Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef _Fanta het volgende:
En ook nog gewoon gestoken door een mug he. Die zal wel niet meer leven gezien de hoeveelheid alcohol die er gister weer genuttigd is
Omdat ik niet doorhad dat ik de lapo had. Normaal ben ik de snelste dus niet zeiken.quote:
Lekkere muziek om wakker op te worden tochquote:
Jahzekerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Lekkere muziek om wakker op te worden toch![]()
Zo beter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het geluid ietsjes te hard staat,
Ja, want dit is niet zo heel prettig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het geluid ietsjes te hard staat,
Ik zal voor mijn volgende programma kijken waar het probleem ligt. mijn output zit momentel op -7 DB dus oversturing kan het eigenlijk niet zijnquote:
Is bij knetter ook zo... bitrate op 192?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:19 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Ik zal voor mijn volgende programma kijken waar het probleem ligt. mijn output zit momentel op -7 DB dus oversturing kan het eigenlijk niet zijn
Nee, nu klinkt 't wel weer goed. Was aan het begin van dit nummer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:19 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Ik zal voor mijn volgende programma kijken waar het probleem ligt. mijn output zit momentel op -7 DB dus oversturing kan het eigenlijk niet zijn
Fijne collega heb je dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef Redskillz het volgende:
Wat een gezeik vandaag, mn collega heeft 4 dagen vrij.. en gister heeft die zoongeveer alles om 20:00 uit zn handen laten kletteren en niks doorgegeven.. al 4 boze klanten vandaag die ik allemaal gerust moet stellen.
Nee 128 stereo. Wilde zeker zijn dat mijn upload een constante stream kon doorgeven. Zal de volgende keer 192 proberenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is bij knetter ook zo... bitrate op 192?
Oké!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Nee 128 stereo. Wilde zeker zijn dat mijn upload een constante stream kon doorgeven. Zal de volgende keer 192 proberen
Wat een streekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef Redskillz het volgende:
Wat een gezeik vandaag, mn collega heeft 4 dagen vrij.. en gister heeft die zoongeveer alles om 20:00 uit zn handen laten kletteren en niks doorgegeven.. al 4 boze klanten vandaag die ik allemaal gerust moet stellen.
* Stiffler1988 doet mee op luchtdrumquote:
Een luchtbandje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
* Stiffler1988 doet mee op luchtdrum![]()
Ja! We moeten nog een luchtbas en een luchtzanger hebbenquote:
Doe mij die luchtbas dan maar, want een luchtstem kan ik niet spelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! We moeten nog een luchtbas en een luchtzanger hebben
dan wil ik me wel opofferen als luchtzangerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe mij die luchtbas dan maar, want een luchtstem kan ik niet spelen.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
* Stiffler1988 doet mee op luchtdrum![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe mij die luchtbas dan maar, want een luchtstem kan ik niet spelen.
En de ONZ-band is compleetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dan wil ik me wel opofferen als luchtzanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |