]()
Val doet weer niet mee, het dramageval?
Ik heb geen geluid spapaars.quote:
Ik lig echt in een deuk om Steve.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef Ransjih het volgende:
komt steve uit tirol soms?
hij kan alleen maar op zn lederhosens dansen
ingrid weet dat ze niet kan zingen en doet alleen haar best er iets leuks van te makenquote:Op zondag 12 juni 2011 18:33 schreef akveor het volgende:
Fakking hell dit was echt slecht.... probeert Valencia het slechter te doen dan Ingrid ofzo...
Dansen en zingen valt niet mee hoor, zeker niet in dat zand.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:38 schreef Ransjih het volgende:
is sportieve daggy niet erg snel buiten adem? dacht dat zij wel conditie had
Iets niet goed gegaan met converteren,(formaat ook niet goed) maar het gaat om het beeld in dit korte filmpje, daarom heb ik het zo gelaten.quote:
Ik niet, ben helemaal klaar met dit figuur. Langweilig is het toch wel, daar maakt dat half uurtje beledigingen van Val ook niks meer uit.quote:
Ben al even aan het googlen, is zij het ? Lorielle London ?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:30 schreef beequeen het volgende:
Oh, nog even. Ik lees op de chat dat Lorelei Londen morgen in het huis komt,
de grote concurrente van Val. Wrs op bezoek, maar dat is genoeg om Val uit het huis te jagen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:30 schreef beequeen het volgende:
Oh, nog even. Ik lees op de chat dat Lorelei Londen morgen in het huis komt, de grote concurrente van Val. Wrs op bezoek, maar dat is genoeg om Val uit het huis te jagen.
Bah die vind ik ook helemaal niets... ook zo nep een gemaakt en ook slecht in elkaar gezet. Vorig jaar al genoeg gezien. Gemaakt en nep.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben al even aan het googlen, is zij het ? Lorielle London ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie de fuck is datquote:Op maandag 13 juni 2011 01:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb vanavond niet veel gekeken maar heb zo te lezen niet veel gemist...![]()
Ik heb vanavond flink zitten Photoshoppen in Onzin... Lachen dat topic!!!![]()
(PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar #2
Edit: Iedereen slaapt en er gebeurt dus helemaal niets...
zit ook al ff te kijken maar waarom dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef DINGSKE het volgende:
Ongelooflijk maar Jasmin is top .
ze stijgt in mijn achting ,
Lijkt me sterk, die heb je toch gewoon in je bezit? Ik denk eerder dat het iets van tranquilizers zijn om het rustig te houden of coca ofzo.quote:
Ik hoop dat het vanavond al oprot. En die neusspray van Flo vertrouw ik ook voor geen meter. De hele dag sprayen en maar aan zijn neus wrijven. Let maar eens op.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:46 schreef Ransjih het volgende:
als ze hormonen slikt mag je die niet zomaar stoppen dus die moet ze dan toch sowieso nemen?heb geen idee, denk dat ze eruit gaat morgen
Nu ga je wel erg ver.quote:
Omdat ie gestoord is. Rare gast, die Timmy, de man van Fabi. Het zal je man maar zijn.quote:
Top, thanks!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hier wordt het allemaal goed bijgehouden... Lange duur grafieken op pagina 1 en dagelijkse gegevens etc op de volgende pagina's...
http://www.ioff.de/showthread.php?t=399275
Het lijken de kijkcijfers van SST wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:15 schreef Gert het volgende:
Enorme fluctuatie zeg, in kijkersaantallen.. maar voor een land met zoveel inwoners zijn de cijfers niet om over naar huis te schrijven.
wisselende contactenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:06 schreef beequeen het volgende:
Ik ben er ook, maar ik ga even rebooten. Druk verkeer hier.
Ja, die had ik eerst ook, maar die stopte na een paar minuten en vroeg om een betaling ...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:06 schreef Ransjih het volgende:
en nog 1 speciaal voor trollie
http://de.justin.tv/cola102#/w/1331368592
Als hij in de rol van date komt dan maakt het feit dat hij eruit is gestemd zeker niet meer uit...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
Dat zou echt te gek zijn Osvaldo. Maar niks is wat het lijkt.
Leuk ook voor de bellers die David eruit gestemd hebben. Alles für die Quoten.
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef DINGSKE het volgende:
is het normaal dat het nu allemaal reclame is op de live
Echt, wat een ongeloofwaardige BB. Maar goed, dat zijn we inmiddels gewend.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
Als hij in de rol van date komt dan maakt het feit dat hij eruit is gestemd zeker niet meer uit...
Volgens mij past dat ding al niet meer, moet een maatje groter zijn anders scheurt ze er nog uit...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag geen badpak voor Jordan ? .....![]()
[ afbeelding ]
Het heeft al aangegeven dat het niet tegen kritiek kan. Maar het verlaat nooit vrijwillig het BB huis. Wat ik je brom.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als haar liedje vanavond niet goed gaat... Kan zij ertegen als ze kritiek krijgt en er om haar gelachen wordt... Misschien loopt zij dan meteen het huis uit...
dank je wel lieve meid,maar zat op gewone rtl,neem alvin en de chipmunks op voor mijn nichtjesquote:Op maandag 13 juni 2011 19:06 schreef Ransjih het volgende:
en nog 1 speciaal voor trollie
http://de.justin.tv/cola102#/w/1331368592
Nee, ik ook niet helaas .... linkje vast voor de liveshow: http://de.justin.tv/betzemadel_001?#/w/1331731088quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef beequeen het volgende:
De stem heeft veel gezegd, alleen begreep ik er niks van. Iemand?
im westerwald hebben ze lekkr eten..behalve bij har...anders was ze niet terug gekomen..alhoewel...om middernacht ff een turkse pizza eten is nie tmisquote:Op maandag 13 juni 2011 19:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Volgens mij past dat ding al niet meer, moet een maatje groter zijn anders scheurt ze er nog uit...
Instructies voor de optredens, zelfde volgorde als bij de repetities. ze hebben weinig tijd, moeten zich van tevoren al omkleden en dan direct kunnen beginnen...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef beequeen het volgende:
De stem heeft veel gezegd, alleen begreep ik er niks van. Iemand?
Hoi DjinN, ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef DjinN het volgende:
*w8 op de live uitzending*
Halloooooo allemaal!![]()
In godsnaam...veeg die dikke laag makeup erafquote:Op maandag 13 juni 2011 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die zal vanavond haar kunstje wel weer doen, daarna zie je haar de hele week niet meer ....![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel, het is voor mij een soort van Chinees, die electronische stem.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Instructies voor de optredens, zelfde volgorde als bij de repetities. ze hebben weinig tijd, moeten zich van tevoren al omkleden en dan direct kunnen beginnen...
whahaha,,,ik ook...voor al verleden mandad de live...valencia..jij ziet er zo mooi uit...de antwoord...dank je..ik hoop jij ook,al moet ik het in me eentje doen en niet met ee hele casting van de make up....vnd dit mens heerlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
In godsnaam...veeg die dikke laag makeup erafHet ziet er niet uit
Voor de rest:
Valencia!Dat mens is zo absurd en zo overdreven, ik vind het geniaal
![]()
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
whahaha,,,ik ook...voor al verleden mandad de live...valencia..jij ziet er zo mooi uit...de antwoord...dank je..ik hoop jij ook,al moet ik het in me eentje doen en niet met ee hele casting van de make up....vnd dit mens heerlijk
Een pruilmond/pruillipquote:
Ik heb een duitse moeder... Ben wel wat gewend... Maar meestal versta ik er ook niets van, vandaag was hij echter duidelijker dan normaal...quote:
Ook.quote:
Ik verheug me er ook opquote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef beequeen het volgende:
Ik verheug me echt op Trilllllllaaa. Man wat gaat Cosi af, hoop ik.
Ja, en dan een vechtpartij met die Lorelei omdat die haar durfde te bekritiseren...quote:
Ik heb Joe Tubes gezien, echt lachen. En nu maakt hij zich zorgen over zijn carriëre als hij nu afgaat.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef DjinN het volgende:
Ik verheug me er ook opHelemaal als ik er aan denk dat ie bij *als ik het goed heb* 5 seizoenen van Deutschland Sucht Den Superstar al afgegaan is
Dat is nog het uiterst geniale eraanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Joe Tubes gezien, echt lachen. En nu maakt hij zich zorgen over zijn carriëre als hij nu afgaat.
Helaas is Jordan niet meer verknallt in Davidquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Ransjih het volgende:
goffer de goffer
zat ik weer een HH van een uitzending te kijken, denk ineens : waar is die presentatrice
Hier.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef akveor het volgende:
Naaf... wat een drukte hierzo...
Waar zitten we?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Ransjih het volgende:
http://de.justin.tv/betzemadel_001?#/w/1331731088
Thanks Rans en BQquote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier.
http://de.justin.tv/betzemadel_001#/w/1331966960
Brian ?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef beequeen het volgende:
Ik heb helemaal niks met mannen met het uiterlijk van David en bv Brian. Engnekken zijn het.
Als ie terug zou komen als etalagepop zou het ook prima zijn..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Pew, dat liep goed af... Was echt bang dat David terug zou komen...
DGK Brian.quote:
Ah die, gatver die vind ik echt helemaal niksquote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
DGK Brian.![]()
Ik cap niet, geen zin in. Zijn er vrijwilligers?
Dat maakt niks uit, ze heeft er zin in. Sie ist süss.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef DjinN het volgende:
Bwaaaaaaaaaaaahahahha volgens mij weet ze niet wat toonhoogten zijn ofzo
Ze doet wel haar bestquote:
Finde ich auch!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat maakt nik uit, ze heeft er zin in. Sie ist süss.
Als dat zo is is het een lul.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
Is dat laatste jurylid een Nederlander???
ja irritant hequote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef DjinN het volgende:
Pff hoor je Lisa er weer tussendoorJa we weten dat je aan DSDS hebt meegedaan, ja we weten ook dat je kan zingen
Juhquote:
Lol, een freudiaanse verspreking.quote:
Dat kun je wel zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Cosimo wordt al even te kakken gezet door die presentatrice .....
Daar hoeft de presentatrice niet veel moeite voor te doen...hij zet zichzelf al goed te kakkenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die Cosimo wordt al even te kakken gezet door die presentatrice .....
Oh, dat heb ik even gemist. Kun je daar nu ook al voor stemmen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
Daar klopt ook niets van, dat men nu al kan stemmen of de weekopdracht wel of niet geslaagd is...Er komen er nog 4...
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef akveor het volgende:
Kunnen ze alleen maar stemmen of de weekopdracht wel of niet geslaagd is?
Ja, of de bewoners het goed hebben gedaan of niet. Zoniet weer een "Dosenwoche"...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef akveor het volgende:
Kunnen ze alleen maar stemmen of de weekopdracht wel of niet geslaagd is?
En dat is ook een farce. Kijk naar de aardappelweek.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ja, of de bewoners het goed hebben gedaan of niet. Zoniet weer een "Dosenwoche"...
Het gemene is dat er geen etiketten op de blikken zitten.. Je weet maar nooit wat je openmaakt...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat is ook een farce. Kijk naar de aardappelweek.
Skattie, je maakt toch een grapje hè?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het gemene is dat er geen etiketten op de blikken zitten.. Je weet maar nooit wat je openmaakt...
Wist je dat niet? Nee hoor elk blik is ein Überraschungquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, je maakt toch een grapje hè?
Ja, even hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef akveor het volgende:
Wist je dat niet? Nee hoor elk blik is ein Überraschung
Kan het ook niet. Denkt het alleen maar, net als Lisa.quote:
En toch klonk het niet slecht. Niet slechter dan dat van Daggy bijv.quote:
Zeggen dat Lisa niet kan zingen klopt niet helemaal denk je niet ?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan het ook niet. Denkt het alleen maar, net als Lisa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |