abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98223928
Hahaha As, dat is grappig :D Dat kaartje al helemaal nat gesabbeld O+

Ik kan niet meepraten over kruipen :P Wel over tijgeren sinds zondag!
pi_98224040
Ik merk dat het hier wel anders is met de verdeling van de zorg dan indertijd bij Ivan. Ik geef Lena nog borstvoeding waardoor ik haar dan ook maar verschoon en zo. En doordat we Ivan al hebben werkt het ook efficiënter om de één verantwoordelijk te maken voor Kind A en de ander voor Kind B.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98224124
Sola, wat goed zeg, tijgeren! *O*

f_r, lastig zijn die dagen, hè? Je moet je kind echt nog leren kennen. Heeft ze nou honger? Is ze te moe om te slapen? Niet moe genoeg? Heeft ze last van krampen? Het kost tijd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98224170
Hopelijk gaat ze zo lekker slapen FR. Misschien is ze de dag aan het verwerken.

Ik vind het ook lastig hoor Sonnetje wat we moeten komen voor zijn verjaardag. Steeds als ik wat leuks bedenken, denk ik later dat het toch niets is.
Wij kennen ook niet veel mensen. Ik ben ook iemand die de verjaardag viert op de dag zelf, dus daardoor zullen er ook wel mensen afvallen. Ach de belangrijkste mensen komen toch wel.
Wel heb ik een idee voor het taartje. Dus in ieder geval iets. Maar ik heb gelukkig nog twee maanden!

Nathan die kan zwaaien, leuk is dat he Pessie?!

En over tijgeren praten is ook heel intressant hoor Sola.
pi_98224235
As! :D

Lena's haargroei komt me bekend voor :D het begint hier nu eindelijk wat dikker te worden, maar Leia's haargrens zit nog erg naar achteren.. bijzonder effect geeft dat!

Son, doe eens niet... mijn hemel, over 3 weken al vieren? Ik moet ook nog maar eens gaan bedenken wanneer we pokito's verjaardag gaan vieren (weer een nieuwe nick :P ze begint heeeeel duidelijk een eigen mening te vormen :D O-) klein driftkikkertje af en toe :P)

En kruipen praat ik ook nog lang niet over mee :P nog steeds gebeurd er weinig meer dan zitten (als we haar neerzetten) sporadisch achteruit tijgeren, maar vaker gewoon 1 keer heen en weer rollen. En that's it, bij bijna 11 maanden :P

Wel dondert ze af en toe om. grappig gezicht wel :P
pi_98224268
Ow ik weet trouwens sinds een dag of twee exact hoe de slaapsignalen van Sarah eruit zien :) das echt fijn en als ik haar dan prikkelarm weg leg slaapt ze ook gewoon ongeveer een uur *O*
En ze ging gister zomaar een halve meter achteruit tijgeren zeg maar toen ze op haar buik lag, ze verplaatste zichzelf echt een belachelijk eind vond ik voor een baby van net 3 maanden :X
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98224292
Pessie, wij vieren t de 10e, een dag voor zn verjaardag. We vieren t ook samen met de verjaardag van R, die is volgende week dinsdag jarig. Maar Floris zn verjaardag staat voorop :)
'VInd t wel apart hoor, de verjaardag van mn kind, MIJN kind. Echt hallo, sinds wanneer ben ik zo volwassen dat ik een KIND heb :o
Floris had ook last van zn boventanden trouwens, veel meer dan van zn ondertanden. Maar de tand naast zn voortanden daar merk je dus helemaal niks van. Apart dat dat zo verschilt per tand :D

Oh en dat wilde ik ook nog zeggen: Nienna, welkom met Marinde! Leuk om van je te lezen. En wat een ukkie is je meisje zeg! O+
pi_98224366
Oh ja tanden :') dacht dat ze allemaal in 1 keer zouden gaan komen, maar ook nog helemaal niks :P
pi_98224585
Nog steeds niet Orea? En dan ook nog niet verplaatsten. Maar dat compenseert ze dan wel weer met haar uiterlijk. Je hebt echt een lekker ding, met een heerlijke eigen mening!!!

Fijn dat je dat nu door hebt, dat scheelt inderdaad een hoop MamaP.

Raar is dat he Sonnetje. Ik heb ook nog wel eens als ik wat over mezelf moet vertellen. Ik ben gewoon moeder. Vind het soms nog steeds onwerkelijk.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:00:09 #260
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98224586
2 tanden!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98224617
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Ticootje het volgende:
2 tanden!!
*O* *O* *O*
pi_98224633
:D Ooooooooit zal ze ze toch wel krijgen :D

Oh en een tijgerende Amy *O*

En wilde ook nog zeggen, laatst Claudia over slapen en hoeveel enzo. Mijn kind heeft vandaag eerst van gisteren half 9 denk ik (ik was weg :P) tot vanochtend kwart voor 8 geslapen. Toen van half 11 tot half 1 en toen van half 4 tot 6. En om 8 uur lag ie weer.
Hij slaapt veeeeeeeeeel dus ;)
pi_98224643
Son ik heb al hele lijsten met wat ik haar wil geven voor haar eerste verjaardag :D ik noem een zandbak (zo'n blauwe schelp), een tafeltje en stoeltje, een fauteuiltje, een blokkenkar, boekjes en puzzels enz.

Amy krijgt dus 4 tandjes in een keer. 4 boven, dus heel de zichtbare bovenkant is ineen keer aanwezig. Weg babybekkie. Ze wordt groot :)

Haha Leia, je moeder vindt het leuk als je om dondert :+ :P
pi_98224700
Vier in 1 keer, arm meisje.
pi_98224782
Ilse heeft geen tanden, ik heb ook niet echt het idee dat die snel gaan komen. Voor of achteruit bewegen zit er ook nog niet in. Ze rolt naar dr buik en dan is het wel best.
Als ik dr neerzet dan kukelt ze net zo hard naar voren of opzij. Zo'n zoutzakje is ze dan O+

Arme Amy 4 tanden in 1 keer zeg..
*poef* nu is het weg
pi_98224836
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Ticootje het volgende:
2 tanden!!
Jeej voor Leyla's tanden *O*

Sola, die dingen heb ik dus allemaal op zn lijstje staan. Nou ja tafeltje en stoeltjes niet en zo'n andere stoel.
Maar die schelpen dus wel, boekjes, puzzles enzo.
Maar ik wil m iets speicaals geven :') Iets wat groters ofzo.
Mja hij heeft al 2 loopwagens, dus blokkenkar vond ik zonde. Van mn schoonmoeder krijgt ie een megabloks tafeltje (stond toen in die folder van intertoys), dus heb ook extra megabloks op zn lijstje gezet.
Ik vind t echt lastig :) Nog maar even heeeeeeel goed nadenken.
pi_98224899
Oh en Orea, Leia kruipt dan niet enzo, maar die doet heeeeeeeeeel veel dingen die mijn kind echt niet doet. Hij kan niet eens zwaaien :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:05:22 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98224951
Son, die water aan met bootjes?
pi_98224990
Wat bedoel je precies?
pi_98225007
Ik maak me ook geen zorgen hoor :P het komt vanzelf een keer goed (toch? Of kan ik mijn tandarts alvast gaan bellen voor een kunstgebitje? :P) bewegen mag ze wel meer gaan doen, kan wel wat extra beweging gebruiken :D!

Amy :'( auw.. maar je kan het maar beter gehad hebben hoor!

Tico, de 2 ondertanden? Zou wel tijd worden he! :D

En lijstjes voor haar 1e verjaardag moet ik ook maar eens gaan fabriceren...
pi_98225083
Son, heb je een tuin? Een schommel anders?

Zwaaien doet Amy ook, maar niet op commando. Je moet er zelf ook even voor zwaaien.

Haha Ilse zoutzakje. Ik moet zeggen dat het rustiger was toen ze alleen nog lag :P Maar Amy vermaakt zichzelf veel beter toen ze eenmaal kon zitten.
pi_98225086
2 tanden voor leyla
Arme Amy 4 tanden in 1x
Orea durf je wel je dochter uit te lachen als ze omvalt

Ean heeft echt nog honger de honger signalen herken ik wel. Maar ik kan haar niet onbeperkt eten geven dat is het nadeel van kv
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:07:08 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_98225095
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat bedoel je precies?
Je zoekt ideeën voor z'n verjaardag toch?
pi_98225137
Haha tico, je post is ietwat cryptisch :P
pi_98225141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en Orea, Leia kruipt dan niet enzo, maar die doet heeeeeeeeeel veel dingen die mijn kind echt niet doet. Hij kan niet eens zwaaien :P
I know! :D! Heeft Floris al driftbuien? :P (ze heeft nog geen driftbuien hoor, maar echt.. ik moet het eens filmen, kan het niet eens uitleggen wat ze doet, als ze iets niet krijgt wat ze wel NU wil _O- (we lachen ons rot :@)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')