Hmm. Misschien heb je ook wel gelijk, ik vind het altijd wel netjes om bij alles over de gevechten die geweest zijn te spoileren, maar misschien is dat ook niet nodig. Ik zal niet meer zeuren.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Spoilers hebben toch alleen belang bij resultaten van een gevecht? Dat iemand een klap in z'n gezicht krijgt, is in een MMA-gevecht nou niet bepaald een spoiler te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, in Duitsland vond ik hem ook al zo slow.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Soszynski oogt erg langzaam of ligt dat aan mij?
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Soszynski oogt erg langzaam of ligt dat aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijf op,watjequote:Op zondag 12 juni 2011 01:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor degene die nog blijft kijken ---> have fun!!
Ok, thanksquote:Op zondag 12 juni 2011 01:58 schreef raistlin6 het volgende:
Hmm.
Ik ga maar even een DM doorsturen, dat mag jij daarna van me overnemen, omdat ik mn comp even opnieuw moet opstarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:06 schreef raistlin6 het volgende:
Ah mn comp doet t gelukkig weer. Viel wel op een heel vet moment weg mn geluid.![]()
And the winner by... bij laatste fb prelim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |