SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:26 schreef raistlin6 het volgende:
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:39 schreef Fyodor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 02:40 schreef Geo3kant het volgende:
Hah, wij weten het alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herhaling ja, vermakelijk gevecht wel![]()
Sorry! Maar dit gevecht zal je niet teleurstellen hoor...quote:Op zondag 12 juni 2011 02:43 schreef Geo3kant het volgende:
Nee, ik was pokeren... ben net binnen spoilerkut dat je bent
Topic dan maar niet teruglezen. Is wel redelijk gespoilerd, maar ook een serie details niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:43 schreef Geo3kant het volgende:
Nee, ik was pokeren... ben net binnen spoilerkut dat je bent
Eerste ronde ziet er al goed uitquote:Op zondag 12 juni 2011 02:44 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Sorry! Maar dit gevecht zal je niet teleurstellen hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook in spoilers.
En ik lees ook niet terug![]()
En i agree met Joe, die maldonado zijn body shots waren erg nice.. maar tegen een Silva lukt je dat niet want zijn clinch is beter (zei Joe toen ook al).
Die maldonado wil ik vaker zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |