SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door VanPikkesteijn. op 12-06-2011 16:37:24 ]And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Ben jij dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Mijn tieten;Die zijn ook niet groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In vergelijking met jouw tieten niet nee.
Yo.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef Hippe_Student het volgende:
Hoi!
Doei!
Heey!
Gezellig!
Functioneel!
Pedofiel!
Feestje!
Ja?
Nee!
Wat voor drugs heb jij op?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef Hippe_Student het volgende:
Hoi!
Doei!
Heey!
Gezellig!
Functioneel!
Pedofiel!
Feestje!
Ja?
Nee!
quote:
Ben nog in Delft, misschien wel, maar reken er niet teveel op, over 2 weken tentamens en ik kan het me niet veroorloven nog meer tijd te verneuken.quote:
Ik heb komende week kenserbelangrijke tentamensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:56 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ben nog in Delft, misschien wel, maar reken er niet teveel op, over 2 weken tentamens en ik kan het me niet veroorloven nog meer tijd te verneuken.
Niet zeuren, als ik deze tentamens niet haal wordt ik van m'n studie getrapt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb komende week kenserbelangrijke tentamens![]()
Als ik ze niet haal mag ik niet op stage...
In het echt was dat 10 keer beter.quote:
En 50 euro duurder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het echt was dat 10 keer beter.
Ik ook wss met wat maten.quote:
Youtube niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig kost alles geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |