vroegerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:47 schreef Iridal het volgende:
Als je fervent liefhebber bent van Dorito's weet je het antwoord misschien wel, en is het algemene kennis
Maareh, vroeger of later dan 1970?
sorry zal er op lettenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:46 schreef ß het volgende:
Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
En stel je vragen in Bold svp.
ja dat kan dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:49 schreef Iridal het volgende:
Tering, een zoutje dat ouder is dan ik ben..... bestaat dat wel?
Stand deel 2236quote:
Van wikipediaquote:Doritos (play /dɵˈriːtoʊz/) is a brand of seasoned tortilla chips created by Arch West and produced since 1964 by the American food company Frito-Lay (a division of PepsiCo, Inc.).[1]
"Doritos" were released in the United States in 1964, the first tortilla chip to be launched nationally. The word "dorito" means "little golden" in Spanish.
Vraagsteller beslist altijd wie hij het punt toekent indien dubbelzinnigheid of betwisting, maar toch niet zoveel uitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:58 schreef Iridal het volgende:
sjit, moet dat? dan stel ik straks helemaal geen vragen meer
Nee, wel duidelijk tijdgenoten.quote:
Ik ben toch nog wel wat jonger. Zelfs tong is jonger.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef gauloises010 het volgende:
flitspaal en zijn vriendjes op de middelbareschool?
Geen idee. Ik hoorde hun net voorbij komen op XFM,quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef Yankee het volgende:
geen idee, heb zo het vermoeden dat ik hun muziek verschrikkelijk vind
nee.quote:
dat is het eindnummer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:10 schreef Ireyon het volgende:
Lijkt me ook dat Mad World het nummer is..
En waarom roep je dat dan? Zo verneuk je de vraag.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:16 schreef Iridal het volgende:
Laat maar, het is Echo and the Bunnymen
Zegt mijn vriendin
Als je vriendin het zegt is het niet aan jou om het antwoord te geven..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:16 schreef Iridal het volgende:
Laat maar, het is Echo and the Bunnymen
Zegt mijn vriendin
Stand deel 2236quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |