abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98022888
HELP EENS MEE JONGENS :@
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:54:35 #27
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_98022889
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:52 schreef Rodawa het volgende:
LOOOOL NICE _O_ :7 :7
pi_98022940
ik wist de naam niet meer, maar toch nog gevonden gelukkig. :D
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:58:39 #29
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_98023009
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:56 schreef Rodawa het volgende:
ik wist de naam niet meer, maar toch nog gevonden gelukkig. :D
Je hebt die ook van adam en eva trouwens
ken je die?

tien pond bananen bananen zijn gezond
adam en eva in hun blote con
staninopel is een leuke stad
daar lopen de meiden in hun blote ga
je mee naar frankrijk, frankrijk is zo leuk
daar wordt heel wat afgeneu
shoorntjes vangen in het hoge riet
daar lopen de wijven in hun blote ti
ta tovenaar met zijn lange sik
als je naar beneden gaat dan kom je bij z'n pik
ken is verboden doe het dan ook niet
dit was het einde van het schone lied

Als het verteld wordt is het leuk althans :@
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:58:55 #30
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_98023019
quote:
Écht briljant dit, vooral met het lopend buffet!!! Ik kom niet meer bij.

Beetje jammer dat er dan zo'n kutnummer bij is gedaan en dat het frans is.
UI Made bij VanilleKwark.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:59:33 #31
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_98023042


"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_98023209
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:

[..]

Je hebt die ook van adam en eva trouwens
ken je die?

tien pond bananen bananen zijn gezond
adam en eva in hun blote con
staninopel is een leuke stad
daar lopen de meiden in hun blote ga
je mee naar frankrijk, frankrijk is zo leuk
daar wordt heel wat afgeneu
shoorntjes vangen in het hoge riet
daar lopen de wijven in hun blote ti
ta tovenaar met zijn lange sik
als je naar beneden gaat dan kom je bij z'n pik
ken is verboden doe het dan ook niet
dit was het einde van het schone lied

Als het verteld wordt is het leuk althans :@
_O- dat is hetzelfde idee inderdaad. :D
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:05:27 #33
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_98023221
Rodawa, onze Penisbaard fan. :')
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_98023224
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Écht briljant dit, vooral met het lopend buffet!!! Ik kom niet meer bij.

Beetje jammer dat er dan zo'n kutnummer bij is gedaan en dat het frans is.
Haha ja. Hij heeft nog veel meer van die filmpjes. :P
pi_98023232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:05 schreef porsche1 het volgende:
Rodawa, onze Penisbaard fan. :')
Die ken ik niet eens. :D
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:06:01 #36
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_98023234
quote:
He deze heb ik nog niet eens gezien, genius!!!!!!!1 _O_ _O_ _O- _O- _O- _O-

Die met dat zand, roflolol
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:06:43 #38
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_98023258
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:05 schreef porsche1 het volgende:
Rodawa, onze Penisbaard fan. :')
HE DIE IS GOED, DIE KENDE IK NOG NIET _O-

wut? :?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:08:02 #39
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_98023292
quote:
The fuck?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_98023310
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:08 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

The fuck?
_O- Rare gast is dat. :+
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:09:18 #41
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_98023322
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_98023376
Hij heeft trouwens ook van die filmpjes dat hij gewoon bij een wedstrijd het veld oploopt _O-




Vooral die 2e, dat hij met dat team mee staat te juichen. _O- Wat een held is het toch :D _O_
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:15:14 #44
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_98023517
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef Rodawa het volgende:
Hij heeft trouwens ook van die filmpjes dat hij gewoon bij een wedstrijd het veld oploopt _O-




Vooral die 2e, dat hij met dat team mee staat te juichen. _O- Wat een held is het toch :D _O_
whahahaha _O_ :D :D :D
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:16:38 #45
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_98023574
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:18:18 #46
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_98023641
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef Rodawa het volgende:
Hij heeft trouwens ook van die filmpjes dat hij gewoon bij een wedstrijd het veld oploopt _O-




Vooral die 2e, dat hij met dat team mee staat te juichen. _O- Wat een held is het toch :D _O_
Die 2e inderdaad, ik heb echt kramp van het lachen!!!!
UI Made bij VanilleKwark.
pi_98023690
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:18 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Die 2e inderdaad, ik heb echt kramp van het lachen!!!!
Haha, hij staat ook zo overdreven mee te doen :+
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:20:41 #48
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_98023711
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_98023757
quote:
Die eerste :') wooooehoehoehoooeee, BAM! :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:27:21 #50
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_98023888
quote:
Klassiekers _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')