SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorryquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:45 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Neeee wat doe je, mijn oren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft hij die video goed voorbereid zeg, wat een debiel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt die ook van adam en eva trouwensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:56 schreef Rodawa het volgende:
ik wist de naam niet meer, maar toch nog gevonden gelukkig.
Écht briljant dit, vooral met het lopend buffet!!! Ik kom niet meer bij.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Je hebt die ook van adam en eva trouwens
ken je die?
tien pond bananen bananen zijn gezond
adam en eva in hun blote con
staninopel is een leuke stad
daar lopen de meiden in hun blote ga
je mee naar frankrijk, frankrijk is zo leuk
daar wordt heel wat afgeneu
shoorntjes vangen in het hoge riet
daar lopen de wijven in hun blote ti
ta tovenaar met zijn lange sik
als je naar beneden gaat dan kom je bij z'n pik
ken is verboden doe het dan ook niet
dit was het einde van het schone lied
Als het verteld wordt is het leuk althans
Haha ja. Hij heeft nog veel meer van die filmpjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Écht briljant dit, vooral met het lopend buffet!!! Ik kom niet meer bij.
Beetje jammer dat er dan zo'n kutnummer bij is gedaan en dat het frans is.
whahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef Rodawa het volgende:
Hij heeft trouwens ook van die filmpjes dat hij gewoon bij een wedstrijd het veld oploopt
Vooral die 2e, dat hij met dat team mee staat te juichen.Wat een held is het toch
![]()
Die 2e inderdaad, ik heb echt kramp van het lachen!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef Rodawa het volgende:
Hij heeft trouwens ook van die filmpjes dat hij gewoon bij een wedstrijd het veld oploopt
Vooral die 2e, dat hij met dat team mee staat te juichen.Wat een held is het toch
![]()
Haha, hij staat ook zo overdreven mee te doenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die 2e inderdaad, ik heb echt kramp van het lachen!!!!
Die eerstequote:
Haha die 1e, bij ongeveer 37 seconden die chinees die een high-five wil geven!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |