zeggen ze dat nooit over jou?quote:
Ik denk eerder aroserendquote:
Ik moest opzoeken wat aroseren was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk eerder aroserendMoet toch culinair zijn he
quote:
Kan de beste gebeurenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat aroseren was.![]()
[..]
Nu je het zo zegt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kan de beste gebeuren
Maar zelfs aroseren kun je fout uitleggen.... "Het met een lepel bedruipen"
Julius Jaspers is mijn heldquote:
Nee, de combi Robert Kranenborg en Julius Jaspers is geweldigquote:
Dat wel, maar Eurokok Martin is totaal een ander genrequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, de combi Robert Kranenborg en Julius Jaspers is geweldig
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat wel, maar Eurokok Martin is totaal een ander genre
heb je het gekocht? zo nee, kun je het toch niet spelen :3quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef Burner82 het volgende:
Ik voel me nu echt een nerd... Ik ben WoW aan het downloaden
10 dagen trial versiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
heb je het gekocht? zo nee, kun je het toch niet spelen :3
10 Dagen is genoeg om je helemaal verslaafd te maken.quote:
Dat geloof ik welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
10 Dagen is genoeg om je helemaal verslaafd te maken.
Ervaring?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
10 Dagen is genoeg om je helemaal verslaafd te maken.
Cabal heb ik nog wel gespeeld toen het in beta zatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat geloof ik welik vind dat soort spellen sowieso al leuk
(Cabal, Requiem, Fable etc
)
Ik ben lvl 78 FA, en nog steeds slechtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Cabal heb ik nog wel gespeeld toen het in beta zat
Niet echt, al heb ik wel ooit een weekje op zo'n funserver gespeeld, maar het was niet echt iets voor mij. Ik speel liever Call of Duty of Battlefield.quote:
zegt me niks meer, ik speel al jaren geen games meerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben lvl 78 FA, en nog steeds slecht![]()
Dan vind ik battlefield leukerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Niet echt, al heb ik wel ooit een weekje op zo'n funserver gespeeld, maar het was niet echt iets voor mij. Ik speel liever Call of Duty of Battlefield.
*googelt*quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik was trouwens Human Priest.
Mijn zorgzame karaktertrekken kwamen helemaal tot uiting door WoW.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik speel Red Alert, Spore, Age of mythology/empire
En nu ga ik met de kids spelenAOM en Red AlertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Dat hebben wij ook gehad, terwijl we een inbelmodem hadden waarmee je onmogelijk kunt gamen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik speelde vroeger Unreal Tournament online. Red Alert heb ik ook gespeeld
.
Ik ken het. Ik moest van mijn ouders bijhouden van hoelaat tot hoelaat ik online was, en dat dan zelf betalenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gehad, terwijl we een inbelmodem hadden waarmee je onmogelijk kunt gamen.
Jill OF the jungle he! En Commander Keen inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tomb Raider. Jill in the Jungle. Commander Keen.
Been a whilequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jill OF the jungle he! En Commander Keen inderdaad![]()
.
Pong! Tetris! En dit soort spellen:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:49 schreef Burner82 het volgende:
En dan nu ff echt old skool
Space invaders, Loderunner, paratroopers, digger
Is LA Noire leuk?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Great.Expectations het volgende:
Mass Effect! L.A. Noire! Crysis! Grand Theft Auto! Batman Arkham Asylum! Civilizations! Uncharted! Fire Emblem! The Sims! Etc.
quote:
Ik een Bloodelf Warlock geloof ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik was trouwens Human Priest.
Mijn zorgzame karaktertrekken kwamen helemaal tot uiting door WoW.!
Ik hoop zo op een mooi einde voor jullie sprookjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Thuis van trainen en straks met hetero naar Eindhoven Culinair, en de dansers. In het openbaarmet mij! Ik ben benieuwd.
Nee, eng.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
niet verkeerd.. Kom je naar Groningen?
okquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan kom ik wel naar dat gat wAar jij woont
Ja tuurlijk :3quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jee.. wel wachten met slagroom he? anders is dat zo vies als k aankom!
Ik heb gewoon iedereen gepakt die in in de afgelopen 7 dagen zag posten toen ik die H maaktequote:
Thuisquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef keizerpinguin het volgende:
Gayday was erg leuk in de Efteling!waar waren jullie?!
Helemaal in Groningen!?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, wie komt morgen koffie bij mij doen?
Niet enger dan Limburg lijkt mequote:
Jaaa.. je moet er wat voor over hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Een vriend van me woont in Groningen. Als ik bij hem langs ga, kom ik ook wel ff bij jou langsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa.. je moet er wat voor over hebben
Maar, als er geintereseerden zijn, somewhere in the middle kan ook
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
De H met meer UI erin. Ik kom homo's te kort die recent hebben gepost en vaker posten, dus myreala als opvulling gebruikt
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Dus onderaan de H van het Homo topic, staat 2 keer vrouw, die met een slotje zwaait... verdeel haar dan over de H of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Zorg maar voor meer homo's hierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus onderaan de H van het Homo topic, staat 2 keer vrouw, die met een slotje zwaait... verdeel haar dan over de H of zo
Ik heb niet ergens een bus homo's die ik kan opentrekken hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zorg maar voor meer homo's hier
Joepie?quote:
Boterham pindakaas maken met bokshandschoenen aanquote:
Have funquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Boterham pindakaas maken met bokshandschoenen aan
Mijn familie maakte mij destijds wijs dat mijn oom iedere dag een broodje poep at...quote:
IEEE! hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn familie maakte mij destijds wijs dat mijn oom iedere dag een broodje poep at...
Maar nog altijd, als het familie-gesprek nu een keer over poep gaat... Heeft hij het gedaanquote:
Hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar nog altijd, als het gesrek nu een keer over poep gaat... Heeft hij het gedaan
Ik zit op mijn blote knieën al de hele dag te bidden dat hij veilig aankomt... Of heb ik nu de verkeerde dag voor me?quote:
Op je knieen zitten... is dat iets speciaals met pinksteren? Doe dat 't hele jaar doorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zit op mijn blote knieën al de hele dag te bidden dat hij veilig aankomt... Of heb ik nu de verkeerde dag voor me?
Wanneer kon ik ook alweer naar groningen komen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Op je knieen zitten... is dat iets speciaals met pinksteren? Doe dat 't hele jaar door
Ik heb werkelijk geen idee.. ik geniet van mn 2 vrije dagenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef Burner82 het volgende:
Wat vieren "we" eigenlijk met Pinksteren? (ow, sorry hoor auto-correctie, pinksteren moet met een hoofdletter :S)
Jij altijdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wanneer kon ik ook alweer naar groningen komen?
Ik ook, zaterdag en zondagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.. ik geniet van mn 2 vrije dagen
Das liefquote:
Ik moet zaterdag's altijd werkenquote:
Ik werk door de week... En maandag is door de week. Ondanks feestdagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag's altijd werkenmaar ik heb mezelf voorgenomen elke laatste zaterdag van de maand vrij te vragen
Blijkt nu welquote:
Nee, ik heb mijn haar niet zo 70'squote:
Ik vind van niet, maar er zijn mensen die dat wel vindenquote:
ZIENquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar er zijn mensen die dat wel vinden
Ik heb pics, kopen?quote:
Nee want Burner krijgt 50%.quote:
Ik heb een pooierquote:
ok, belangenbehartigerquote:
Alleen de dm en pm?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. maarem.. mn dm en pm staan open voor je!
Snelle Jellequote:
De vleeskeuring.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Even foto kijken, daarna beslis ik of ik ook open sta voor je
En ik ben het vleesquote:
Ik ben mijn eigen Erik die wordt geslachtquote:
Primaaa! Ik heb meer sushi gegeten dan ik dacht dat ik op kon.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aneurysma, hoe was de verjaardag?
Lekkerquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Primaaa! Ik heb meer sushi gegeten dan ik dacht dat ik op kon.
Die nagisting (?) is het lekkerst natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lekkermaar niet de drap opdrinken he!!
WILDE IK NET VRAGEN HOE JOUW VERJAARDAG WAS.quote:
Latersssquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Lekker!![]()
[..]
Die nagisting (?) is het lekkerst natuurlijk!![]()
Maar ik ben weer even weg.
Huh?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
ik haal de hele tijd L-a en any door elkaar qua foto..
Snapte ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja jou, maar dan gespeld ,met een biertje en roseetje op
Dan wil ik ook door elkaar gehaald wordenquote:
Uh...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan wil ik ook door elkaar gehaald worden
Als alleen de hotte mensen door elkaar gehaald worden.... Wil ik ook zo verwisseld worden met een anderquote:
Ik weet niet.. heb gewoon de hele tijd jouw foto in gedachte bij L-a en andersomquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Snapte ik.Maar hoe kun je ons nou door elkaar halen.
Dat snap iksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als alleen de hotte mensen door elkaar gehaald worden.... Wil ik ook zo verwisseld worden met een ander
jij bent hotquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan wil ik ook door elkaar gehaald worden
quote:
Oh haha. Okay. Foutje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet.. heb gewoon de hele tijd jouw foto in gedachte bij L-a en andersom
quote:
Nu is het wel meteen een stuk minder exclusief.quote:
Welkom terugquote:
Ja, maar, ik vind heul veul jongens hot..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
Nu is het wel meteen een stuk minder exclusief.
welke jongens allemaal dan?quote:
Ging ik ook niet van uit, maar ik bevestig het evenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.
Dus je vind mij stom?quote:
Je bent wel een klein beetje te laat dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:08 schreef Burner82 het volgende:
FF iets dat ik kwijt moet
Ik heb niks met pinksteren of zo, maar wel met pinkpop....
Als ik een "bucketlist" zou moeten maken, zou op nummer 2 staan: 5 dagen pinkpop met de onheilige 3-eenheidMijn beste vriending, beste vriend, en ik
vrijdagavond slapen voor de poorten van de camping, 3 dagen feest, en dinsdag pas weer vertrekken
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je bent wel een klein beetje te laat dan.
Uitgeaaid?quote:
Waarom?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:11 schreef Aneurysma het volgende:
Uhhlll. Op de pinkpop-camping hebben ze altijd orgies.
Ow, ik ook nietquote:
Meisjes geef je nieuwe schoenen en klaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar meisjes evenmin.![]()
Dat gedeelte wil ik gewoon niet snappen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meisjes geef je nieuwe schoenen en klaar
De pinkpop-camping.quote:
Ik ook niet, maar ik heb 2 zussenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat gedeelte wil ik gewoon niet snappen.
Pinkpop heeft 5 campings...quote:
Leg uitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef Aneurysma het volgende:
En wtf snappen jullie jongens niet.Die zijn zó makkelijk.
Alle 5.quote:
Wat snap je niet.quote:
maar nooit een orgie van lekkere kerels waar ik bij wasquote:
Geldt dat ook voor homo's?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:15 schreef Aneurysma het volgende:
En wtf snappen jullie jongens niet.Die zijn zó makkelijk.
jij hebt een aparte band met je konijnen of niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah.. even een aai over de bol, en slaap lekker gewenst.. hahaha
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij hebt een aparte band met je konijnen of niet?
Maar wel slaap lekker aaien?:Pquote:
Je mist niks volgens mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
maar nooit een orgie van lekkere kerels waar ik bij was
Soort van. Maar ik val toch niet op homo's dus dat is niet zo interessant.quote:
Daar ga ik niet eens aan beginnen.quote:
Ohja dat, herkenbaar wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:18 schreef Aneurysma het volgende:
Soort van. Maar ik val toch niet op homo's dus dat is niet zo interessant.
Ligt aan de lekkerheid van de kerelsquote:
Is niet zo fijn heh.quote:
Neequote:
Pull off an Ang3lquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Neeis er een leuke collega.. hetero verdomme..... is er een leuke beveiligingskerel op het werk.. ernstig hetero
Bij de collega zou het heeeeeel misschien eventueel met veel aandringen, vijven en zessen wel eens op langere termijn kunnen.... bij beveiligingskerel niet. Die heeft 2 kidsquote:
2 kids? Hoe kan dat dan jouw type zijn :squote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij de collega zou het heeeeeel misschien eventueel met veel aandringen, vijven en zessen wel eens op langere termijn kunnen.... bij beveiligingskerel niet. Die heeft 2 kids
Nja, er zit wel een groot verschil tussen een alfamannetje een een relnicht natuurlijk.quote:
Blond, gespierd, leuk koppie, jaar of 25quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
2 kids? Hoe kan dat dan jouw type zijn :s
Mijn vuistregel is dat je niet mag merken dat hij homo is in een vijf-minuten-gesprek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nja, er zit wel een groot verschil tussen een alfamannetje een een relnicht natuurlijk.
Oh vroeg aan de kinders dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Blond, gespierd, leuk koppie, jaar of 25
Dat lukt toch vrijwel iedereen of ben ik nu wereldvreemd?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:25 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Mijn vuistregel is dat je niet mag merken dat hij homo is in een vijf-minuten-gesprek.
Een goede vriend van me probeer ik al 12 jaar homo te krijgenquote:
Na een jaar weten mensen het nog niet als ik het niet zegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat lukt toch vrijwel iedereen of ben ik nu wereldvreemd?
Ja dat ben jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aahh..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een goede vriend van me probeer ik al 12 jaar homo te krijgenZelfs zijn moeder (rust zacht) vond mij een ideale schoonzoon... Maar tegenwoordig is hij zelf papa
Dat zegt niks hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een goede vriend van me probeer ik al 12 jaar homo te krijgenZelfs zijn moeder (rust zacht) vond mij een ideale schoonzoon... Maar tegenwoordig is hij zelf papa
Wtf. De homo's die ik ken niet hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ken ook best weinig homo's eigenlijk. Wel een aantal hetero's die qua gedrag homo zouden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:30 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Wtf. De homo's die ik ken niet hoor.
Nou dan. Die mensen waarvan je door hun gedrag de indruk krijgt dat ze homo zouden kunnen zijn vallen dus af.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ken ook best weinig homo's eigenlijk. Wel een aantal hetero's die qua gedrag homo zouden kunnen zijn.
Ik ken ook bijna geen homo'squote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ken ook best weinig homo's eigenlijk. Wel een aantal hetero's die qua gedrag homo zouden kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ken ook bijna geen homo'sals ik er 10 ken, is het veel
(even internet/fok erbuiten gehouden
)
Op het werk schrokken ze ervanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:33 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nou dan. Die mensen waarvan je door hun gedrag de indruk krijgt dat ze homo zouden kunnen zijn vallen dus af.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ken dus veelEn genoeg waarvan je denkt, meid doe rustig. Al na een paar seconden.
En terecht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn baas die had 't aan iedereen verteld
Ze zouden mijn baas niet eens gelovenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn baas die had 't aan iedereen verteld
Kusje op je verdriet!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Genoeg geroddel bij mij op werk, iedereen wist het zo
Kan ook voordelen hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Genoeg geroddel bij mij op werk, iedereen wist het zo
Homo's die zich schuil houden zijn watjes.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Homo's die zich schuil houden zijn watjes.
Jupquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:48 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Homo's die zich schuil houden zijn watjes.
Ik kan zijn handen goed volgen eigenlijk...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Moet je eens kijken wat ik net tegenkwam!
JAWEL!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
JupZelfs in de bouw was ik "out" Al kan ik daar wel leuke verhalen over vertellen, maar daar is het forum niet voor
Ik ook, weet alleen niet wat ie probeert te zeggen.. zo bijzonder vind ik het joch nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan zijn handen goed volgen eigenlijk...
Waar vond je dit?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Moet je eens kijken wat ik net tegenkwam!
Ik wil samen masturberen met hem in zijn auto.quote:
Een kleintje danquote:
Ik zou wel een weekendje Ardennen willen boeken samen met hem.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Lasco! Ga weg met hem
(figuurlijk dan)
Ik ook. Als ik een stel doven mensen bij me zou hebben, want ik beheers gebarentaal niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zou wel een weekendje Ardennen willen boeken samen met hem.
Ah... usual!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een kleintje dan
Na een personeelsfeest (gewoon zuipen dus) hadden we het goede idee om de stad in te gaan. Een collega van me was een ex-barkeeper van de enige homo-kroeg in de stad (en hij wist zeker dat hij hetero was) in plaats van naar een "normale" kroeg te gaan, hadden hij en ik voor de rest besloten naar de homo kroeg te gaan
1 jongen die nog niet zolang bij ons werkte vond het niks, haatte alles daar, en kon homo's al van 1 km afstand ruiken, mocht ze niet, wilde ze slaan etc
tot ik zei dat ik homo was... Toen werd het ineens genuanceerd
![]()
Ah, dat was dus de homoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Steve het volgende:
Ik ben vorig weekend ook met 4 hetero's in een homokroeg in Amsterdam terecht gekomen.. Nou ja, met 3 hetero's, 1 durfde niet.
.
Hehe. Ik had zijn gezicht wel willen zien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een kleintje dan
Na een personeelsfeest (gewoon zuipen dus) hadden we het goede idee om de stad in te gaan. Een collega van me was een ex-barkeeper van de enige homo-kroeg in de stad (en hij wist zeker dat hij hetero was) in plaats van naar een "normale" kroeg te gaan, hadden hij en ik voor de rest besloten naar de homo kroeg te gaan
1 jongen die nog niet zolang bij ons werkte vond het niks, haatte alles daar, en kon homo's al van 1 km afstand ruiken, mocht ze niet, wilde ze slaan etc
tot ik zei dat ik homo was... Toen werd het ineens genuanceerd
![]()
Het is wel degene waar je dat het meest van zou verwachten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Burner82 het volgende:
Ah, dat was dus de homobang om bekende tegen te komen
Zijn gezicht was moeilijk tot ernstig, vooral omdat degene naast hem het wel allang wistenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe. Ik had zijn gezicht wel willen zien.
Hoe krijg je dat voor elkaar en zeg niet dat je altijd iedereen voor jou drankjes laat kopen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:58 schreef Burner82 het volgende:
Enige leuke van homo-stappen vind ik dat het me niks kost
Erik!quote:
Aha, mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn gezicht was moeilijk tot ernstig, vooral omdat degene naast hem het wel allang wisten
Zelfs de jehova op het werk wistMaar hij was echt blind voor alle hints die er gegeven werden door collega's
Maar uiteindelijk was hij wel echt sportief. Op vrijdag na het pilsje op de zaak, was hij wel degene die zei: prettig weekend, en groetjes aan je vriend...
Droomscenario..... Ik wil altijd voor iedereen drankjes kopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar en zeg niet dat je altijd iedereen voor jou drankjes laat kopen!
ik wil je droomscenario wel eens met je uitvoeren hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Droomscenario..... Ik wil altijd voor iedereen drankjes kopen :$ Ik: hoi, wat drinken? Hij ja, ok, Ik wat drink je?Hij blabla. Ik: ok...![]()
Echte scenario:Ik: Hoi, wil je wat drinken? Hij:Ja hoor, wat wil je hebben.Ik:doe maar een pilsje,
Dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik wil je droomscenario wel eens met je uitvoeren hoor
Hij gaat wakker worden met een dubbele kater dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Wij gaan een keer uit met Burner
Ik begin te blozenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Wij gaan een keer uit met Burner
en met een.. nee.. laat maarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij gaat wakker worden met een dubbele kater dan.![]()
HELLL NO!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halloquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe verder van het pad, hoe mooier ooit de bloem
Te veel Kung Fu gekeken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe verder van het pad, hoe mooier ooit de bloem
Als l'asco dat ook is, ben ik dat ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben trouwens wel weer eens toe aan een goede stapavond..
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar en zeg niet dat je altijd iedereen voor jou drankjes laat kopen!
Wel dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Droomscenario..... Ik wil altijd voor iedereen drankjes kopenIk: hoi, wat drinken? Hij ja, ok, Ik wat drink je?Hij blabla. Ik: ok...
![]()
Echte scenario:Ik: Hoi, wil je wat drinken? Hij:Ja hoor, wat wil je hebben.Ik:doe maar een pilsje,
Welke heb je het laatst gezien dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
en ik ben er aan toe om een goeie musical te zien.. de laatste twee waren kut en mwoh...
Ik ookquote:
ze waren wat nonchalant vandaag, ook traditioneel bij een tweede voorstelling, morgen wordt de bestequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo TMM, deden de kindjes het weer goed?
Je hebt echt teveel kung fu gekeken he....quote:
Spamalot, die vond ik mwoh.. en 3 dagen daarvoor herinnert u zich deze nog, die w2as v olkomen kut!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke heb je het laatst gezien dan?
HUZDN? Daar heb ik heul niet van gehoordquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Spamalot, die vond ik mwoh.. en 3 dagen daarvoor herinnert u zich deze nog, die w2as v olkomen kut!
ik heb nog nooit een musical gezien, alleen erin gespeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Spamalot, die vond ik mwoh.. en 3 dagen daarvoor herinnert u zich deze nog, die w2as v olkomen kut!
Harrie kies.. met annick boer, mylene d'anjou, richard groenendijk..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
HUZDN? Daar heb ik heul niet van gehoordWas dat een lokale musicalgroep of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |