Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef gespierd123 het volgende:
heey mensen kunnen we zeggen dat ik de beste fysiek van FOK! heb??
[ afbeelding ]
mensen met vragen over voeding en training kunnen me gerust pmen voor volledige routines en voedingsschema's.
mijn onderarmen zijn in proportie hoor ik train ze wel niet direct.. me benen zijn best enorm hoor kijk maar in spiegelbeeld ik squat 115 kgquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef kidkash19 het volgende:
Nee niet echt, waar zijn je onderarmen? En wat zijn dan je stats, je ziet er meer uit als iemand die een beetje aankloot en een klassieke beachboy mentaliteit heeft. Denken dat ze heel wat zijn terwijl het niks betekent
en die skinny jeans staan je goed, geeft ook meteen aan hoe serieus je benen doet
Dat hoor ik ook vaakquote:
Nee absoluut nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef gespierd123 het volgende:
heey mensen kunnen we zeggen dat ik de beste fysiek van FOK! heb??
[ afbeelding ]
mensen met vragen over voeding en training kunnen me gerust pmen voor volledige routines en voedingsschema's.
ey vriend ik ben 16 en weeg 76 kg wil wel eens zien hoe jij eruit ziet ... zie jou geen foto's posten .. jij bent gewoon een hater ofzo .. post eerst foto's voordat we verder pratenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef kidkash19 het volgende:
Zozo wel 115 hele kiloos, chapeau!
Tipje, ga pas opscheppen als je echte gewichten onder de knie hebt ok?
kun je een pic plaatsen zodat wij zien hoe een gevorderde zoals jij eruit ziet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef kidkash19 het volgende:
Duidelijk te merken dat je 16 bent, we praten wel over een jaartje ofzo. Kijken of je het dan uberhaupt hebt volgehouden en wat je gewichten dan zijn, beginnersgains zijn altijd de makkelijkste. Kijken uit wat voor hout je bent gesneden als het vooruitgaan ineens stopt of tergend langzaam gaat
Zeg kneus, jij komt "zomaar" vandaag binnen knallen met foto's van je zelfverheerlijking misvormd lap vlees met je arrogante houding. Dat kan en mag je wel verwachten van zo'n jong puber van á schamele 16 jaar denkende alwetend te zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ey vriend ik ben 16 en weeg 76 kg wil wel eens zien hoe jij eruit ziet ... zie jou geen foto's posten .. jij bent gewoon een hater ofzo .. post eerst foto's voordat we verder praten
Ik zal je achter de kont aanzitten ja. Kein Problemquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Help me een andere keer herinneren.Op dit moment gaat dat niet
hum je hebt een 6pack. veder niks, je mist massa in schouders en armen. dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik wil mensen gewoon helpen met hun fitnessdoelen in 2011 als ik arrogant waso zou ik gewoon mijn foto's posten en zeggen hoe geweldig ik ben en superieur
ik heb geen foto geposted waarop mijn schouders en armen goed te zien zijn. Dus je mening is niet relevantquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
hum je hebt een 6pack. veder niks, je mist massa in schouders en armen. dat is mijn mening.
negeer deze mafkees gewoon. Ga er niet op inquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
hum je hebt een 6pack. veder niks, je mist massa in schouders en armen. dat is mijn mening.
Ik heb anders nog geen foto gezien waarop zijn schouders goed te zien zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gast tyf gewoon op.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef gespierd123 het volgende:
Ok niemand heeft pics geposted om te bewijzen dat ze een beter fysiek hebben dan mij.
Hierbij verklaar ik mezelf als de koning van FOK!
[ afbeelding ]
Gespierd123 beste fysiek van FOK!
post ook een foto hier zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:17 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik heb geen foto geposted waarop mijn schouders en armen goed te zien zijn. Dus je mening is niet relevant
Ik ben hier om mensen te helpen met training enzo. Tot nu toe heb ik me moeten bewijzen de hele tijd... eerste geloven mensen niet dat ik diegene ben op de foto's en nu moet ik al mijn lichaamsdelen laten zien... rare forum manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
post ook een foto hier zou ik zeggen.
Triceps en 6-pack kun je wel aan zien dat hij er aan gewerkt heeft. Natuurlijk zijn het maar 2 foto's, maar dit lijkt me geen beachboy te zijn die zeurt dat schouderoefeningen te zwaar zijn en zo...quote:
Ooit gehoord van nettiquette?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
Ik ben hier om mensen te helpen met training enzo. Tot nu toe heb ik me moeten bewijzen de hele tijd... eerste geloven mensen niet dat ik diegene ben op de foto's en nu moet ik al mijn lichaamsdelen laten zien... rare forum man
Misschien moet je dan ook starten met serieus reageren op vragen van mensen, en niet gaan lopen braggen over jezelf.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
Ik ben hier om mensen te helpen met training enzo. Tot nu toe heb ik me moeten bewijzen de hele tijd... eerste geloven mensen niet dat ik diegene ben op de foto's en nu moet ik al mijn lichaamsdelen laten zien... rare forum man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |