jupquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm vdj snap ik zelf ook haast niet.. kan je er dus niet mee helpen..
enige is wat al gezegd is.. heb je goede gegevens in gevuld geen typfout gemaakt etc
daar hebben we een rooster voorquote:
Hij moet zeggen Server connected.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ja hij zegt nu server answered
Als je maar om 17.00 uur terug bent.quote:
moet wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je maar om 17.00 uur terug bent.
ik draai nu wat van herman broodquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:10 schreef Melting het volgende:
Staat je volume wel omhoog, en welk nummer draai je nu?
okquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:12 schreef Melting het volgende:
Ik kan eventueel wel even een mix aanzetten, tot het opgelost is, brother?
Ik reageerde op een post van Samzz, zit weer eens mobiel, dan kan ik niet verder kijken dan 14:00quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar hebben we een rooster voor
Ja.... ik heb even een mix ingestart.quote:
hier hetzelfde.. was ergens anders mee bezig.. ineens BAMquote:
is viro er niet ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ik heb even een mix ingestart.
Quote dan in vevolg even.. dit leek niet alsof je ergens op reageerdequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post van Samzz, zit weer eens mobiel, dan kan ik niet verder kijken dan 14:00
Zie dm.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
is viro er niet ofzo
nee viro heeft een bruiloftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
is viro er niet ofzo
Sorry schatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Quote dan in vevolg even.. dit leek niet alsof je ergens op reageerde
ja er is nog een uur over van 8 tot 9
Have funquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben andere dingen doen.. als er wat is.. pm/dm en als het direct aandacht nodig is dan sms
okequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:28 schreef Melting het volgende:
Luitjes... ik ga de mix even stoppen. Even kijken of Brother erin kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel voor de inspiratie tita!![]()
graag spoilerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef -Datdus- het volgende:
Gitaar teken progressie: 5%
[ afbeelding ]
Dankjewel voor de inspiratie tita!
goed, alleen beetje stil he. the-brother-of-uzunumaki wou draaien, maar lukte nie echt gloof ik..quote:
Ben er nog even mee bezig. Kijken of ik iets kan veranderen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
Wat lukt niet? Hij moet gewoon in kunnen loggen met de gegevens die hij gekregen heeft.
Ben een leek qua VDJ maar mss redenen waar het aan zou kunnen liggen:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben er nog even mee bezig. Kijken of ik iets kan veranderen.
Ik heb mijn best gedaan. Kon helaas niet sneller.quote:
quote:
Graag gedaan.quote:
Verkeerde instellingen.quote:
iets bij instellingenquote:
ik heb er zowieso al helemaal de ballen verstand vanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan. Kon helaas niet sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |