Nou...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De engheid!!
Maar dan is de kans dat je op de vluchtstrook strandt wel heel klein
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
77 Lager deed zijn werk?Zeg dat wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Lopen gaat wel lukken. Vooral op de terugwegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, is goed te doen hoor! Alleen stukje lopen (15-20 min), maar dat is wel een relaxed stuk om te lopen.
Anders dan breng jij haar toch wel evenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whahahah, succes!
Ik hoop dat er niet gestaakt wordt
Ik kom hier al 2,5 jaar en volg er nog steeds geen zak van.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef dawg het volgende:
ik zie al dat ik hier tegenwoordig erg weinig kom. ik volg er geen zak meer van.
geeft niet, tijd voor een jointje. adiosssss gente
Lekker handig, vanuit Aakenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders dan breng jij haar toch wel even
Ik bob niet hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:11 schreef Kluts het volgende:
Als er gestaakt wordt regel ik zelf wel een pendelbus.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef dawg het volgende:
ik zie al dat ik hier tegenwoordig erg weinig kom. ik volg er geen zak meer van.
geeft niet, tijd voor een jointje. adiosssss gente
Voor een goeie beurt heeft hij dat vast wel overquote:
Hell no.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een goeie beurt heeft hij dat vast wel over
Eh.. oke?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik haar (en jullie) wel brengenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:11 schreef Kluts het volgende:
Als er gestaakt wordt regel ik zelf wel een pendelbus.
Maar wel tof dat 'ie jou als het meest capabel ziet wat dat betreft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Soms he, zo heel af en toe, schaam ik me rot voor mijn familie.
Mijn zusje en broertje beheersen een hoop maar de Nederlandse taal behoort daar niet toe.
Net belt mijn oom met een wazig verhaal over zijn auto en of ik dat even naar het Engels wil vertalen voor hem zodat hij dat naar weet-ik-veel-wie kan mailen.
Mijn oom kan geen Engels![]()
Nooit geweten
Ook al zou ik dat nooit aannemen, ik vind het haske lief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wil ik haar (en jullie) wel brengen
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel tof dat 'ie jou als het meest capabel ziet wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook al zou ik dat nooit aannemen, ik vind het haske lief.
Beurt? Wie heeft het over een beurt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wil ik haar (en jullie) wel brengen
ach.. heb afgelopen week weer geleerd dat de helft van de fransen geen biet snapt van engels..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Soms he, zo heel af en toe, schaam ik me rot voor mijn familie.
Mijn zusje en broertje beheersen een hoop maar de Nederlandse taal behoort daar niet toe.
Net belt mijn oom met een wazig verhaal over zijn auto en of ik dat even naar het Engels wil vertalen voor hem zodat hij dat naar weet-ik-veel-wie kan mailen.
Mijn oom kan geen Engels![]()
Nooit geweten
Als jij dus de andere helft wel in het Frans kent zijn die mensen hartstikke vriendelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. heb afgelopen week weer geleerd dat de helft van de fransen geen biet snapt van engels..
Amsterdamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gek mens, dat is bij amsterdam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |