Slechtquote:Op zondag 12 juni 2011 13:55 schreef robuust89 het volgende:
Straks even sprinten. Kijken hoe dat gaat
quote:
Lichaamsvet verliezen en je eiwitinname zijn twee op zichzelf staande dingen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb mij voorgenomen om in december rond 14~16% BF te zitten. Zit nu al aardig goed met 500 kcal onder ADH. Zit nu op 19%. Daarna kan ik aan de o.a de Whey. Of kan ik nu al beginnen volgens jullie?
Snap ik. Maar ik probeer de spier- afbraak te beperken met wat ik nu al eet aan eiwit. Kan het dan bijvoorbeeld kwaad als ik extra Whey pak?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lichaamsvet verliezen en je eiwitinname zijn twee op zichzelf staande dingen.
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 12 juni 2011 16:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik probeer de spier- afbraak te beperken met wat ik nu al eet aan eiwit. Kan het dan bijvoorbeeld kwaad als ik extra Whey pak?
Ok. Thanks.quote:
Whey is eiwit. Geen één of ander wondermiddel.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik probeer de spier- afbraak te beperken met wat ik nu al eet aan eiwit. Kan het dan bijvoorbeeld kwaad als ik extra Whey pak?
Dat weet ik ook wel bijdehand. Het was meer gericht of ik dat extra erbij kon gebruiken.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Whey is eiwit. Geen één of ander wondermiddel.Ik gebruik het niet eens.
dit is een goede whey http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfectionquote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel bijdehand. Het was meer gericht of ik dat extra erbij kon gebruiken.
2 gram per lichaamsgewicht kg is genoegquote:Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef Hoogheid het volgende:
Ben zelf nu al een behoorlijke tijd aan het fitnessen, niet teveel bij nadenken, gewoon gewichten pompen. Maar sinds begin dit jaar ben ik vaker gaan sporten (3x per week nu). Vreet veel eieren kipfilet, zit aan het water, af en toe wat melk etc. Nu ben ik mij wat meer aan het inlezen wat betreft voeding, want als ik soms een snelle berekening doe kom ik nauwelijks aan de benodigde calorieën, en neem ik nog af en toe een koekje, snack etc.
Is iemand hier met voedingsschema's bezig? Ik heb een aantal excel sheets gevonden op fitnessforums/dutchbodybuilding, maar vind het niet echt prettig werken, en het is maar lastig in te lezen als beginner op die forums. Oa. berekenen hoeveel eiwitten ik eet en wat ik het beste kan eten om aan de eiwitten te komen uitgaande van 3gr eiwit per kilo lichaamsgewicht, dus ruim gezegd 78 * 3 ~ 240gr eiwit per dag.
Moet mij echt iets meer gaan verdiepen in de voeding, en moet deze week maar eens boodschappen, want veel goed voedsel ligt er niet hier in de kastStandaard brood-ontbijt met beleg en aardappelen voor het avondeten
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel bijdehand. Het was meer gericht of ik dat extra erbij kon gebruiken.
Wat voor noten heb je het dan over?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:23 schreef gespierd123 het volgende:
2 gram per lichaamsgewicht kg is genoeg
dingen met veel eiwitten zijn , alle vleessoorten , noten , kwark , pindakaas , tonijn in blik.
als je moeite hebt om genoeg calorieen te eten zou ik je aanraden om veel pindakaas te eten.
doe je routine van layne norton?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef Physics het volgende:
Zo, vanaf volgende week gaan we het wat deftiger aanpakken. Ik train alleen in de zin van het niet hebben van een trainingspartner, maar ik tref wel vaker bekenden die kunnen spotten e.d.
Maandag: UB Power
Dinsdag: LB Power
Woensdag: 45 min rennen (HIIT)
Donderdag: Schouders + Rug
Vrijdag: Armen + Borst
Zaterdag: 45 min rennen (HIIT)
Zondag: 45 min rennen (HIIT)
Bewust geen hypertrofie benen want ik wil niet meer dat mijn benen nog groeien. Mijn lichaam is uit verhouding doordat ik van nature hele zware bovenbenen heb met een relatief zwak torso.
Qua eten: IF patroon met een feeding window van maximaal 8 uur. Ik gebruik geen vast eetpatroon omdat ik een onregelmatig leven heb.
Maal 1 (breaking the fast) ~900 kcal
60 gram protein perfection mix + water
volkoren desembrood met vleesbeleg (denk circa 100gr vleesbeleg en een half brood (zijn kleine broden))
10 ml visolie
S: 5gr creatine, 1tab ADAM, 1c B50 complex, 1c Chroom, 1t Verteringsenzymen
Maal 2 ~ 900 kcal
100 gr havermout
100 gr protein perfection mix
Gemixte salade van tomaat, komkommer, rode ui, limoen, wortelrasp, paprika
S: 1c B50, 1t ADAM, 1t Verteringsenzymen
Maal 3 ~ 900 kcal
Random Dinner
10 ml visolie
S: 1t Verteringsenzymen, 1t Zink
Tijdens workout ~ 400 kcal
70gr WMS
30gr EAA
Snel gezien! Yep, alleen niet 100% hetzelfde.quote:
Ja ik gebruik zo'n dopje waar normaal hoestdrank in gaat. per desertlepel van 8mg 758mg EPA en 920mg DHAquote:Op zondag 12 juni 2011 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
10 ml visolie? Zeker uit een fles? Hoeveel EDH/DHA zit er in jouw visolie?
45min (HIIT) is wel intens vooral 3x per week , als je het volhoudt ben je wel snel klaar met cutten.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:34 schreef Physics het volgende:
[..]
Snel gezien! Yep, alleen niet 100% hetzelfde.
Ja ik wil cutten
[..]
Ja ik gebruik zo'n dopje waar normaal hoestdrank in gaat. per desertlepel van 8mg 758mg EPA en 920mg DHA
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:41 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ben weg uit deze forum man ... blijkbaar hebben mensen me real life info opgezocht.
Later veel succes met jullie fitnessdoelen in 2011
My bad. Heb het slecht geformuleerd.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]ik snap nog steeds niet wat je wil.
Weet je hoeveel eiwit per dag je wilt eten? Kun je dat halen met 'normaal' voedsel? Dan heb je geen whey nodig. Heb je daar moeite mee, dan kun je whey als extra gebruiken.
Zo simpel
bij m'n laatste bronchitisquote:Op zondag 12 juni 2011 17:50 schreef gespierd123 het volgende:
iemand hier die eens een kuurtje heeft gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |