Nee hoor, we volgen niets hier.. maar thx anyway hoor..!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:37 schreef trollie67 het volgende:
ran..voor mij hoeft het niet...zo als ik zei,ik ben keulse,en heb abo op die site,dus kan er alltijd op,weet zelf het bb huis te vinden,in mijn oude woonplaats,maar vind het niet eerlijk voor de rest..en zo veel mense zijn hier toch niet die het volgen?is trouwens niets tegen ou,jij bent lief
uhhh...nee bedankt...ik leef liever irl....ik gavolgende week weer naar keulen vor 2 dagen en dan rijden wij er langs,moeder en oma wonen er 5 minuten van wegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef Ransjih het volgende:
ach, misschien heb ik het verkeerd besgrepen en mag het gewoon wel
kun je niet es op de koffie daar? gewoon aanbellen
ik ben gewoon saaiiiiiiiiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:42 schreef trollie67 het volgende:
[..]
uhhh...nee bedankt...ik leef liever irl....ik gavolgende week weer naar keulen vor 2 dagen en dan rijden wij er langs,moeder en oma wonen er 5 minuten van weg
Kolere.. stukje arrogant zeg.. nou, snel wegwezen dan naar je Reallife....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:42 schreef trollie67 het volgende:
[..]
uhhh...nee bedankt...ik leef liever irl....ik gavolgende week weer naar keulen vor 2 dagen en dan rijden wij er langs,moeder en oma wonen er 5 minuten van weg
laat het je weten...ik kan ht helaas nooit op tijd doorgeven,wij werken allebei tot rond half 7,dus dan is het voor mij koken en dieren verzorgen,alleen als er pizza of makkelijk eten is geef ik de link door,anders zitten ij pas rond 22 uur op het net,dus ik kan zelf maar 2 keer in e week volgen ,maar met een gaatje ga ik het doorgeven,,,beloofdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor, we volgen niets hier.. maar thx anyway hoor..!Mocht je wat beters weten, ik hou me aanbevolen!!
jij bent niet saaaiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:43 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik ben gewoon saaiiiiiiii
wel zwaaien he
Ja, het is vandaag wel zwaar teleurstellend, maar ik heb mijn hoop nog op Jordan gevestigd .....quote:
nu ja naief? dat hoef je inmiddels niet meer te zijn in een BB ...gewoon lekker jezelf blijven en je scoord al...quote:Op zondag 12 juni 2011 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, ze is echt zichzelf daar, alleen een beetje naïef ......
We hebben haar ook wel door denk ik, maar voorlopig is ze de enige bewoner die op ditquote:Op zondag 12 juni 2011 02:08 schreef snetje het volgende:
[..]
ik irriteer me nu echt aan Jordan!! dat zit een beetje te fietsen ...wappert met der handen alsof ze der eigen dood zweet en dat allemaal met de leukste pose's en kreun geluidjes ...Damn!! David had haar al door en wij nog niet ???
Hoi, goedenacht, ja het is wel triest .. maar gelukkig is daar Jordanquote:Op zondag 12 juni 2011 02:12 schreef chufi het volgende:
Tis zaterdagavond met een lang weekend voor de boeg... Is er geen drank en geen muziek ?
Zelfs bij SST was er fun op zaterdag
Zag alleen dit vandaag, dat moet beter kunnen .....quote:Op zondag 12 juni 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
sparp!! zet je video maar alvast aan ... der komt zo weer een douche scene ...
top samengevat en ik ingridquote:Op zondag 12 juni 2011 01:57 schreef snetje het volgende:
en nu weer fietsen... nen verwend nest is het !!
even terugkomende op het dingetje Ingrid en Jordan... Ingrid had er even moeite mee met dat Jordan na 2 dagen alweer begon te piepen met ik verveel me....en ik heb zin in shoppen!!...
Ingrid heeft schijnbaar Jordan er op gewezen dat ze 3 dagen het huis uit is geweest en heeft geshopt terwijl Ingrid daar al bijna 7 weken zit en niet de kans heeft gehad...op zich geen probleem voor Ingrid ... maar ga niet lopen te zeiken dat je wilt gaan shoppen omdat je je eigen verveeld ...terwijl je het 3 dagen gelee nog hebt gedaan...
ik ga Ingrid steeds leuker vinden..
quote:"valencia ist sauer aufgestanden und ging ins sprechzimmer...dann geht sie ins wohnzimmer und flüstert unverständliches..einziger wortfetzen den ich verstehen konnte: "er weiss doch ganz genau dass es nur noch 2 nächte zum kuscheln gibt..es ist schon alles kaputt..es ist schon alles kaputt..es müssen alle mich in ruhe lassen..""
ik blijf er niet voor op eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 juni 2011 02:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En toch snapt Jordan het concept als enige bewoner, zorg dat je 's nachts op de stream bent ......![]()
[ afbeelding ]
Ze vreet Cosimo zijn cornflakes op .......
[ afbeelding ]
En nu een beetje fietsen om twee uur.
[ afbeelding ]
ja die!! goeie capquote:Op zondag 12 juni 2011 02:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zag alleen dit vandaag, dat moet beter kunnen .....![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, ze gaan sporten geloof ik. Het zonnetje in dan maar. Laterzzzz.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:30 schreef Ransjih het volgende:
heb stream overdag wel regelmatig aan maar dr is weinig vermeldenswaardig dan
ach met een lekkerbekkie op mn bord is t goed te volgen hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 10:39 schreef snetje het volgende:
eerst een rondje lopen... ik zie iedereen behalve Jordan ... die zal nog wel moe zijn van het kwartiertje fietsen van gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |