Tot laterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
Kip was lekker
Wel veel hoor :0
En nu even wandelen
Geen goeie dag vandaag of gewoon moequote:
Net wakkerquote:
Merci cheriquote:
Ja. Nog voor de wekkerquote:
Je hebt ook een egel als huisdierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:21 schreef Lutte het volgende:
Ik geef Fabian brokjes, Missy spastisch omdat ze rammelende brokjes hoort, ik Missy een snoepje geven, compleet geen interesse maar mij achterna.. En net zo lang zeuren tot ie ook caviabrokken had.
Waar ben ik beland?De egel eet kattenbrokken, de kat caviabrokken en de cavia de moestuin van oma.
Ik dacht, ik ga even liggen. En dan word je weleens wakker.quote:
Oooh, ik dacht net pas sinds vannachtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga even liggen. En dan word je weleens wakker.
En jij hebt een paar uur geleden met een fantoom van mij gebabbeld?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht net pas sinds vannacht
Dit is het derde jaar.. Maar het kunnen ook drie verschillende egeltjes zijn geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Lutte![]()
Maar wat leuk een egel, komt ie al lang bij jullie?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht net pas sinds vannacht
Ik val totaal niet op, dat is wel duidelijk.quote:
Kan het me niet herinnerenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En jij hebt een paar uur geleden met een fantoom van mij gebabbeld?
Sterk spul, dat beer!quote:
Ja, beschadigend voor de hersens zo blijktquote:
Nee, Stu heeft het zo druk met zijn postcount opkrikken dat ie alleen tijd heeft om zo af en toe te fappen op de dagcijfers. Het ligt niet aan jou iig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik val totaal niet op, dat is wel duidelijk.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik val totaal niet op, dat is wel duidelijk.
Ach, waar heb jij vandaag last van? Serieus, dit soort opmerkingen zijn ronduit zielig, sorry hoor!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, Stu heeft het zo druk met zijn postcount opkrikken dat ie alleen tijd heeft om zo af en toe te fappen op de dagcijfers. Het ligt niet aan jou iig.
Ik heb nergens last van behalve van jou. En voor zielige opmerkingen moet je ook niet bij mij zijn maar eens in de spiegel kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, waar heb jij vandaag last van? Serieus, dit soort opmerkingen zijn ronduit zielig, sorry hoor!
SPOILER: keuzesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2011 18:29:23 ]
Okay Lutte, je bent duidelijk. En als je 'last' van me hebt dan is dat maar zo. Geen idee waar je je zo druk om maakt maar het is mij verder om het even. Heb geen zin in dit gekleuter namelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van behalve van jou. En voor zielige opmerkingen moet je ook niet bij mij zijn maar eens in de spiegel kijken.
Bye Miranquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en lief zijn tegen elkaar
Tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |