SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(die namen)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Die is heel erg iddquote:Op zondag 12 juni 2011 01:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ach, het is altijd minder erg dan Ryan "the Master" BaderEn zelfs die verliest het van Twinkletoes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helpt mee dat hij zelf paar mma fights heeft gedaanquote:Op zondag 12 juni 2011 01:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Herb Dean heeft wel verstand van z'n shit zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Splackavellie02 op 12-06-2011 01:33:54 ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watjequote:Op zondag 12 juni 2011 01:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Nog 1 fight en dan ga ik lekker slapie doen
Soszynski FOR THE WIN!!!
Spoiler bij anders? Er zijn echt mensen die hier wel lezen voor ze het hebben gekeken, die stellen die spoilers op prijs.quote:
ik kijk voor de rest nooit naar streams via via via.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 01:33 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
morgen werken?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Nog 1 fight en dan ga ik lekker slapie doen
Soszynski FOR THE WIN!!!
I know Taz, plaagde je maarquote:Op zondag 12 juni 2011 01:33 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik kijk voor de rest nooit naar streams via via via.
Download het morgen liever in HD
Ik heb er al een klaarstaan in HD.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:33 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik kijk voor de rest nooit naar streams via via via.
Download het morgen liever in HD
Spoilers hebben toch alleen belang bij resultaten van een gevecht? Dat iemand een klap in z'n gezicht krijgt, is in een MMA-gevecht nou niet bepaald een spoiler te noemenquote:Op zondag 12 juni 2011 01:32 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Spoiler bij anders? Er zijn echt mensen die hier wel lezen voor ze het hebben gekeken, die stellen die spoilers op prijs.
Herb Dean duidelijk de beste ref in mijn ogen, ben altijd verbaasd als een ander de main event doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |