zeggen ze dat nooit over jou?quote:
Ik denk eerder aroserendquote:
Ik moest opzoeken wat aroseren was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk eerder aroserendMoet toch culinair zijn he
quote:
Kan de beste gebeurenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat aroseren was.![]()
[..]
Nu je het zo zegt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kan de beste gebeuren
Maar zelfs aroseren kun je fout uitleggen.... "Het met een lepel bedruipen"
Julius Jaspers is mijn heldquote:
Nee, de combi Robert Kranenborg en Julius Jaspers is geweldigquote:
Dat wel, maar Eurokok Martin is totaal een ander genrequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, de combi Robert Kranenborg en Julius Jaspers is geweldig
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat wel, maar Eurokok Martin is totaal een ander genre
heb je het gekocht? zo nee, kun je het toch niet spelen :3quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:03 schreef Burner82 het volgende:
Ik voel me nu echt een nerd... Ik ben WoW aan het downloaden
10 dagen trial versiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
heb je het gekocht? zo nee, kun je het toch niet spelen :3
10 Dagen is genoeg om je helemaal verslaafd te maken.quote:
Dat geloof ik welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
10 Dagen is genoeg om je helemaal verslaafd te maken.
Ervaring?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
10 Dagen is genoeg om je helemaal verslaafd te maken.
Cabal heb ik nog wel gespeeld toen het in beta zatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat geloof ik welik vind dat soort spellen sowieso al leuk
(Cabal, Requiem, Fable etc
)
Ik ben lvl 78 FA, en nog steeds slechtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Cabal heb ik nog wel gespeeld toen het in beta zat
Niet echt, al heb ik wel ooit een weekje op zo'n funserver gespeeld, maar het was niet echt iets voor mij. Ik speel liever Call of Duty of Battlefield.quote:
zegt me niks meer, ik speel al jaren geen games meerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben lvl 78 FA, en nog steeds slecht![]()
Dan vind ik battlefield leukerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Niet echt, al heb ik wel ooit een weekje op zo'n funserver gespeeld, maar het was niet echt iets voor mij. Ik speel liever Call of Duty of Battlefield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |