quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:23 schreef ValHallen het volgende:
Vraag voor Jofu: 1 van mijn zusjes vriendinnen is een plork. Zal ik haar hosselen ja oder nein?
Als ik contant geld krijg, geef ik dat aan hem zodat hij het op mijn rekening kan zetten. Dat gaat sneller dan wanneer ik het bij de bank deponeer.quote:
Sinds wanneer regel jij 't rooster?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Bij deze staat t vast.Wat gaa je draaien?
quote:
Weet ik en ik vraag daarom ook niet naar t tijdstip dat mag je zelf regelen met de dames.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De dames zijn toch van het rooster?
Ehm doe maar Zomerhits!
18 (vriendinnen ook)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Alleen als je zwaar hopeloos bent
Hoe oud is je zusje?![]()
O, dan is het geld opgesnoept. Voortaan iets meer geduld uitoefenenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Als ik contant geld krijg, geef ik dat aan hem zodat hij het op mijn rekening kan zetten. Dat gaat sneller dan wanneer ik het bij de bank deponeer.
Ook jij weet de PM/PM knop te vinden neem ik aan?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ok
Beetje leuke muziek dan?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ok
Beetje leuke muziek dan?
Jeetje, tune gewoon in of kijk op 't rooster, dan hoor/zie je het vanzelf welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ok
Beetje leuke muziek dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |