Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef _Fanta het volgende:
En ook nog gewoon gestoken door een mug he. Die zal wel niet meer leven gezien de hoeveelheid alcohol die er gister weer genuttigd is
Omdat ik niet doorhad dat ik de lapo had. Normaal ben ik de snelste dus niet zeiken.quote:
Lekkere muziek om wakker op te worden tochquote:
Jahzekerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Lekkere muziek om wakker op te worden toch![]()
Zo beter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het geluid ietsjes te hard staat,
Ja, want dit is niet zo heel prettig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het geluid ietsjes te hard staat,
Ik zal voor mijn volgende programma kijken waar het probleem ligt. mijn output zit momentel op -7 DB dus oversturing kan het eigenlijk niet zijnquote:
Is bij knetter ook zo... bitrate op 192?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:19 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Ik zal voor mijn volgende programma kijken waar het probleem ligt. mijn output zit momentel op -7 DB dus oversturing kan het eigenlijk niet zijn
Nee, nu klinkt 't wel weer goed. Was aan het begin van dit nummer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:19 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Ik zal voor mijn volgende programma kijken waar het probleem ligt. mijn output zit momentel op -7 DB dus oversturing kan het eigenlijk niet zijn
Fijne collega heb je dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef Redskillz het volgende:
Wat een gezeik vandaag, mn collega heeft 4 dagen vrij.. en gister heeft die zoongeveer alles om 20:00 uit zn handen laten kletteren en niks doorgegeven.. al 4 boze klanten vandaag die ik allemaal gerust moet stellen.
Nee 128 stereo. Wilde zeker zijn dat mijn upload een constante stream kon doorgeven. Zal de volgende keer 192 proberenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is bij knetter ook zo... bitrate op 192?
Oké!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Nee 128 stereo. Wilde zeker zijn dat mijn upload een constante stream kon doorgeven. Zal de volgende keer 192 proberen
Wat een streekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef Redskillz het volgende:
Wat een gezeik vandaag, mn collega heeft 4 dagen vrij.. en gister heeft die zoongeveer alles om 20:00 uit zn handen laten kletteren en niks doorgegeven.. al 4 boze klanten vandaag die ik allemaal gerust moet stellen.
* Stiffler1988 doet mee op luchtdrumquote:
Een luchtbandje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
* Stiffler1988 doet mee op luchtdrum![]()
Ja! We moeten nog een luchtbas en een luchtzanger hebbenquote:
Doe mij die luchtbas dan maar, want een luchtstem kan ik niet spelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! We moeten nog een luchtbas en een luchtzanger hebben
dan wil ik me wel opofferen als luchtzangerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe mij die luchtbas dan maar, want een luchtstem kan ik niet spelen.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
* Stiffler1988 doet mee op luchtdrum![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe mij die luchtbas dan maar, want een luchtstem kan ik niet spelen.
En de ONZ-band is compleetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dan wil ik me wel opofferen als luchtzanger
Jij neemt het om 16.00 over?quote:
quote:
jaquote:
ok, zal ik proberen je naam goed uit te spreken straksquote:
okequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:33 schreef TitaToven het volgende:
[..]
ok, zal ik proberen je naam goed uit te spreken straks
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:35 schreef Melting het volgende:
Knockin on heavens door hoor ik, en ik zie dat er nu November Rain staat.
Op deze kun je ook prima luchtbandje spelen hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:35 schreef Melting het volgende:
Knockin on heavens door hoor ik, en ik zie dat er nu November Rain staat.
En ik maar denken dat ik dat was.quote:
Ja hoorde het ook, gelukkig zijn het beide goede nummersquote:
dankje dankjequote:
Ben je wel op tijd terug om mijn 2 uurtjes mee te maken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
Oh, visite. Even beneden kijken. Als er wat is, ik ben alleen per PM bereikbaar
Klokslag 16.00 zet ik hem uit. dan kun jij connecten. Kijken of we dat getimed krijgenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
TitaToven zeg je straks even ''go'' als je er uit bent
okequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Klokslag 16.00 zet ik hem uit. dan kun jij connecten. Kijken of we dat getimed krijgen
Na deze plaat kondig ik af, om 16.00 gaat ie uit. Succesquote:
ok dankjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:56 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Na deze plaat kondig ik af, om 16.00 gaat ie uit. Succes
Waren lekkere liedjes, Thnx manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:56 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Na deze plaat kondig ik af, om 16.00 gaat ie uit. Succes
Heerlijke gedraaid! Thanks!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:58 schreef TitaToven het volgende:
Dankjewel allemaal. Als jullie nog tips hebben voor een volgende keer hoor ik het graag.
Doei Doei
Welk programma gebruik je?quote:
vdj 7 proquote:
Kun je me via dm even je instellingen doorgeven, dan kijk ik of deze kloppen.quote:
oke zijn de zelfde die ik hebquote:
jupquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm vdj snap ik zelf ook haast niet.. kan je er dus niet mee helpen..
enige is wat al gezegd is.. heb je goede gegevens in gevuld geen typfout gemaakt etc
daar hebben we een rooster voorquote:
Hij moet zeggen Server connected.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ja hij zegt nu server answered
Als je maar om 17.00 uur terug bent.quote:
moet wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je maar om 17.00 uur terug bent.
ik draai nu wat van herman broodquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:10 schreef Melting het volgende:
Staat je volume wel omhoog, en welk nummer draai je nu?
okquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:12 schreef Melting het volgende:
Ik kan eventueel wel even een mix aanzetten, tot het opgelost is, brother?
Ik reageerde op een post van Samzz, zit weer eens mobiel, dan kan ik niet verder kijken dan 14:00quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar hebben we een rooster voor
Ja.... ik heb even een mix ingestart.quote:
hier hetzelfde.. was ergens anders mee bezig.. ineens BAMquote:
is viro er niet ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ik heb even een mix ingestart.
Quote dan in vevolg even.. dit leek niet alsof je ergens op reageerdequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post van Samzz, zit weer eens mobiel, dan kan ik niet verder kijken dan 14:00
Zie dm.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
is viro er niet ofzo
nee viro heeft een bruiloftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
is viro er niet ofzo
Sorry schatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Quote dan in vevolg even.. dit leek niet alsof je ergens op reageerde
ja er is nog een uur over van 8 tot 9
Have funquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben andere dingen doen.. als er wat is.. pm/dm en als het direct aandacht nodig is dan sms
okequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:28 schreef Melting het volgende:
Luitjes... ik ga de mix even stoppen. Even kijken of Brother erin kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel voor de inspiratie tita!![]()
graag spoilerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef -Datdus- het volgende:
Gitaar teken progressie: 5%
[ afbeelding ]
Dankjewel voor de inspiratie tita!
goed, alleen beetje stil he. the-brother-of-uzunumaki wou draaien, maar lukte nie echt gloof ik..quote:
Ben er nog even mee bezig. Kijken of ik iets kan veranderen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
Wat lukt niet? Hij moet gewoon in kunnen loggen met de gegevens die hij gekregen heeft.
Ben een leek qua VDJ maar mss redenen waar het aan zou kunnen liggen:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben er nog even mee bezig. Kijken of ik iets kan veranderen.
Ik heb mijn best gedaan. Kon helaas niet sneller.quote:
quote:
Graag gedaan.quote:
Verkeerde instellingen.quote:
iets bij instellingenquote:
ik heb er zowieso al helemaal de ballen verstand vanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan. Kon helaas niet sneller.
Ach.... kleine moeite.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb er zowieso al helemaal de ballen verstand vanTof dat je die gast geholpen hebt
donequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
knetter omdat het niet echt goed ging![]()
wil ik morgen wel draaien is dat goed morgen zelfde tijd als vandaag?
oke dank uquote:
We hadden wat instellingsproblemen met the brother. Nu zijn die opgelost.quote:
ja nu wel eerst niet maar dankzij melting lukte het dus ik draai nu een paar minuten pasquote:
David Bowiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
The man who sold the world
Welke band is dit ?
quote:
oke zeker alleen de versie van nirvanaquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke zeker alleen de versie van nirvana
oke is het er als ik dit nummer van Pink Floyd af maakquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:59 schreef Melting het volgende:
Geef even een seintje al ik kan, Brother!
Als dat geen 10 minuten duurt, niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke is het er als ik dit nummer van Pink Floyd af maak
ok weet niet precies hoe lang het duurtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Als dat geen 10 minuten duurt, niet.
Kun je zien in Vdj.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ok weer niet precies hoe lang het duurt
ik zie het niet maar nog iets van 2-3 min denk ikquote:
Volgens mij Jofunu-Kun of zoiets.quote:
quote:
Geen stem gehoord?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aan het spelen met de volume knopjes?
quote:
nope, alleen muziek die zachter gingquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:13 schreef Melting het volgende:
Dan starten we de avond maar in zonder mic.
Let's twist!
samequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
Nou mis ik wel de emoticons van Opa![]()
Hij moet even wat dingen buiten Fok! regelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
same. waar hangt die ouwe ergens uit?
moet ook ooit gebeuren niewaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij moet even wat dingen buiten Fok! regelen.
Bij Rick van de berg kun je ze laten maken voor 5 euro het stuk. Best de moeite waard. Doe ik ook vaak genoeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie gaat er nog jingles inspreken
Ik wil nl ook graag een jingle
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef Melting het volgende:
Hierna gaan we maar even flauwekullen.![]()
We kunnen immers niet te lang goede muziek blijven draaien hè?
Ik kan ze zelf wel inspreken, ben alleen niet goed in effecten enzo eraan toevoegen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Bij Rick van de berg kun je ze laten maken voor 5 euro het stuk. Best de moeite waard. Doe ik ook vaak genoeg.
Die komt nog..... nou moet je wel blijven luisteren. Was een teaser!quote:
Aparte riem heeft ze omquote:
Jij trutquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Die komt nog..... nou moet je wel blijven luisteren. Was een teaser!
Ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef Melting het volgende:
Foutje.....
Wat is SAM een k*tprogramma zeg.![]()
Succes en eet zequote:
Ja had ik net ook twee keerquote:
....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Ja had ik net ook twee keer
dubbelklikken op een liedje in je wachtrij en hij speelt hem direct af
Voor de rest is het een fijn programma
quote:
Gaat over een biggetje dat vrolijk is.quote:
Ik dacht dat ik de meeste slechte dingen al gehoord had, maar ik zit er dus naastquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat over een biggetje dat vrolijk is.
Dat was voor je mij leerde kennen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de meeste slechte dingen al gehoord had, maar ik zit er dus naast![]()
quote:
Foute uurtje van koelkast.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de meeste slechte dingen al gehoord had, maar ik zit er dus naast![]()
In de blote kontquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef _Fanta het volgende:
Dit doet me beetje denken aan Mooi Wark. heb je daar ook iets van ?
Dit heeft niks weg van Mooi Warkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef _Fanta het volgende:
Tepels liegen niet is meer van deze strekkingquote:
Mooi Wark... heb ik ook wel wat van. Maar deze heren kwamen uit België. Is dus een eind van Mooi Wark vandaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef _Fanta het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tepels liegen niet is meer van deze strekking
Welkom hier!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoppa, Jofu thuis, 40 euro aan nieuwe kleding![]()
Thanks mam
Weet ik. Maar goed... welkom terug hier dan.quote:
Erge echo ja? Draai voor het eerst (en waarschijnlijk laatst) met SAM.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Echoooooo![]()
Die van mij is niet zo erg meestal toch?
Hier klonk het best ernstig.. Alsof je in een lege badkamer zat.. Of een tunneltje..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Erge echo ja? Draai voor het eerst (en waarschijnlijk laatst) met SAM.
Je bent de eerste die het zegt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier klonk het best ernstig.. Alsof je in een lege badkamer zat.. Of een tunneltje..
Tuurlijk, hoe meer bier des te beterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, kan ik het maken om straks te draaien onder het genot van een biertje? Ik moet vannacht om 2 uur werken..
Cheap Trick btw
Één biertje kan wel. Maar ik zou het niet doen dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, kan ik het maken om straks te draaien onder het genot van een biertje? Ik moet vannacht om 2 uur werken..
Cheap Trick btw
why not? hij hoeft toch niet op de openbare weg te rijden ofwel?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Één biertje kan wel. Maar ik zou het niet doen dan.
Euhm, ik weet niet? Maar dat doe ik wel hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why not? hij hoeft toch niet op de openbare weg te rijden ofwel?
Wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
why not? hij hoeft toch niet op de openbare weg te rijden ofwel?
Ik pendel niet alleen maar voor die bouwsite hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:49 schreef _Fanta het volgende:
is juist gezellig, beetje pendelen met krat bier achterin
ow, jah dan beter nie teveel drinken iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm, ik weet niet? Maar dat doe ik wel hoor
Kan ook niet anders. Ik draai alleen maar leuke liedjes.quote:
Dat heb je dan ongemerkt voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel.
En ik heb even van programma gewisseld.
Echt? Woehoe!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb je dan ongemerkt voor elkaar gekregen
ow, ik dacht dat jij ergens in stuk gebied werkte waar ze erts enzo delven, en dat jij de werklui zo van locatie naar locatie rijd. zat ik er dus helemaal langsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik pendel niet alleen maar voor die bouwsite hoor![]()
En dat is ook gewoon openbare weg daar.. En ik moet er dan ook nog naartoe rijden
Nee man, ik ben gewoon een echte touringcar chauffeurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat jij ergens in stuk gebied werkte waar ze erts enzo delven, en dat jij de werklui zo van locatie naar locatie rijd. zat ik er dus helemaal langs
Ik vind het goed klinken hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:55 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker muziekje toch?
Wel erg rustig hier trouwens.
Smakelijk! X-Raydio ondertussen wel gewoon blijven luisteren hè?quote:
deze is mooi iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:09 schreef Melting het volgende:
Dit vind ik toch wel één van de beter nummers van MJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |